Αξίζει τελικά ή μήπως πρόκειται για ξαναζεσταμένο φαγητό;
Καλησπέρες καλησπέρες! Ελπίζω να είστε όλοι και όλες καλά!
Επιστροφή στην βάση μετά και τις καλοκαιρινές διακοπές μου και την guest εμφάνισή μου στην μαμά πατρίδα και μπήκα από την αρχή στα δύσκολα!
Νέο Review μου ανατέθηκε για το Warriors Orochi 3 Ultimate Definitive Edition και ως λάτρης των Asian wars games (βλέπω Samurai Warriors και Dynasty Warriors σαν αγαπημένα μου παιχνίδια), άρπαξα την ευκαιρία, όμως το αποτέλεσμα, θα πω την ταπεινή μου αλήθεια, δεν με τρέλανε ιδιαίτερα, όπως επίσης και ότι από την Koei περίμενα πολλά περισσότερα.
Γραφικά
Για τα γραφικά δεν υπάρχει καινούριο να σχολιάσω. Είναι ακριβώς το ίδιο παιχνίδι που έβλεπες στο PS3, χωρίς όμως αυτό το κάτι παραπάνω που θα σε εκπλήξει ή εντυπωσιάσει. Μάλιστα, έχοντας το παιχνίδι στον τίτλο του το “Definite Edition” περίμενα κάποια έξτρα “τόνωση” που για εμένα σε έναν τέτοιο τίτλο θα ήταν MUST.
Mechanics
Καμία αλλαγή και καμία διαφορά από τον original τίτλο και σε αυτό το κομμάτι. Είναι σε συνάρτηση φυσικά με το θέμα των γραφικών που κάνουν τον τίτλο να μοιάζει (που είναι δηλαδή) αρκετά παλιός και δεν δίνουν το push που χρειάζεται για να προσελκύσει κόσμο.
Χειρισμός
Όσοι προσπαθήσετε να παίξετε με keyboard, ξανασκεφτείτε το. Έχετε ακούσει το ζαβαρακατρανέμια από Νίκο Ξυλούρη; Ευκαιρία είναι. Ο χειρισμός του παιχνιδιού, αν δεν έχετε χειριστήριο, είναι τελείως unplayable, όπως και η camera που έχει το παιχνίδι. Σε ζαλίζει/αποσυντονίζει και δεν υπάρχει λογική σειρά στα κουμπιά που χρησιμοποιείς ώστε να χειριστείς τον παίχτη σου ή να κάνεις απλά hits ή special abilities. Από την άλλη, αν έχετε κάποιο χειριστήριο καλό θα ήταν να το προτιμήσετε καθώς είναι αρκετά πιο “μαζεμένη” η φάση, κάνοντας την εμπειρία σας αρκετά καλύτερη και πιο κοντά σε αυτό που αξίζει ο συγκεκριμένο τίτλος.
Χαρακτήρες
Εδώ κάτι πήγε να γίνει, διότι έχουμε 145 χαρακτήρες να επιλέξουμε και πολλοί από αυτούς είναι από τους τίτλους Samurai Warriors και Dynasty Warriors (αγαπημένα ξαναλέω και τα δύο από εποχές PS2), ενώ είδα με έκπληξη ότι έχουμε χαρακτήρες όπως την Kasumi από Dead Or Alive 5 καθώς και την Sophitia από το επίσης κλασικό Soulcalibur ή για τους παλιούς SoulBlade. Εδώ θα βάλω ένα θετικό πρόσημο για την προσπάθεια να δημιουργήσουν content εντός του τίτλου.
Χάρτες/Ιστορία
Ελάχιστες διαφορές όσο αναφορά τα maps στο Story Mode και σίγουρα όχι ότι δεν το περίμενα, αλλά τουλάχιστον βλέπουμε μερικά new episodes και sub-scenarios καθώς εξελίσσεται το Story του παιχνιδιού που προστέθηκαν στην Definitive Ultimate Edition. Μέσω αυτών έσπασαν την μονοτονία που περίμενα (μιας και έχω παίξει και την αρχική έκδοση του τίτλου) και πρόσθεσαν αυτό το κάτι έξτρα που δίνει ένα μικρό θετικό πρόσημο, συγκριτικά τουλάχιστον με τους υπόλοιπους τομείς του τίτλου.
Σε γενικές γραμμές δεν είδα το κάτι παραπάνω εν έτη 2022. Δεν εντυπωσιάστηκα και δεν θα το κρύψω. Περίμενα παραπάνω στο κομμάτι των γραφικών και όχι απλά ένα Copy/paste της αρχικής έκδοσης και απλά την πρόσθεση κάποιων extra, που για εμένα προσωπικά, ήταν απλά πολύ fancy χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
Σχόλια 1