Το Dark Souls έφερε ένα νέο είδος παιχνιδιών στην βιομηχανία, με όνομα Souls Like. Στην ουσία είναι παιχνίδια με εξαιρετικά υψηλό βαθμό δυσκολίας και υψηλό learning curve.
Τα τελευταία χρόνια πολλοί δημιουργοί έχουν εμπνευστεί από το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιών. Έτσι και οι δημιουργοί του Morbid: The Seven Acolytes έφτιαξαν το δικό τους souls like παιχνίδι αλλά με pixel art.
Το παιχνίδι ξεκινάει με την χαρακτήρα μας να έχει ξεβραστεί σε μια ακτή. Σκοπός μας είναι να σκοτώσουμε τους 7 Acolytes οι οποίοι έχουν υποδουλώσει ολόκληρη την περιοχή.
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια είδους αφήγηση στο παιχνίδι και ο μόνος τρόπος να μάθετε τι συμβαίνει είναι μέσα από κάποια βιβλία που υπάρχουν σκόρπια στο περιβάλλον.
Από θέμα γραφικών το Morbid είναι πολύ όμορφο και πολύ gory, το αίμα υπάρχει σε πληθώρα και πιστεύω ότι αν σας αρέσουν τέτοιου είδους παιχνίδια θα το λατρέψετε.
Υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε όπλα, από σιδερογροθιές και πιστόλια, μέχρι και τεράστια σπαθιά, σαν αυτό του Cloud από το Final Fantasy. Κάθε όπλο έχει κάποιες υποδοχές για να μπουν διάφορα Runes. Τα Runes μπορούν να δώσουν stats στα όπλα, όπως Elemental Damage, Attack Speed, Health Drain και πολλά άλλα.
Κάπου εδώ θα ήθελα να σχολιάσω το combat.
Στο παιχνίδι υπάρχει Health, Stamina και Sanity Bar. Το Health Bar είναι αρκετά μικρό και σίγουρα θα πεθάνετε αρκετές φορές μέχρι να το κάνετε upgrade αργότερα. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι τα Stamina και Sanity Bars.
Συγκεκριμένα το Stamina τελειώνει πολύ γρήγορα όταν βαράς ένα mob ή ένα boss, με αποτέλεσμα να κάνεις γύρω γύρω μέχρι να γεμίσει η μπάρα ή ακόμα και να πεθαίνεις επειδή δεν υπολογίζεις σωστά τα hits που μπορείς να περάσεις.
Τα Dodges τρώνε και αυτά stamina οπότε είναι ακόμα πιο δύσκολο να κρατήσεις δυνάμεις ώστε να σκοτώσεις πολλούς εχθρούς μαζί, αν τυχόν βρεθείς σε μια δύσκολη κατάσταση.
Το Sanity από την άλλη είχε ένα πολύ ενοχλητικό visual effect στα ματιά μου. Βγαίνει ένα μωβ φίλτρο, το οποίο έχει flashing effect που πραγματικά κουράζει πάρα πολύ. Σε ό,τι αφορά το gameplay, αν έχετε χαμηλό sanity, οι εχθροί που σκοτώνεται βγαίνουν σαν πνεύματα και σας κυνηγούν με αποτέλεσμα να χαλάτε παραπάνω πόρους και χρόνο σε αυτούς.
Από μεριάς consumables και items, υπάρχουν διάφορα τα οποία θα σας γεμίσουν το Health, το Sanity αλλά και κάποια που θα σας δώσουν διάφορα boosts σε stats.
Κάτι που μου άφησε άσχημη εντύπωση ήταν κάποια bosses τα οποία ήταν πιο εύκολα και από απλά mobs του παιχνιδιού, αφού το μόνο που έκανα ήταν να βαράω και να γυρνάω γύρω γύρω από το boss, μέχρι να γεμίσει το stamina για να ξαναβαρέσω. Όταν πλασάρεις τους 7 Acolytes σαν τους μεγάλους και δυνατούς εχθρούς του παιχνιδιού, περιμένεις κάτι πιο δύσκολο από αυτό που αντιμετώπισα εγώ μέσα στο παιχνίδι.
Αν σας άρεσαν τα Bonfires του Dark Souls, το Morbid έχει κάτι παρόμοιο, τα Shrines. Εκεί μπορείτε να κάνετε meditate και heal, να διαβάσετε διάφορα για το lore του παιχνιδιού, να κάνετε κάποια upgrades, αλλά και fast travel ανάμεσα σε διάφορες περιοχές.
Να σημειωθεί ότι μπορείτε να πάρετε όποια κατεύθυνση θέλετε μέσα στο παιχνίδι. Δηλαδή μπορείτε να πάτε σε boss που λογίζεται στο late game και αν είστε ικανός να το σκοτώσετε, το παιχνίδι δεν έχει κανένα πρόβλημα με το να σας αφήσει να το κάνετε. Με λίγα λόγια υπάρχει αρκετά μεγάλη ελευθέρια στον κόσμο του παιχνιδιού.
Συνοψίζοντας, το παιχνίδι υπάρχει στα 25€ στο Steam, νομίζω είναι μια λογική τιμή για το παιχνίδι, καθώς πρόκειται για ένα καλοστημένο indie με όμορφο εικαστικό, το οποίο θα σας κρατήσει πολλές ώρες, καθώς δεν είναι και το πιο εύκολο παιχνίδι που μπορεί να παίξει κάποιος, ειδικά αν δεν αξιοποιεί σωστά τους πόρους και τα όπλα του.
Βαθμολογία: 7.5/10