Our Streamers



Η ιστορία του Assassin’s Creed – part 2

Ήρθε η ώρα να συνεχίσουμε το ταξίδι μας στην ιστορία ενός εκ των μεγαλύτερων francise της Ubisoft, του Assassin’s Creed. Για να δούμε που είχα μείνει; Α ναι, μιλούσαμε για το δεύτερο παιχνίδι της σειράς και την εισαγωγή ενός από τους πιο αξιαγάπητους Assassin’s του κοινού, του Ezio Auditore da Firenze.

Η συνέχεια του θρύλου

Assassin’s Creed Brotherhood

Το 2010 λοιπόν, η Ubisoft κυκλοφόρησε το τρίτο παιχνίδι της σειράς, ένα sequel του Assassin’s Creed 2, με το όνομα Assassins’s Creed: Brotherhood. Αν και το Brotherhood ήταν το 3ο σε σειρά παιχνίδι, η Ubisoft αποφάσισε να μην το ονομάσει Assassin’s Creed 3, ώστε οι fans να μην περιμένουν ένα νέο setting του παιχνιδιού και έναν νέο ancestor.

Το Assassins’s Creed: Brotherhood, συνεχίζει να εξιστορεί την ιστορία του Ezio, οπού τον βλέπουμε να πολεμάει τους Templars στην Ρώμη, με σκοπό να ξαναχτίσει την “Αδελφότητα” των Assassins και να ελευθερώσει την πόλη από την κατοχή των Borgia. Πίσω από όλα αυτά, στο σήμερα, συνεχίζουμε να έχουμε τον Desmond Miles που με την βοήθεια του Animus, βλέπει την ιστορία του πρόγονου του, με σκοπό να βρει έναν τρόπο να σταματήσει την αποκάλυψη του 2012.

Το Assassins’s Creed: Brotherhood, δεν ήρθε μόνο με μια καινούργια ιστορία, αλλά έφερε πολλές βελτιώσεις στο combat του παιχνιδιού, όπως το first strike. Επιπλέον, ο Ezio πλέον μπορούσε πλέον να πετάξει όπλα στους αντίπαλους του, όπως σπαθιά, δόρια, ακόμα και τσεκουριά. Από τα πιο σημαντικά νέα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού βέβαια ήταν ένα νέο feature, οπού μας επέτρεπε να στρατολογήσουμε απλούς πολίτες, με σκοπό να γίνουν Assassins και να τους χρησιμοποιήσουμε στην μάχη αλλά και σε διάφορες αποστολές ή ακόμα και να τους στείλουμε σε ξεχωριστές αποστολές μόνους τους. Επίσης, το Assassins’s Creed: Brotherhood, εισάγαγε για πρώτη φορά multiplayer στη σειρά, με το δικό του leveling σύστημα όπου οι παίχτες μπορούσαν να ξεκλειδώσουν abilities, perks και streaks. Το multiplayer επέτρεπε στους παίχτες να συνεργαστούν ή να είναι ενάντια ο ένας στον άλλον στα διαφορά modes που πρόσφερε το παιχνίδι.

Εν κατακλείδι, το Assassins’s Creed: Brotherhood πήρε τις ιδίες κριτικές με το prequel του, δηλαδή αρκετά καλές.

Το τέλος μιας εποχής

Assassin’s Creed Revelations

To 2011, το 4ο σε σειρά παιχνίδι ήρθε συνεχίζοντας την ιστορία του Ezio, με το όνομα Assassin’s Creed Revelations. Το Revelations έπαιρνε μέρος στην Κωνσταντινούπολη και μας έδειχνε το ταξίδι που έκανε ο Ezio με σκοπό να ανακαλύψει περισσότερες πληροφορίες για τον Altaïr.

Αν και το παιχνίδι πρόσθεσε νέα χαρακτηριστικά, όπως ένα hook blade που βοηθούσε τόσο στο fight όσο και στο parkour, καθώς και νέα στοιχεία στο multiplayer κομμάτι με νέα modes, χάρτες και χαρακτήρες, οι fans έδειχναν πως είχαν πάθει ένα είδος overdose από τον Ezio και ήταν στα όρια τους να τον αφήσουν πίσω και να δουν κάτι νέο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το παιχνίδι να μην καταφέρνει να αποσπάσει παρόμοιο σκορ με τα prequel του.

Έτσι λοιπόν, μαζί με το Revelations έκλεισε και η τριλογία του Ezio.

Ένα fun fact για το Assassin’s Creed Revelations που ίσως δεν γνωρίζουν πολλοί, είναι ότι αρχικά ήταν να κυκλοφορήσει για το 3DS με την ονομασία Lost Legacy, το οποίο είχε αναφερθεί ακόμα και στην επίσημη συνέντευξη τύπου που είχε δώσει η Nintendo στην E3 το 2010. Βέβαια, για διάφορους λόγους, αυτή η απόφαση δεν υλοποιήθηκε ποτέ, επιλέγοντας να ακολουθήσουν τελικά μια άλλη πορεία, αυτή δηλαδή που αναφέραμε παραπάνω.

Ένας νέος Assassin γεννιέται

Assassin’s Creed III

To 2012 το 5ο παιχνίδι της σειράς κυκλοφόρησε υπό το όνομα Assassin’s Creed 3. Πλέον έχουμε ένα νέο set, κατά την διάρκεια του εμφυλίου πολέμου στην Αμερική τον 18ο αιώνα και έναν νέο Assassin με το όνομα Connor Kenway.

