Στον κόσμο του gaming υπάρχει ένας οργανισμός που φροντίζει για την ψυχική υγεία των gamers αλλά και των επαγγελματιών της βιομηχανίας.
Ο λόγος για τον οργανισμό Safe In Our World, ένας οργανισμός ο οποίος με την βοήθεια της Fanatical, κυκλοφόρησε το Safe in Our World 1st Anniversary Charity Bundle, το οποίο περιέχει 7 διαφορετικά παιχνίδια, με το κάθε ένα από αυτά να περνάνε το δικό τους μήνυμα για την ψυχική υγεία.
Η λίστα με τα παιχνίδια είναι:
- AVICII Invector από Tim Bergling aka AVICII / Hello There Games
- Dear Esther: Landmark Edition από The Chinese Room / Curve Digital
- Fractured Minds από Emily Mitchell
- GRIS από Nomada Studio / Devolver Digital
- Meadow από Might and Delight
- RiME από Tequila Works / Six Foot
- The Town of Light από LKA / Luca Dalco
Δυστυχώς τα κλειδιά για το συγκεκριμένο bundle είναι περιορισμένα, συγκεκριμένα 10.000, με το κάθε ένα από αυτά να κοστίζει 5€, με την δυνατότητα να δώσετε και παραπάνω, καθώς όλα τα έσοδα από το συγκεκριμένο bundle θα χρησιμοποιηθούν από την Safe In Our World, η οποία θέλει να φτιάξει δικά της video games με θέμα την ψυχική υγεία, προσφέροντας έτσι σε gamers και ανθρώπους του χώρου έναν διαδραστικό τρόπο να βοηθηθούν ψυχολογικά.
Όλο αυτό γίνεται διότι ο οργανισμός κλείνει ένα χρόνο ζωής, μέσα στον οποίο έκανε πράγματα όπως:
- Λάνσαρε με μεγάλη επιτυχία το #LevelUpMentalHealth campaign, το οποίο περιείχε πάνω από 50 leading και indie games developers όπως, 505 Games, the Embracer Group, Wargamer, Curve Digital, NDreams, Mediatonic, Wired Productions, και πολλές ακόμη υποστηρίζοντας έτσι 10.000 εργαζομένους (εδώ είναι ολόκληρη η λίστα).
- Μεγάλωσε την λίστα των χορηγών και των πρεσβευτών της εταιρείας φτάνοντας την κοντά στα 100 άτομα “κλειδιά”.
- Λάνσαρε το COVID-19 Hub, το οποίο παρείχε βοήθεια σε gamers και επαγγελματίες του χώρου, με άρθρα, tips και διάφορες πηγές, με πάνω από 130 χώρες να ανταποκρίνονται.
- Βοήθησε το παιχνίδι Fracture Minds να φτάσει τις 1 εκατομμύριο πωλήσεις, παιχνίδι από την BAFTA young game designer Emily Mitchell.
- Προσέλαβαν δυο full-time μέλη, τα οποία έχουν την δική τους ιστορία, για να αυξηθεί η επιρροή και η υποστήριξη στην βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.
- Αντιπρόσωποι του οργανισμού μίλησαν σε events και πάνελς, για τα ψυχολογικά προβλήματα που έχουν αντιμετωπίσει άνθρωποι της βιομηχανίας, με κάποιους από αυτούς να τις μοιράζονται και δημόσια στο site.
- Έγινε ένας ολοκληρωμένος οργανισμός σε λιγότερο από 12 μήνες.
Η Safe In Our World θα συνεχίσει να χτίζει και να αναπτύσσει την δικιά της κληρονομιά, η οποία θέλει να μείνει για να βοηθήσει τον κόσμο που το έχει ανάγκη.