Our Streamers



Αλλαγές με το νέο update στο PUBG

Η Bluehole έβγαλε στην επιφάνεια τις αλλαγές που πρόκειται να δούμε στο επόμενο μεγάλο update. Όσοι έχουν λογαριασμό στους δοκιμαστικούς σέρβερς, μπορούν να τις δοκιμάσουν αφού “κατεβάσουν” τα 9.8GB που απαιτούνται. Οι αλλαγές αυτές ποικίλουν όσον αφορά τα όπλα, τα εξαρτήματά τους αλλά και το περιβάλλον του παιχνιδιού.

Όπως έχει αναφερθεί και σε προηγούμενο κείμενο, κύριος στόχος είναι η εξισορρόπηση της δύναμης μεταξύ των όπλων. Πιο συγκεκριμένα η δύναμη του κάθε όπλου μεταβάλλεται σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα, όπου αναγράφεται η παλιότερη και η καινούρια ισχύς τους:

Όπλα

  • ARs – ξαναισορροπήθηκαν έτσι ώστε να μην υπάρχει κάποιο δυνατότερο από το άλλο, αλλά το καθένα έχει πλεονεκτήματα σε διαφορετικές καταστάσεις στο παιχνίδι
  • SMGs – είναι πλέον πιο αποδοτικά σε μάχες κοντινών αποστάσεων
  • Shotguns – αυξήθηκε τη συνολική τους δύναμη και η αποδοτικότητά τους σε μεγαλύτερο εύρος
  • Pistols
    Αυξήθηκε η δύναμη των P92, P1911, P18C, R1895 και R45
    Shotguns
    Τα άκρα του σώματος δέχονται μεγαλύτερη ζημιά
    Μικρή μείωση στην δύναμη του S686 και του S1897
    Τα σκάγια θα εξαπλώνονται κατά 25% λιγότερο
    Τα shotgun chokes θα μπορούν να προσαρτηθούν και στο sawedoff
    SMGs
    Τα άκρα του σώματος δέχονται μεγαλύτερη ζημιά
    Μικρή αύξηση της δύναμης στο Micro UZI, UMP9, και Vector
    Αυξήθηκε η κάθετη σταθερότητα σε όλα τα SMGs
    Αυξήθηκε η σταθερότητα και στην χρήση διόπτρας όταν γίνεται η κίνηση ADS (aimings down sights-στόχευση προς τα κάτω)
    Αύξηση του ADS ενώ ο παίκτης κινείται
    ARs
    Μικρή μείωση στην δύναμη των M16A4, SCARL, AUG και M416
    Αύξηση του απαιτούμενου χρόνου οπλισμού κατά 30% για τα SCARL, M16A4 και M416
    Αύξηση του απαιτούμενου χρόνου οπλισμού κατά 10% για το AKM
    Μειώθηκε η σταθερότητα καθέτως και οριζοντίως για όλα τα ARs εκτός του AKM
    Κανένα AR δεν δέχεται πλέον διόπτρα x8 και x15
    Προστέθηκαν καινούρια μοτίβα για την συνεχή στόχευση
    DMRs
    Αυξημένη ζημιά στο κεφάλι, στο σώμα και στα άκρα
    Μείωση της δύναμης του SKS
    Μικρή ενδυνάμωση του VSS και του Mini14
    Μειωμένη σταθερότητα οριζοντίως και καθέτως για όλα τα DMRs
    Προστέθηκαν καινούρια μοτίβα για την συνεχή στόχευση σε όλα τα DMRs
    Άλλα όπλα
    Μικρή αύξηση της δύναμης του DP28 και του M249
    Περιορισμός της χρήσης διόπτρας x8 και x15 για τα LMGs (DP28, M249)
    Μειώθηκε ο χρόνος οπλισμού στο crossbow από 4 δευτερόλεπτα σε 3,5 δευτερόλεπτα

Throwables

Frag grenades
Αυξημένη ισχύς και προστέθηκαν καινούρια εφέ και απεικονίσεις
Παλιότερα η ζημιά της χειροβομβίδας εξαρτιόταν σε μεγάλο βαθμό από την μετέπειτα αναπήδηση του παίκτη.
Αλλάζει το βάρος όλων των throwable, απαιτώντας καλύτερη διαχείριση του ελεύθερου χώρου που έχει ο παίκτης.

