Μια εμπειρία που τελικά δεν βοηθάει στο να ξεχαστείς από την ζέστη
Φτάνοντας αρχές Σεπτεμβρίου, και ελπίζοντας στο να βρω έναν τρόπο να ξεχαστώ από την ζέστη (γιατί air condition δεν ανοίγουμε με τίποτα) είπα να δοκιμάσω το Demo του Dimday Red ώστε να πάρω μια ιδέα του τι συμβαίνει στην ιστορία του και γενικά του τι έχει να δώσει το συγκεκριμένο παιχνίδι.
Οι eNVy softworks και 1sickpuppy μας εξιστορούν μια υπόθεση που αρχικά θα φαίνεται ότι δεν οδηγεί πουθενά, αλλά αυτό δεν θα έπρεπε να μας εμποδίσει να την ζήσουμε έτσι και αλλιώς. Στο κοντινό μέλλον, λόγο κάπου συμβάντος, η Γη έχει βγει από την τροχιά της και κινείται ολοταχώς προς τον ήλιο, δηλώνοντας έτσι ότι το τέλος της είναι βέβαιο. Φυσικά αυτό δεν εμποδίζει τις πιο πλούσιες οικογένειες να πάρουν τον έλεγχο του πλανήτη, δεν εμποδίζει την εμφάνιση μετάλλαξης στους ανθρώπους με αποτέλεσμα να αποκτούν υπερδυνάμεις και φυσικά δεν εμποδίζει τους ανθρώπους να προσπαθούν να ζήσουν μια καλή ζωή όσο προλαβαίνουν, δυστυχώς όμως αντίστοιχα, δεν εμποδίζει την αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη … Κάτι που δεν με βοηθάει την τελική, να ξεχαστώ από την ζέστη.
Στην ιστορία, παίρνουμε τον έλεγχο του Cillian, ενός δολοφόνου ο οποίος δουλεύει για το “Συνδικάτο” και ξεκινάμε να βλέπουμε τις περιπέτειες του, όταν μπλέκεται σε μπελάδες με τον φίλο του Steel. Από εκεί και πέρα η ιστορία του παιχνιδιού θα εξελιχθεί και το αποτέλεσμα της θα κριθεί βάσει των επιλογών μας. Πριν προλάβουμε να προχωρήσουμε πολύ, οι developers αποφάσισαν να μας αφήσουν με την απορία, του τι ακριβώς γίνεται ή πρόκειται να γίνει, γεμίζοντας μας με ανυπομονησία για την κυκλοφορία του τίτλου.
Στον τομέα των γραφικών θα πω πως “less is more”. Έχουμε ένα ιδιαίτερα απλό UI με πολύ ευχάριστα δοσμένα σκίτσα τα οποία είτε δείχνουν τον χώρο στον οποίο βρισκόμαστε είτε δείχνουν τους χαρακτήρες τους οποίους χειριζόμαστε ή τους χαρακτήρες που θα δείρουμε, με ένα ιδιαίτερα απλό animation το οποίο πραγματικά είναι το πιο ταιριαστό βάσει των γραφικών που μας δίνει το παιχνίδι. Το οπτικό αποτέλεσμα είναι ένα από τα δυνατά ατού του τίτλου, και για τους λάτρεις του είδους, θα είναι άκρως απολαυστικό.
Το δεύτερο ατού του τίτλου, είναι η καταπληκτική μουσική η οποία δίνει μια νότα Ινδίας/Αραβίας (ας μην ξεχνάμε ότι η Γη οδεύει προς τον μεγαλύτερο φούρνο του γαλαξία μας), και μπορεί να σε κάνει να την ακούς αρκετή ώρα πριν καν αποφασίσεις να πατήσεις “Play” (true story). Πέρα από την μουσική επένδυση όμως δεν μπορώ να μην σχολιάσω τα voice-overs του παιχνιδιού καθώς ήταν ιδιαιτέρως καλοφτιαγμένα, κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση δεδομένου ότι μιλάμε και για έναν Ελληνικό τίτλο.
Για το gameplay του παιχνιδιού, έχουμε μια RPG φιλοσοφία η οποία είναι πολύ κοντά σε αυτή του DnD. Έχουμε κάποια βασικά στατιστικά τα οποία αξιοποιούνται σε συγκεκριμένες συνθήκες και από συγκεκριμένες πράξεις, και το αποτέλεσμα κρίνεται από την ρίψη δύο οχτάπλευρών (d8) ζαριών, προσθέτοντας και ένα bonus που έχετε στο αντίστοιχο στατιστικό. Μια διαφοροποίηση που έχουμε είναι ότι σε κάθε Level που παίρνει ο χαρακτήρας μας κερδίσουμε ένα νέο χαρακτηριστικό το οποίο φέρει μια αρνητική και μια θετική επιρροή στον χαρακτήρα μας. Συγκεκριμένα, όταν παίρνεις ένα χαρακτηριστικό, κερδίζεις ένα προτέρημα και ένα “αμάρτημα”, με το συνονθύλευμα των επιλογών σας να καθορίζει πόσο “ισορροπημένη” θα είναι η συμπεριφορά σας.
Δυστυχώς κάπου εδώ θα σταματήσω να μιλάω για το Dimday Red, μιας και το σύνολο των εμπειριών που μας δίνει το Demo είναι (δικαιολογημένα) ιδιαίτερα περιορισμένο, αλλά σίγουρα μας ανοίγει την όρεξη για το τι πρόκειται να επέλθει τώρα που έχει κυκλοφορήσει. Πριν όμως αφαιρέσω την συγγραφική μου μπαντάνα, θα πρέπει να σχολιάσω πως ένα 8.5 είναι ένας ιδιαίτερα τίμιος βαθμό για μια τέτοια προσπάθεια, τόσο για τους τομείς που σχολιάσαμε όσο και για το γεγονός ότι η εμπειρία που είχα ήταν ομαλή και χωρίς προβλήματα (bugs). Καλή απόλαυση σε όσους το πάρουν στα χέρια τους (ή στην ψηφιακή βιβλιοθήκη τους).