Our Streamers



Η “πένα” του Βασίλη / Mortal Shell

Κατά καιρούς έχουν γίνει πολλές προσπάθειες από developers προκειμένου να αναδημιουργήσουν την μαγεία των παιχνιδιών Soulsborne.

Με τον όρο Soulsborne κατηγοριοποιούμε τα παιχνίδια τα οποία έχουν εμπνευστεί από το γνωστή σε όλους σειρά “Dark Souls” αλλά και το “Bloodborne”.

Κάπως έτσι, συνδυάζοντας τα ονόματα, προέκυψε και το τίτλος της εν λόγω κατηγορίας. Ορισμένοι τίτλοι λοιπόν, παίρνουν την γενική ιδέα από τα Dark Souls και τοποθετούν το καινούργιο παιχνίδι σε διαφορετικό περιβάλλον, ενώ άλλοι developers παίρνουν ποικίλες μηχανικές  και προσπαθούν να τις διαφοροποιήσουν, τόσο όσο θέλουν για να παράγουν τον δικό τους τίτλο.

Υπάρχουν βέβαια και αυτοί  οι, λίγοι, developers που παίρνουν τα λειτουργικά στοιχεία των παιχνιδιών, τα αναδιαμορφώνουν, προσθέτουν μερικούς καινούριους μοναδικούς μηχανισμούς και παράγουν παιχνίδια, που κοιτάνε στα μάτια τους μεγάλους Soulsborne τίτλους.

Το Mortal Shell είναι ένα από αυτά τα παιχνίδια.

Στο Mortal Shell παίζετε ως ο χαρακτήρας “Foundling”, ένα ανατριχιαστικό λευκό ανθρωποειδές που μπορεί να κατοικήσει σε κενά κελύφη(shells) νεκρών πολεμιστών.

Ο κόσμος που λαμβάνει χώρα το παιχνίδι είναι το Fallgrim και όπως πιθανότατα μπορείτε να μαντέψετε, την πλοκή την μαθαίνουμε κυρίως μέσω ασαφών εκφωνήσεων από πλευρικούς χαρακτήρες  και παίρνουμε μια γενική ιδέα για το τί υποτίθεται ότι συμβαίνει στον κόσμο του παιχνιδιού. Ένα μεγάλο μέρος της πλοκής προέρχεται από το ότι σιγά-σιγά μαθαίνουμε όλο και περισσότερο την ιστορία των νεκρών πολεμιστών που “φοράμε” κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, μέσα από ματιές στο παρελθόν και αναβαθμίσεις, κάτι που αν και στην αρχή μου φάνηκε βαρετό, στην συνέχεια απόλαυσα μιας και ήταν πολύ πρωτόγνωρο να μαθαίνω την ιστορία κυριολεκτικά με το σταγονόμετρο.

Ένα πράγμα που ξεχωρίζει πραγματικά στο Mortal Shell είναι η εμφάνιση και η ατμόσφαιρα. Πρόκειται πραγματικά για ένα από τα πιο όμορφα παιχνίδια του είδους, το οποίο είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, δεδομένου ότι αυτό έγινε από μια ομάδα περίπου 15 ατόμων. Το Fallgrim φαίνεται φανταστικό, δημιουργώντας μια πραγματικά ανατριχιαστική και ευμετάβλητη ατμόσφαιρα. Επιπρόσθετα το Fallgrim αρκετές φορές με τρόμαξε κυρίως λόγω των εξαιρετικών ηχητικών του.

Όπως πιθανώς μπορείτε να μαντέψετε από τον τίτλο, τα shells είναι ένα από τα μεγαλύτερα πράγματα που εισάγει το Mortal Shells. Ο καθένας είναι ένας διαφορετικός πολεμιστής που έχει πέσει στη μάχη, και όλοι έχουν διαφορετικά στατιστικά και αναβαθμίσεις που τους διαφοροποιούν.

Υπάρχουν μόνο τέσσερα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, αλλά όλα έχουν αρκετό βάθος ώστε να προτρέπουν τον παίχτη να τα αναζητήσει και να τα δοκιμάσει.

