Ήρθε η ώρα λοιπόν να συνεχίσουμε το ταξίδι μας για την ιστορία της σειράς Tom Clancy’s Rainbow Six με το δεύτερο και τελευταίο part αυτού του άρθρου.
Λοιπόν που είχαμε μείνει; Α ναι, λέγαμε για την σημαντική απόφαση που είχε να πάρει η Ubisoft αν τελικά θα συνέχιζέ την ανάπτυξη για την δημιουργία του παιχνιδιού που θα έβαζε ξανά την σειρά στο προσκήνιο ή αν θα θαβόταν για πάντα και θα πήγαιναν για κάτι νέο. Τελικά η απόφαση ήταν πολύ απλή.
Tο 2013 λοιπόν η Ubisoft πηρέ την απόφαση να διαλύσει την ομάδα του project, αφήνοντας πίσω ένα μικρό σκελετό 25 ατόμων, με σκοπό να δούνε τι μπορούνε να βγάλουν από τα απομεινάρια του project.
Η ομάδα έκανε το καλύτερο που μπορούσε να κάνει, για να βρουν πως θα ξαναφέρουν το Tom Clancy’s Rainbow Six στην θέση που του αρμόζει, εστιάζοντας στην ιστορία του παιχνιδιού. Αυτό που ανακαλύψαν ήταν πως η σειρά ήταν στα καλυτέρα της όταν επικεντρωνόταν, στην τακτική, στην ένταση και στην ομαδικότητα.
Έχοντας αυτό σαν βάση, ενσωμάτωσαν μια πειραματική psysics-based destruction engine που θεώρησαν ότι προσέθεσε ένα νέο μοναδικό mechanic στο IP. Το αποτέλεσμα ήταν η γέννηση του Siege.
Η ανακοίνωση του Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
Το 2014 και στην τότε E3 και μετά από χρόνια αβεβαιότητας γύρω από το IP, η Ubisoft κατάφερε να εντυπωσιάσει τους πάντες που παρακολουθούσαν το event, δείχνοντας ένα alpha demo από το νέο τους Rainbow Six τίτλο.
Αυτό που αντίκρισαν οι θεατές ήταν ένα 5v5 competive multiplayer match, οπού από την μια μεριά είχαμε τους attackers που έμπαιναν σε ένα σπίτι για να διασώσουν έναν όμηρο και από την άλλη μεριά τους defenders που ήταν terrorists.
Αυτό όμως που εντυπωσίασε περισσότερο ήταν ότι στο demo είδαν πολλά στοιχεία από τα παλαιοτέρα παιχνίδια, όπως το pre-mission planning phase, το rappel mechanic, καθώς και τα επαναστατικά destruction physics. Το demo έλαβε αρκετά θετικά σχόλια, δίνοντας έτσι μεγάλη ώθηση στους developers να δουλέψουν ακόμα πιο εντατικά πάνω στο Project.
Και έτσι και έγινε, αφού λίγους μόνο μήνες μετά την ανακοίνωση του παιχνιδιού, το 2015 η Ubisoft κυκλοφόρησε το Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege, για κονσόλες και PC, για το οποίο φυσικά μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ.
Ο επόμενος σταθμός και η ανακοίνωση του Tom Clancy’s Rainbow Six: Extraction
Το 2020, και μετά την πολυετή επιτυχία του Siege, η Ubisoft ανακοίνωσε τον επόμενο σταθμό για την σειρά, ο οποίος όμως θα χρησιμοποιούσε την ιδιά φόρμουλα αλλά και τα ιδιά mechanics που συνέβαλαν στην επιτυχία του Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege. Με μια τεράστια διαφορά όμως. Το Extraction, ναι μεν θα βασιζόταν κι αυτό στο multiplayer στοιχείο, όμως αντί για ανταγωνιστικό, θα ήταν συνεργατικό. Στο παιχνίδι έχουμε μια co-op εμπειρία 3 παιχτών, οι οποίοι, έχοντας στη διάθεσή τους τους ιδίους operator που γνωρίζουμε ήδη από το Siege, θα έρχονταν αντιμέτωποι όχι με μια τρομοκρατική οργάνωση, αλλά με μια πολύ χειρότερη απειλή, έναν εξωγήινο ιό που απειλούσε την ανθρωπότητα.
Υστέρα από 2 χρονιά λοιπόν από την ανακοίνωση του και μετά από 2 αλλαγές ονόματος στο παιχνίδι, το Tom Clancy’s Rainbow Six: Extraction κυκλοφόρησε για κονσόλες και PC. Για το οποίο μπορείτε να δείτε πιο αναλυτικά την άποψή μου εδώ.
Κλείσιμο
Μετά από 24 χρόνια, η σειρά που έφερε την επανάσταση στα tactical FPS, κρατάει ακόμα καλά, έχοντας βέβαια, όπως είναι φυσικό, τα πάνω της και τα κάτω της.
Το Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege έχει ένα μεγάλο fan base και το παιχνίδι βγάζει συνεχόμενα updates, με events, νέους operators και διαφορά αλλά.
Όσο για το Tom Clancy’s Rainbow Six: Extraction, μάλλον τα πράγματα δεν πήγαν τόσο καλά όσο περίμεναν στην Ubisoft, με το παιχνίδι να μην γνωρίζει ποτέ “την αγάπη” που είχαν πάρει τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Οι λόγοι που πιστεύω ότι ευθύνονται στο να μην πάει καλά το παιχνίδι είναι αρκετοί, όμως το κύριο ήταν η αλόγιστη δυσκολία του από ένα σημείο και μετά.
Αυτή λοιπόν ήταν η μικρή αναδρομή στην ιστορία της σειράς, μέσα από δύο κομμάτια. Τώρα, αναφορικά για το μέλλον της σειράς, δεν μπορώ να κάνω κάποια εικασία, καθώς σε παλαιότερες δηλώσεις της η Ubisoft είχε πει ότι θα σταματήσει να βγάζει παιχνίδια κάτω από το όνομα Tom Clacny’s. Βέβαια, στην gaming βιομηχανία έχουμε δει αρκετές φορές τα πλάνα των εταιριών να αλλάζουν άρδην, οπότε ποτέ κανείς δεν ξέρει τι μας επιφυλάσσει το μέλλον.
Σχόλια 1