Το Assassin’s Creed 3 είχε το μεγαλύτερο open-world χάρτη που είχε δημιουργηθεί ποτέ για κάποιο Assassin’s Creed τίτλο, δίνοντας την δυνατότητα στους παίχτες να εξερευνήσουν ένα μεγάλο κομμάτι της Βοστόνης του 18ου αιώνα.

Η Ubisoft ξόδεψε περίπου 2,5 χρονιά στο development του παιχνιδιού, όπου κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου έφτιαξαν μια νέα game engine για το gameplay, προσθέτοντας πάρα πολλά νέα features, για να αντισταθμίσουν την έλλειψη των πολλών υψηλών κτιρίων που δεν υπήρχαν πλέον στο παιχνίδι λόγω της εποχής αλλά και του set. Πλέον είχε δοθεί η δυνατότητα να σκαρφαλώνουμε πάνω σε δέντρα, το free running φαινόταν πιο ζωντανό από ποτέ, ενώ επίσης είδαμε για πρώτη φορά τα weather simulations, με διάφορες εποχές να έχουν και ανάλογο αντίκτυπο, πχ όταν χιόνιζε υπήρχε περιορισμένη ορατότητα και έτσι έκανε το stealth πιο εύκολο.

Επίσης για πρώτη φορά είδαμε και αγρία ζώα τα οποία μπορούσαμε να κυνηγήσουμε για materials, και όπως και στα προηγούμενα παιχνίδια, έτσι και εδώ, είχαμε multiplayer που λειτουργούσε με τον ίδιο τρόπο του Revelations.

Το set και το gameplay του Assassin’s Creed 3 απέφερε πολύ θετικά σχόλια, ειδικά για την πορεία που έπαιρνε η σειρά, κάνοντας το έτσι, το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις του franchise έως εκείνη την περίοδο, με πάνω από 12 εκατομμύρια αντίτυπα.

Το μεγάλο ρίσκο

Assassin’s Creed IV Black Flag

Η Ubisoft μετά την επιτυχία που είχε ήδη η σειρά, αποκτώντας φανατικό κοινό σε όλο τον κόσμο, αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να “ξεφύγει” λίγο από τα πλαίσια που είχαν τα παιχνίδια της σειράς και να πάρει ένα μεγάλο ρίσκο, ψάχνοντας έναν τρόπο να ενώσει το Assassin’s Creed με ένα pirate fantasy παιχνίδι.

Το 2013 η λύση ήρθε με την κυκλοφορία του Assassin’s Creed: Black Flag, όπου έφερε μια μεγάλη μετατόπιση από την αρχική ιστορία του παιχνιδιού, αλλά εν τέλει, αποδείχτηκε ένα αρκετά επιτυχημένο ρίσκο.

Το παιχνίδι διαδραματίζεται στην Καραϊβική του 18ου αιώνα, ακολουθώντας την ιστορία ενός διαβόητου πειρατή, του Edward Kenway.

Στο Assassin’s Creed: Black Flag είδαμε για πρώτη φορά ένα νέο feature, αυτό του ship-based exploration ως ένα μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού. Το συγκεκριμένο feature έδωσε μια πιο open-world αίσθηση και φυσικά ο κόσμος είναι πολύ μεγαλύτερος από τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Πιο συγκεκριμένα το παιχνίδι έχει έναν τεράστιο κόσμο, με 60% νερό και 40% στεριά. Για την ακρίβεια, είναι τόσο μεγάλος, που αν θες να τον διασχίσεις με τον πλοίο θα σου πάρει περισσότερο από μισή ώρα.

Το Assassin’s Creed: Black Flag έδινε στους παίχτες την δυνατότητα να εξερευνήσουν ελευθέρα τον χάρτη, να κυνηγήσουν ζώα, να κάνουν upgrade το πλοίο τους, να ψάξουν για θησαυρούς και φυσικά να συμμετέχουν σε επικές ναυμαχίες.

Το pirate theme που πρόσφερε το παιχνίδι, τα γραφικά του και το gameplay του, έκαναν το Assassin’s Creed: Black Flag να αποσπάσει πολλά θετικά σχόλια, χαρίζοντάς του παράλληλα και τον τίτλο του Best-Selling παιχνιδιού για το 2013, με πάνω από 15 εκατομμύρια πωλήσεις.

Όμως κάπου εδώ θα κλείσουμε κι αυτό το part της εξερεύνησης της ιστορίας του Assassin’s Creed και θα πρέπει να περιμένουμε έως το επόμενο για να δούμε τη τροπή πήρε το franchise, μετά από μια τόσο μεγάλη επιτυχία.

Σχόλια

About Γιάννης Σαμουήλ

Με λένε Γιάννη Σαμουήλ μπορείτε όμως να με φωνάζετε και Râgnarök. Καθώς πάντα ήθελα να ήμουν Viking και πολεμάω για να κερδίσω την θέση μου στην Valhalla. Επειδή όμως με εμποδίζουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες τελικά παίζω video games, από την εποχή των Atari (ναι είμαι τόσο παλιός που φύσαγα την κασέτα όταν δεν έπαιζε). Επιρροές σε παιχνίδια έχω κυρίως από MOBA, RPG και FPS άλλα οποίος θέλει τον παίζω και 1v1 σε fighting (μήπως και πάρουμε ποτέ αυτήν τη θέση στη Valhalla).

Check Also

Η ιστορία του Assassin’s Creed – part 1

Με αφορμή τα 15 χρονιά Assassin’s Creed που γιορτάζει η Ubisoft και επειδή ξέρω ποσό …