  • Frag grenade: Αύξηση από 12 σε 18
  • Molotov cocktail: Μείωση από 18 σε 16
  • Smoke grenade: Μείωση από 16 σε 14
  • Stun grenade: Μείωση από 14 σε 12
    Όπως παρατηρούμε σημαντική αύξηση παρουσιάζει η frag grenade, που αποτελεί και το πιο πολυχρησιμοποιημένο throwable.

Κίνηση του παίκτη

Μικρή μείωση της ταχύτητας του παίκτη ενώ κρατάει κάποιο SR, LMG (M249, DP28) και shotguns.
Αφαιρέθηκε ο χρόνος αναμονής της πρώτης σφαίρας όταν ο παίκτης δεν τρέχει
Σε συγκεκριμένα όπλα όπως το M24, Kar98k, S1897, S686 κλπ δεν περιορίζεται το τρέξιμο του παίκτη όταν η κάνη είναι προς τα κάτω
Το ποσοστό που κουνιέται η κάμερα κάθε φορά που ο παίκτης δέχεται σφαίρα, εξαρτάται από το μέγεθος της ζημιάς που προκαλείται

Άλλα αντικείμενα

Το level 3 κράνος θα είναι διαθέσιμο μόνο στα care packages (θα υπάρχει σε κάθε care package)
Το SR quickdraw και το SR extended quickdraw θα είναι διαθέσιμα μόνο στα care packages
Θα είναι πιο σπάνια η εύρεση του AR extended quickdraw
Τα DMR όπλα θα χρησιμοποιούν εξαρτήματα των AR αλλά και των SR όπλων
Οι σύριγγες αδρεναλίνης ενώ παλιότερα βρισκόντουσαν μόνο στα care packages, πλέον θα υπάρχουν και έξω από αυτά
Μειώθηκε ο χρόνος χρήσης της σύριγγας αδρεναλίνης από 8 δευτερόλεπτα σε 6 δευτερόλεπτα

Gameplay

Εκτός των πολλών αλλαγών με σκοπό της εξισορρόπηση των όπλων, προστέθηκε και ένα καινούριο όπλο, ένα καινούριο όχημα στην Miramar και πολλά καινούρια εξαρτήματα για τα όπλα.

Καινούριο όπλο


Προστέθηκε το SLR
Πρόκειται για ένα όπλο που θα το βρίσκουμε εκτός του care package. Κατατάσσεται στην κατηγορία των DMR, χρησιμοποιεί σφαίρες 62 χιλιοστών και ένα πλήρες γέμισμα περιλαμβάνει 10 σφαίρες στον γεμιστήρα (20 με extended).
Το SLR είναι πιο δυνατό από το SKS αλλά λιγότερο σταθερό.

Καινούριο όχημα

Το Mirado είναι ένα κλασσικό γρήγορο και ισχυρό τετραθέσιο σεντάν αυτοκίνητο που περιορίζεται στην Miramar.
Κυρίως βρίσκεται στις περιοχές που υπάρχουν πόλεις και στους κεντρικούς δρόμους.
Όπως το βαν είναι ανθεκτικό -αλλά αργό και αναποτελεσματικό εκτός δρόμου-, το αγροτικό είναι πολύ αξιόλογο για τις διαδρομές εκτός δρόμου έτσι και το Mirado είναι το πιο γρήγορο όχημα στις μετακινήσεις πάνω στον αυτοκινητόδρομο.

Καινούρια εξαρτήματα

  • Duckbill – Ένα νέο εξάρτημα για τα shotguns (S1897, S12K). Μειώνει την κάθετη εξάπλωση των σκαγιών ενώ την αυξάνει οριζοντίως
    Συμβατό με το S1897, S12K
  • LightGrip – Μειώνει το χρόνο επαναφοράς της σταθερότητας αλλά προκαλεί οριζόντια και κάθετη αστάθεια
    Συμβατό με ARs, SMGs, DMRs (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
  • Thumb Grip – Αυξάνει την σταθερότητα καθέτως αλλά την μειώνει οριζοντίως. Ακόμα, αυξάνει το χρόνο επαναφοράς της σταθερότητας.
    Συμβατό με ARs, SMGs, DMRs (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
  • Half Grip – Αυξάνει την σταθερότητα οριζόντια και κάθετα, ενώ μειώνει και τον χρόνο επαναφοράς της σταθερότητας
    Συμβατό με ARs, SMGs, DMRs (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
  • Διόπτρα x3 & Διόπτρα x6 – Όπως το x8 μπορεί να μετατραπεί σε x4 έτσι και το x6 μπορεί να μετατραπεί σε “x”

