Με τις νέες προσθήκες που ανακοίνωσε η Ubisoft για το μέλλον του Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, νομίζω πως είναι χρέος μου να κάνω μια ανάλυση και να σας πω και την δική μου γνώμη, μιας και είναι ένα παιχνίδι που έχω παίξει αρκετές ώρες και έχω ασχοληθεί αρκετά τον τελευταίο χρόνο.
Θα αρχίσουμε πρώτα με τις αλλαγές που θα γίνουν στο Crimson Heist, στο νέο operation. Αρχικά έχουμε την εισαγωγή ενός νέου attacker, τον Flores, o οποίος είναι εξοπλισμένος με ένα νέο “gadget” το RCE – Ratero Charge. O Flores κάνει deploy ένα remote-controlled explosive device το οποίο μπορεί να οδηγήσει μέσα στο χάρτη, για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η ιδιαιτερότητά του είναι ότι συνεχίζει να πηγαίνει ευθεία και μπορείτε να το στρίψετε μόνο, οπότε προσοχή γιατί δεν μπορούμε να το πάμε προς τα πίσω. Στο τέλος του timer, η συσκευή θα οπλιστεί, θα γίνει αλεξίσφαιρη και θα ξεκινήσει ένα fuze timer, στο τέλος του οποίου ακολουθεί μια ισχυρή έκρηξη. Επίσης μπορούμε να ξεκινήσουμε το fuze timer οποία στιγμή θέλουμε εμείς.
Ο Flores είναι οπλισμένος με ένα AR33 και ένα SR-25 ως κύριο όπλο και ένα GSH-18 ως δευτερεύον όπλο, επίσης έχει στην κατοχή του claymore και stun grenades.
H δεύτερη αλλαγή στο νέο operation, είναι το rework στο Border, στο οποίο έχει προστεθεί ένα εσωτερικό μπαλκόνι, που συνδέει την ανατολική σκάλα με το Break room. Tο bathroom έχει επίσης επεκταθεί και πλέον συνδέεται με το Tellers. Στην διάθεση μας έχουμε ένα νέο challenging environment που θα έχει κάποιες από τις εισόδους μπλοκαρισμένες, μειωμένο αριθμό destructible walls και επίσης μια νέα εξωτερική σκάλα.
Με αυτήν τη νέα σεζόν, έρχεται ένα νέο δευτερεύον gadget, το “Gonne-6”. Αυτό το νέο όπλο θα προκαλεί μικρή ζημιά στα soft walls και στους operators, επίσης μπορεί να καταστρέψει οποιοδήποτε αλεξίσφαιρο gadget και προσθέτει ένα extra loadout για τους παίχτες, ανοίγοντας νέες τακτικές δυνατότητες. Το Gonne-6, θα έχει μια σφαίρα και θα είναι στην κατοχή των operators Glaz, Dokkaebi, Lion, Finka, Gridlock, Amaru, Iana και Zero.
Επίσης, στην διάθεση μας θα έχουμε το streamer mode, το οποίο θα κρύβει το όνομα το δικό μας αλλά και των άλλων παιχτών, όπως και το time για το queue, ώστε να μην υπάρχουν stream snipes.
Ακόμα μια προσθήκη είναι Match Replay Beta, στο οποίο θα μπορούμε να βλέπουμε τα παιχνίδια που έχουμε παίξει.
Πάμε τώρα και στις γενικότερες αλλαγές που θα έρθουν στο R6.
Πέρα από ένα καταπληκτικό cinematic video για την ένταξη της season, έχουμε και αρκετές προσθήκες κατά την διάρκεια του Year 6.
Αρχικά θα έχουμε αλλαγές στους operators Mellusi και Goyo. Στον Goyo θα αφαιρεθούν τα shields, και θα μπορεί να βάζει τα tank του πλέον και σε τοίχους και στην Mellusi πλέον το banshee θα μπορούν να το σπάσουν με όπλο, από κοντινή απόσταση.
YEAR 6 ROADMAP
Το νέο season είναι διαθέσιμο για δοκιμή στον test server. Στη 2ο Season του Year 6, θα δούμε έναν Operator από τα Nakoda Nations και ένα rework του χάρτη Favela. Στην 3η Season θα δούμε operators που θα προέρχονται από την Κροατία, όπως επίσης θα έχουμε 3 μικρά rework χάρτες. Εν κατακλείδι, ο τελευταίος Operator της χρονιάς θα είναι από την Ιρλανδία και ο επόμενος χάρτης που θα γίνει rework θα είναι το Outback.
PLAYER BEHAVIOUR
Μια πρώτη έκδοση του Reputation System είχε γίνει shadow tested την προηγούμενη σεζόν. “Τρέχει” στο παρασκήνιο αλλά δεν είναι ορατό για τους παίκτες. Ο στόχος αυτού του εργαλείου είναι να ενθαρρύνει τη θετική συμπεριφορά εντός του παιχνιδιού, επιβραβεύοντας τους παίκτες με θετικό αντίκτυπο στο παιχνίδι, με περιεχόμενο εντός του παιχνιδιού, ενώ τιμωρεί την τοξικότητα, περιορίζοντας για παράδειγμα την πρόσβαση στα ranked παιχνίδια.