Θα ολοκληρώσετε σχεδόν σίγουρα το παιχνίδι με ένα αγαπημένο.

Επίσης βασικό ρόλο παίζει το ότι δεν είναι απαραίτητο να βρείτε όλα τα shells, ούτε να τα χρησιμοποιήσετε, φτάνει μόνο να βρείτε αυτό που ταιριάζει στον τρόπο παιχνιδιού σας καθώς και ένα από τα αντίστοιχα 4 όπλα που έχει το παιχνίδι.

Προσωπικά σας προτείνω να βρείτε το όπλο Hammer and Chisel καθώς αποτέλεσε το προσωπικό μου αγαπημένο αλλά και των περισσότερων παικτών. Το shell αποτελεί καθαρά προσωπική επιλογή, αλλά όσο πολύ και να θέλω να σας πω τον καλύτερο συνδυασμό όπλου και shell, το αποφεύγω για να μας σας χαλάσω την εμπειρία αναζήτησης και προσαρμογής στο παιχνίδι.

Μια άλλη μεγάλη διαφορά στο Mortal Shell είναι ο μηχανισμός σκλήρυνσης (hardening). Αυτή η ικανότητα σάς επιτρέπει να αποκλείετε τυχόν ζημιές που έρχονται από εχθρούς ανεξαρτήτως του επιπέδου δύναμης του. Μόλις δεχτείτε ζημιά το εφέ εξαντλείται και πρέπει να επαναφορτιστεί για λίγα δευτερόλεπτα. Οι εχθροί είναι αρκετά ικανοί ώστε αυτό να μην μοιάζει με μηχανισμός εύκολης νίκης απλώς σας επιτρέπει να διορθώσετε τα λάθη και να παραμείνετε στην μάχη περισσότερη ώρα.

Προσωπικά βρέθηκα να βασίζομαι πολύ συχνά σε αυτό τον μηχανισμό μιας και μέχρι να μάθω να το χρησιμοποιώ την σωστή στιγμή, ο χρόνος επιβίωσης μου ήταν ελάχιστος.

Κλείνοντας λοιπόν, φτάνω στο συμπέρασμα ότι το Mortal Shell δεν αναπαράγει απλώς τα χαρακτηριστικά παιχνιδιών του ίδιου είδους που υπήρξαν κατά καιρούς στο παρελθόν. Αντί αυτού, παίρνει αυτή τη φόρμουλα, την ακονίζει και προσθέτει αρκετά δεδομένα για να την κάνει μια εντελώς διαφορετική αίσθηση, αλλά εξίσου ικανοποιητική. Το Fallgrim είναι ένας κόσμος που θα ήμουν ευτυχής να παίξω ξανά. Με σιγουριά λοιπόν λέω πώς το μικρό αυτό αδερφάκι δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον μεγάλο αδερφό που λέγεται Dark Souls.

Βαθμολογία: 8,5/10

Σχόλια

Σχετικά Βασίλης Αλεξόπουλος

RedDeath ή αλλιώς Βασίλης. Αν και ουδεμία σχέση έχω με τον θάνατο, άσχετα αν μοιάζω σαν Viking που ξέφυγε από την Valhalla και ταξίδεψε στο χρόνο. Εθισμένος με την μουσική, τον κόσμο του Tolkien και οτιδήποτε μυθολογικό. Στον χώρο των games από το 2003 και προφανώς PC MASTER RACE. Αγαπημένα είδη RPG, Card Games και Real Time Strategy.(όποια ομοιότητα με τον Dragonborn είναι εντελώς τυχαία). Όταν δεν παίζω θα με πετύχετε να διαβάζω comics,να βλέπω σειρές ή να καταναλώνω ρούμι…

Δες επίσης

Μια αναλυτικότερη ματιά στο νέο update του Tekken 7

Πραγματικά τι μπορώ να πω για τον Harada San, Michael Μurray; Μπαίνουμε στα έξι χρόνια …