Αν και δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με το gerne των indie παιχνιδιών, όποτε βρίσκω κάποιο παιχνίδι, αυτής της κατηγορίας, που να μου κινεί το ενδιαφέρον, δεν χάνω την ευκαιρία να το δοκιμάσω. Έτσι λοιπόν σήμερα, θα σας μιλήσω για ένα τέτοιο παιχνίδι, ελληνικής παραγωγής μάλιστα, το Go Heroes: Prometheus, της Happyland Entertainment.
Όσοι λοιπόν έχουν τις βασικές γνώσεις από την μυθολογία μας, θα έχουν καταλάβει πως η ιστορία αυτού του Action-Turn-Based αυτό παιχνίδι, μας μιλάει για τον Προμηθέα και την προσπάθειά του να φέρει την φωτιά στους ανθρώπους. Δεν θα πω περισσότερα, καθώς θα σας αφήσω να δείτε το πώς εξελίσσεται η ιστορία μόνοι σας. Αλλά η βασική ιδέα είναι Προμηθέας, φωτιά, Θεοί.
Αρχικά, θα μιλήσουμε λίγο για το πως λειτουργεί το gameplay του παιχνιδιού. Το Go Heroes έχει ένα δικό του, μοναδικό, τρόπο με τον οποίο κινούμαστε στην πιστά, με ένα σύστημα tiles που θυμίζει επιτραπέζιο, με το οποίο αν και δεν μπορούμε να κινηθούμε παντού στον χάρτη, καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του.
Αυτό το mechanic λοιπόν, είναι και αυτό που δίνει στο παιχνίδι το turn-based στοιχείο του, καθώς οι εχθροί που βρίσκονται στα tiles αλληλοεπιδρούν με τις κινήσεις μας, αλλά και τις επιθέσεις μας, βάζοντας μας να σκεφτούμε την καλύτερη δυνατή επιλογή μονοπατιού ώστε να καταφέρουμε να βρεθούμε διπλά τους ή από πίσω τους.
Πέρα από το πώς κινούμαστε όμως, αυτό που κατά την γνώμη μου κάνει το παιχνίδι ξεχωριστό είναι ότι δεν χρειάζεται ιδιαίτερα skills ή να μάθουμε ιδιαίτερα tricks, ώστε να καταφέρουμε να περάσουμε κάποιο chapter ή να σκοτώσουμε κάποιον εχθρό (εκτός και αν είστε εγώ που κατάφερα να πεθάνω πάνω από 25 φόρες). Το μόνο που χρειάζεται είναι συγκέντρωση και να βάλουμε το μυαλό μας να σκεφτεί, σαν να παίζουμε ένα καλοφτιαγμένο επιτραπέζιο.
Το Go Heroes: Prometheus διαθέτει πρωτότυπο inventory system, στο οποίο μπορείτε να έχετε το armor σας και τα abilities σας, οπού το armor αντικαθιστά τα hit points (όσο καλύτερο armor έχουμε τόσο περισσότερα hits μπορούμε να αντέξουμε). Τόσο τα κομμάτια πανοπλίας, όσο και τα abilities, μπορούμε να τα βρούμε από drops των εχθρών, αλλά και αντικείμενα που βρίσκονται στο χάρτη και μπορούμε να τα σπάσουμε ή στην τελική να τα αγοράσουμε από διαφορά σημεία μέσα στο map.
Κάπου εδώ πρέπει να αναφέρω πως το review εδώ τελειώνει (με φωνή Διονυσίου), αφού, για την ώρα τουλάχιστον, η επαφή που είχα με το παιχνίδι ήταν μέσω του διαθέσιμου demo, που μας έδωσαν τα παιδιά από την Happyland Entertainment, το οποίο περιείχε μόνο τα πρώτα 2 κεφάλαια του παιχνιδιού. Που όμως ήταν αρκετά για να με κάνουν να καταλάβω πως εδώ έγινε και γίνεται ακόμα, μια πολύ προσεγμένη δουλειά. Της οποίας τους καρπούς θα γευτούμε όταν το Go Heroes: Prometheus, τελειώσει την καμπάνια του στο Kickstarter. Ελπίζω πολύ σύντομα.
Και τώρα ήρθε η ώρα που όλοι περιμένατε, η ώρα που θα κρίνουμε αν αξίζει να ασχοληθούμε με το Go Heroes: Prometheus.
Αρχικά το παιχνίδι έχει έναν αρκετά γεμάτο κόσμο, με αρκετές λεπτομέρειες και πολύ όμορφα γραφικά. Έχει το δικό του storyline (που είναι αρκετά καλό) και το fighting system του, αν και απλό, δεν σε κουράζει καθόλου, αφού τα ιδιαίτερα mechanics του το κάνουν ξεχωριστό. Κατά την γνώμη μου λοιπόν, αξίζει να ασχοληθείτε με το παιχνίδι, ακόμα κι αν δεν είστε fan των “GO” like παιχνιδιών (οι οποίοι θα το λατρέψουν) σίγουρα θα σας εντυπωσιάσει.
Βαθμολογία: 8/10
Υ.Γ. Φαντάζομαι καταλαβαίνετε πως το να μπω στη διαδικασία να μιλήσω για bugs, glitses και διάφορες άλλες ατέλειες, για ένα παιχνίδι του οποίου ακόμα δεν έχουμε δει την τελική μορφή είναι ανούσιο. Εδώ ΑΑΑ παιχνίδια, από μεγάλες εταιρίες βγαίνουν στην αγορά και είναι μέσα στις παραφωνίες. Οπότε αυτό θα το συζητήσουμε (αν υπάρχουν τότε φυσικά), όταν κυκλοφορήσει και επίσημα το ταξίδι του Προμηθέα.
Σχόλια 1