Αυτό το εργαλείο θα παρέχει απόλυτη διαφάνεια στους παίκτες, προκειμένου να τους ενημερώσει πώς να αυξήσουν τα σκορ τους και να προσαρμόσουν τη συμπεριφορά τους. Αυτό το εργαλείο θα κυκλοφορήσει κατά τη διάρκεια του Year 6.
CORE GAMEPLAY UPDATES
Οι παίκτες θα μπορούν πλέον να ελέγχουν τις κάμερες και τα διάφορα άλλα gadgets, μετά το θάνατό τους. Αυτή η αλλαγή έχει γίνει για να ενταθεί η φάση υποστήριξης σε ένα παιχνίδι και να διασφαλιστεί ότι οι παίκτες που έχουν βγει εκτός παιχνιδιού, μπορούν να βοηθήσουν καλύτερα την ομάδα τους. Αυτή η δυνατότητα έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει αργότερα, κατά την διάρκεια του Year 6.
Για να γίνει ένα balance στο Attack και στο Defence, οι επιτιθέμενοι θα έχουν τώρα τη δυνατότητα να αλλάξουν τους operators τους και τα loadout, όσες φορές θέλουν στη φάση προετοιμασίας, καθιστώντας τον εντοπισμό ακόμη πιο τακτικό και προσφέροντας πολλές νέες τακτικές δυνατότητες.
Τέλος, το armor του κάθε operator, θα φαίνεται στο συνολικό του hp ώστε οι παίκτες να έχουν καλύτερη κατανόηση για το πόσο damage μπορούν να αντέξουν.
QUALITY OF LIFE
Επιπλέον, προγραμματίζονται βελτιώσεις στην ποιότητα ζωής κατά τη διάρκεια του Year 6. Οι επιθέσεις DDoS, που έχουν ήδη μειωθεί κατά 90% φέτος, θα εξακολουθήσουν να αποτελούν σημαντική εστίαση για τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών. Η τεχνική ομάδα συνεργάζεται στενά με την Microsoft Azure για να μειώνει συνεχώς το matchmaking time και να βελτιώνει τη σταθερότητα των διακομιστών. Τέλος, η ομάδα ανάπτυξης καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να μειώσει γενικά το συνολικό μέγεθος του παιχνιδιού. Αυτή είναι μια συνεχής προσπάθεια, που έχει ήδη ξεκινήσει, και θα είναι όλο και πιο ορατή για τους παίκτες, αυτό το έτος.
CUSTOMIZATION
Στο Year 6 θα μπορείτε να κάνετε customize τα elite skin και να τα προσαρμόσετε όπως εσείς θέλετε. Επιπλέον, η Ubisoft ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Capcom και το franchise Resident Evil, το οποίο θα μας προσφέρει το Elite skin της βετεράνου της σειράς Resident Evil, Jill Valentine, και θα είναι διαθέσιμο για τη Zofia.
Η Ubisoft συνεργάστηκε επίσης με τον Creative Director, Ikumi Nakamura, για την κυκλοφορία μιας σειράς skins, ξεκινώντας με τον Echo και τον Dokkaebi, τα οποία κυκλοφορούν στις 2 Μαρτίου.
Και τώρα, ήρθε η ώρα για την ταπεινή μου γνώμη.
Αρχικά θα πω για αυτά που δοκίμασα. Ο νέος operator μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα σε πολλά fights, έχοντας ένα πρωτότυπο και αρκετά δυνατό gadget. Το Match Replay είναι ένα σύστημα που επιτέλους ήρθε και πιστεύω πως χρειαζόταν για αρκετούς που ασχολούνται και πιο επαγγελματικά με το παιχνίδι, καθώς μπορούμε πλέον να αναλύσουμε τις στρατηγικές και να μάθουμε από τα λάθη μας. Τέλος το νέο gadget είναι μια προσθήκη που θα έλεγα πως δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς υπάρχουν operators που κάνουν αυτή την δουλειά και αρκετές φορές το secondary gun είναι αρκετά χρήσιμο, οπότε έχοντας μια σφαίρα μόνο, δεν το θεωρώ αρκετά καλή επιλογή.
Το player behaviour είναι μια προσθήκη σημαντική για την εξέλιξη του παιχνιδιού, γιατί πολλές φορές έχουμε χάσει ένα ranked game, γιατί πολύ απλά ο συμπαίκτης μας αποφάσισε να “τρολάρει”.
Τέλος, το κατά ποσό δεν θα χαλάσει το balance του παιχνιδιού το ότι οι attackers θα μπορούν να αλλάξουν το loadout και τους operators κατά την διάρκεια του match … άγνωστο χωρίς να το δοκιμάσω, αλλά πιστεύω πως θα τους δώσει ένα μεγάλο προβάδισμα, όπως ακόμα και για το ότι μπορείς να χρησιμοποιείς τις κάμερες, ακόμα και αν είσαι νεκρός, δηλαδή εκεί που έλεγες, “Έφαγα τον Maestro (ή τον Echo) και οι κάμερες τους δεν θα μας δημιουργούν πλέον πρόβλημα”, δεν θα ισχύει πλέον.