Το Patch 9.3 του League of Legends αυτή τη φορά περιέχει πολλά ερωτηματικά, όχι όμως για το νέο αντικείμενο (Spear of Shojin), ούτε για τις αλλαγές στην Akali.
Πρόκειται για τα αντικείμενα που αφορούν το critical strike.
Περιληπτικά, δέχθηκαν μεγάλο buff βάζοντας τα πάλι μέσα στο “παιχνίδι”. Επομένως, χαρακτήρες όπως ο Tryndamere και ο Yasuo που το critical είναι δεύτερό τους όνομα, επηρεάζονται άμεσα. Αν αυτό είναι θετικό ή αρνητικό, εσείς θα το κρίνεται.
Πιο συγκεκριμένα τα βασικά χαρακτηριστικά των αντικειμένων είναι:
Infinity Edge
Συνολικό Κόστος: 3400 (Αμετάβλητο)
Παράπλευρα Αντικείμενα: B.F. Sword + Pickaxe + Cloak of Agility +425 Χρυσό
(Από B.F. Sword + Pickaxe + 425 Χρυσό)
Ζημιά: 80
(Από 70)
Νέο Πιθανότητα critical strike: 25%
Αφαιρέθηκε Διπλασιασμός Πιθανότητας critical Strike
Νέο Αύξηση Ζημιάς από critical: +25%
Αφαιρέθηκε Μετατροπή 10% ζημιάς από critical σε πραγματική
Essence Reaver
Συνολικό Κόστος: 3200
(Από 3000)
Παράπλευρα Αντικείμενα: Pickaxe + Caulfield’s Warhammer + Cloak of Agility + 425 Χρυσό
(Από B.F. Sword + Caulfield’s Warhammer + Sapphire Crystal + 250 Χρυσό)
Ζημιά: 60
(Από 75)
CDR: 20%
Πιθανότητα critical strike: 25%
Αφαιρέθηκε +300 mana
Επιστροφή mana: 1.5% του ελλείμματος
(Από 1%)
Αφαιρέθηκε Essence Flare: Η επόμενη βασική επίθεση μετά από τη χρήση της ultimate δεν δίνει 50% Attack Speed και δεν κάνει τις βασικές επιθέσεις να επιστρέφουν το 20% του cooldown των βασικών ικανοτήτων για 6 δευτερόλεπτα.
Με αυτές τις αλλαγές, επωφελούνται κυρίως τα ADC (όπως Xayah, Ashe κλπ.) κερδίζοντας έστω και λίγο παραπάνω mana κάθε φορά που επιτίθενται. Από την άλλη, χαρακτήρες, όπως η Riven, πρέπει να στραφούν αλλού, αφού το Essence Flare δεν είναι διαθέσιμο.
Γενικότερα, αν δεν θεωρείτε απαραίτητο το Manamune στον χαρακτήρα σας, αλλά θέλετε να έχετε ευχέρεια με την χρήση των spells σας, είναι πολύ καλή επιλογή.
Spear of Shojin (Νέο Αντικείμενο)
Συνολικό Κόστος: 3400
Παράπλευρα Αντικείμενα: Pickaxe + Kindlegem + Long Sword + 950 Χρυσό
Ζημιά: 60
Ζωή: 250
CDR: 20%
Awakened Dragon: Η επόμενη βασική επίθεση μετά από τη χρήση της ultimate δίνει 50% Attack Speed και δεν κάνει τις βασικές επιθέσεις να επιστρέφουν το 20% του cooldown των βασικών ικανοτήτων για 6 δευτερόλεπτα.
Αν νιώσατε ένα μικρό déjà vu λογικά θα ευθύνεται το Awakened Dragon που έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με το Essence Flare. Πλέον, χαρακτήρες που απολάμβαναν το Essence Flare (Riven δεν σε ξεχνούν), όχι μόνο μπορούν να το βρουν σε άλλο αντικείμενο, αλλά και το mana μετατράπηκε σε ζωή, κάνοντάς το ακόμα πιο χρήσιμο όταν το mana δεν είναι προτεραιότητα. Ακόμα, τα ADC αυξάνουν τις πιθανότητες επιβίωσης αφού το χτίσουν, αλλά δεν είναι από τις πρώτες επιλογές, έχοντας πάντα κατά νου και το υψηλό κόστος.