Πλέον μπορείς να αλλάξεις την μορφή και το χρώμα στις reddot, holosight και x2 διόπτρες (χρησιμοποιώντας το Page Up/Page Down με τις default ρυθμίσεις)

Βάρκα και Κολύμβηση

Οι βάρκες πλέον βουλιάζουν όταν καταστρέφονται
Έγιναν μερικές προσαρμογές στον τρόπο κολύμβησης για να μειωθεί η αποδοτικότητα να κρύβεται ο παίκτης υποθαλάσσια.
Ο χρόνος πριν τελειώσει η αναπνοή μειώθηκε σε 15 δευτερόλεπτα από 35 δευτερόλεπτα
Όταν ο παίκτης ξεμείνει από αναπνοή, δέχεται 10 ζημιά το δευτερόλεπτο (ενώ παλιότερα ήταν 4 ανά δευτερόλεπτο)
Αυξήθηκε ο χρόνος αναμονής για την επαναφορά της αναπνοής σε 4 δευτερόλεπτα από το 1 δευτερόλεπτο.

Map Selection & Main Menu UI

Υπάρχει πλέον η επιλογή ενός συγκεκριμένου χάρτη.
Μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα στον Erangel ή στην Miramar ή να αφήσουμε την τύχη να επιλέξει για εμάς.
Επίσης έχουν γίνει εμφανισιακές αλλαγές στο κυρίως μενού του παίκτη.

Ρυθμίσεις

Προστέθηκε καινούρια επιλογή για την κάθετη προσαρμογή στο mouse sensitivity
Προστέθηκε η επιλογή για αλλαγή του hotkey για να γίνει αναφορά κάποιου παίκτη

World

Περισσότερες βελτιώσεις στην Miramar:

  • Αυξήθηκε το μέγεθος της όασης αλλά προστέθηκαν περισσότερα κτήρια τριγύρω
  • Μειώθηκε ο αριθμός των σπιτιών σε κάποιες πόλεις ώστε να μην είναι πολύ πυκνοκατοικημένες
  • Αφαιρέθηκαν αρκετά κουτιά, πέτρες και βαρέλια σε διάφορες πόλεις
  • Προστέθηκαν περισσότερα δέντρα και πέτρες με σκοπό να παρέχουν κάλυψη στις πολύ ανοιχτές περιοχές
  • Το εσωτερικό συγκεκριμένων κτηρίων έγινε πιο απλό

Bug fixes

Ανάμεσα στις τόσες αλλαγές, η Bluehole αποφάσισε να διορθώσει και μερικά λάθη στο παιχνίδι, κάποια από αυτά είναι:

  • Διορθώθηκε η περίπτωση που δεν γινόταν να αφήσεις την μηχανή, ενώ είχε πέσει κάτω
  • Οι κάλυκες πέφτουν στο έδαφος όταν ο παίκτης πυροβολεί ενώ περπατάει, αντί να τον κυνηγούν
  • Ο χρόνος που απομένει στον τελευταίο κύκλο θα φαίνεται σωστά
  • Μειώθηκαν κάποιες υπερβολικές συγκρούσεις που συνέβαιναν ενώ η μηχανή έπεφτε πάνω σε κάποιο άλλο όχημα
  • Διορθώθηκε το λάθος της αμφίεσης του UMP από το κουτί “Equinox”, όπου ανέγραφε ότι το όπλο λαμβάνει σφαίρες 45ACP αντί για 9 χιλιοστών.

Περισσότερες πληροφορίες για τις αλλαγές και τα λάθη που διορθώθηκαν, είναι διαθέσιμες στην επίσημη ιστοσελίδα του PUBG.

Σχόλια

About Gamelab.gr

Η ομάδα του GameLab απαρτίζεται από άτομα που ξέρουν τι κάνουν (ή τουλάχιστον το πιστεύουν αρκετά ώστε να πείσουν τους υπόλοιπους για αυτό) δημιουργώντας έτσι το ιδανικό σύνολο για ένα σωστό gaming site.

Check Also

Κυκλοφόρησε το Boxville στο Steam

Το στούντιο Triomatica Games από την Ουκρανία και την Σλοβακία, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του παιχνιδιού …