Τον τελευταίο χρόνο τα deck building roguelike παιχνίδια ξεπετάγονται συνεχώς. Είναι λογικό βέβαια καθώς το Slay The Spire, ένα από τα καλυτέρα (αν όχι το καλύτερο), άνοιξε τον δρόμο για το συγκεκριμένο genre παιχνιδιών.
Με την σειρά τους λοιπόν, η δημιουργός Ground Shatter αλλά και η εκδότρια Mode 7, κυκλοφόρησαν σε Early Access (στο Steam), το Fights In Tight Spaces. Ένα deck building roguelike, turn-based παιχνίδι, το οποίο έχει έντονο strategy χαρακτήρα.
Οι μηχανισμοί του παιχνιδιού είναι απλοί, διαλέγεις ένα από τα 4 decks (Balanced, Counter Striker, Aggressive, Trickster), χρησιμοποιείς τις κάρτες, κάνεις clear ένα stage πας στο επόμενο και ούτω καθεξής. Μετά από συγκεκριμένα stages μπορείς να προσθέσεις μια κάρτα στο deck, να κάνεις κάποια upgrades με τα χρήματα που έχεις μαζέψει ή να κάνεις heal το HP του χαρακτήρα σου.
Κάθε εχθρός στο παιχνίδι είναι μοναδικός και έχει τους δικούς του μηχανισμούς, κάποιοι αγνοούν το block, ενώ άλλοι σε χτυπάνε αμέσως μόλις κινηθείς μπροστά τους. Αυτό που κατάλαβα αμέσως, είναι το πόσο μεγάλη σημασία έχει το positioning σε αυτό το παιχνίδι. Αν κρατάς καλές τοποθετήσεις δηλαδή, τόσο πιο εύκολα θα βγάλεις ένα stage.
Κάτι που δίνει μια φρεσκάδα στο παιχνίδι είναι τα missions και το Daily Play. Κάθε stage δίνει ένα mission το οποίο αν ολοκληρωθεί, ο παίχτης παίρνει ένα reward, είτε αυτό είναι heal για το HP του, είτε upgrade σε μια κάρτα στο deck του. Το Daily Play δεν μπορούσα να το επιλέξω, μάλλον λόγω early access, αλλά θα υπάρξουν καθημερινά runs, στα οποία θα παλεύετε για μια καλύτερη θέση στο leader board.
Όταν ο παίχτης τελειώσει κάποιο stage, υπάρχει η δυνατότητα να δει ένα replay, του πως εξελίχθηκε η μάχη, κάτι το οποίο μοιάζει με μια καλοστημένη χορογραφία θα έλεγε κάποιος. Προσωπικά είχα πρόβλημα στο replay, το οποίο bugg-αρε και κάποιες φορές σταματούσε, αλλά το δικαιολογώ γιατί το παιχνίδι είναι σε Early Access ακόμα.
Βλέποντας τα γραφικά, μην φανταστείτε ότι θα δείτε κάτι τρομερό, είναι πολύ minimal αλλά έχει πολύ καλά animations, από τη μπουνιά που θα φάει ο SWAT-ας, μέχρι και το πως θα πιάσει ο πρωταγωνιστής μας, ο Agent 11, το κρανίο του αντίπαλου και θα το σκάσει πάνω σε ένα τοίχο ή σε ένα φράχτη.
Αν θα άλλαζα κάτι, αυτό θα ήταν το rewarding system. Μπορεί να μπεις σε ένα δωμάτιο με 7 Ninjas, να καταφέρεις να ξεφύγεις και απλά να πάρεις μια αναβαθμισμένη κάρτα και να μείνεις χωρίς healings, κάτι το οποίο επηρεάζει το πιο σημαντικό στατιστικό του παιχνιδιού, το HP σου.
Θεωρώ ότι είναι πολύ απογοητευτικό και σε αποτρέπει από το να ξαναπαίξεις στα καπάκια ένα run, όταν έχεις ήδη χαλάσει 1 ώρα από την ζωή σου. Να έχετε στο νου σας ότι είναι αρκετά αργό και δύσκολο παιχνίδι, οπότε ένα λάθος μπορεί να κοστίσει ώρες.
Οπότε, φιλική συμβουλή, προσπαθήστε πρώτα να αποφεύγετε τα attacks των αντίπαλων, να εκμεταλλεύεστε τους χώρους και υστέρα να σκεφτείτε πως θα περάσετε damage.
Πολύ “δυνατό” επίσης είναι το soundtrack, νομίζω ταιριάζει γάντι στο παιχνίδι και σε έχει σε εγρήγορση συνέχεια. Ακουστέ και μόνοι σας.
Κλείνοντας, μπορώ να πω ότι στα 20€ το παιχνίδι, λόγω της δυσκολίας του και το rogue like στοιχείο, το οποίο στην ουσία κάνει reset το παιχνίδι και φτου από την αρχή, θα σας προσφέρει πάρα, μα πάρα, πολλές ώρες ευχαρίστησης και rage φυσικά, οπότε τα λεφτά του τα αξίζει και με το παραπάνω.
Για όσους θέλουν να σιγουρευτούν, υπάρχει demo στην σελίδα του παιχνιδιού στο Steam.
Βαθμολογία: 7.5/10