Stormrazor
Συνολικό Κόστος: 3100
(Από 2800)
Παράπλευρα Αντικείμενα: B.F. Sword + Long Sword + Kircheis Shard + 850 Χρυσό
(Από B.F. Sword + Long Sword + Long Sword + Dagger + 550 Χρυσό)
Ζημιά: 55
(Από 60)
Ταχύτητα Επίθεσης: 25%
(Από 35%)
Νέο Energized: Η κίνηση και οι βασικές επιθέσεις δημιουργούν πόντους ενέργειας. Στους 100 πόντους, η επόμενη βασική επίθεση κάνει 65 μπόνους Μαγικής Ζημιάς κατά το χτύπημα και προκαλεί επιβράδυνση 40% στον στόχο, η οποία μειώνεται σταδιακά σε 1 δευτερόλεπτο.
Νέο Storm: Οι υπόλοιπες επιδράσεις του Energized είναι 30% πιο αποτελεσματικές και επιπλέον προκαλούν στους στόχους τους επιβράδυνση 40%, η οποία μηδενίζεται σταδιακά μέσα σε 1 δευτερόλεπτο.
Αφαιρέθηκε Storm’s Edge: H επόμενη βασική επίθεση είναι critical κατά 140-200% (με πιθανότητα critical strike 0-30%) και δίνει 20% μπόνους movement speed για 0.75 δευτερόλεπτα, αν δεν χρησιμοποιήσετε βασικές επιθέσεις για λίγα δευτερόλεπτα.
To Stormrazor συνήθιζε να είναι συνεχώς μέρος του built των ADCs, με την εγγύηση των critical strike και τον συνδυασμό της χαμηλής τιμής, αλλά κανένα από τα δύο δεν υπάρχει πια. Πλέον, μοιάζει με ένα “Statikk Shiv” που επιδρά μόνο σε ένα στόχο, περιορίζοντας τους λόγους να το αγοράσει κάποιος χαρακτήρας.
Phantom Dancer
Συνολικό Κόστος: 2600
(Από 2700)
Παράπλευρα Αντικείμενα: Dagger + Brawler’s Gloves + Zeal + 700 Χρυσό (Η τιμή του Zeal μειώθηκε κατά 100)
(Από Dagger + Zeal + Dagger + 800 Χρυσό)
Ταχύτητα Επίθεσης: 30%
(Από 45%)
Πιθανότητα critical strike: 25%
(Από 30%)
Νέο Lifeline: Αν δεχτείτε ζημιά που θα μείωνε τη ζωή σας κάτω από 30%, αποκτάτε μια ασπίδα που απορροφά έως και 240-600 ζημιά (τα στατιστικά αυξάνονται από το επίπεδο 9 μέχρι το επίπεδο 18) για 2 δευτερόλεπτα (Cooldown: 90 δευτερόλεπτα)
Αφαιρέθηκε Lament: Μειώνει τη ζημιά που δέχεστε από τον τελευταίο χαρακτήρα που χτυπήσατε με βασική επίθεση κατά 12%.
Spectral Waltz: Σας επιτρέπει να περνάτε μέσα από μονάδες και δίνει 7% Movement Speed για 2 δευτερόλεπτα αφού χτυπήσετε έναν Ήρωα με βασική επίθεση.
Όπως παρατηρήσατε, άλλα αντικείμενα έγιναν πιο ισχυρά, άλλα επανήλθαν από το graveyard (Cloak of Agility) και άλλα από δοκιμές σε Events (Spear of Shojin στο Odyssey: Extraction & Nexus Blitz). Αυτή η επιστροφή στα παλιά, ίσως επιφυλάσσει μελλοντικές εκπλήξεις στηριζόμενοι στο ρητό “ο νέος είναι ωραίος, μα ο παλιός είναι αλλιώς”.