Ο Jason Gastrow, aka Dunkey, ο οποίος είναι στον χώρο του YouTube εδώ και πολλά χρονιά ως content creator, είχε ανακοινώσει τον Σεπτέμβριο ότι θα φτιάξει την δική του publishing εταιρεία, με το όνομα Bigmode, με σκοπό να φέρει υποσχόμενους indie τίτλους στην αγορά.
Τώρα πλέον είναι επίσημο πως το πρώτο παιχνίδι της εταιρίας θα είναι το Animal Well, ένα Metroidvania παιχνίδι το οποίο βρίσκεται σε ανάπτυξη για PC μέσω του Steam και για το PS5. Ο εν λόγω τίτλος είχε ανακοινωθεί αρχικά τον προηγούμενο Φεβρουάριο από το PlayStation Blog ως ένα από τα 7 Indie παιχνίδια που θα ερχόντουσαν στο PlayStation, τελικά όμως φαίνεται πως ο Gastrow και κατ επέκταση η Bigmode, έβαλε το χεράκι του ούτως ώστε το παιχνίδι να γίνει διαθέσιμο και για PC.
Αναφορικά τώρα με το ίδιο το παιχνίδι, σύμφωνα με την περιγραφή του στο Steam, οι παίχτες θα πρέπει να εξερευνήσουν έναν πυκνό, αλληλένδετο λαβύρινθο, ο οποίος κρύβει αρκετά μυστικά, τα οποία και φυσικά θα πρέπει να ανακαλύψουν. Οι παίχτες θα μπορούν να συλλέξουν διάφορα αντικείμενα τα οποία θα βρουν διάσπαρτα στον κόσμο, τα οποία, αρκετά από αυτά τουλάχιστον, θα τους βοηθήσουν στο να χειρίζονται το περιβάλλον με διαφορετικούς και εκπληκτικούς τρόπους. Επιπλέον, θα συναντήσετε και διαφόρων ειδών πλασμάτων, άλλα μαγευτικά και όμορφα κι άλλα σκοτεινά και επικίνδυνα.
Ο Gastrow, ο οποίος ίδρυσε την Bigmode μαζί με την γυναικά του την Leah, έχει πάνω από 7 εκατομμύρια subscribers στο κανάλι του στο YouTube, με το όνομα Videogamedunkey, μίλησε για το πρώτο παιχνίδι της εταιρίας του, λέγοντας:
Είμαι στο YouTube εδώ κι 11 χρόνια και ένα από τα βασικά θέματα του καναλιού μου ήταν πάντα να ‘’πετάω μετρητά στον κάδο’’ και να επαινώ τα πραγματικά εμπνευσμένα έργα τέχνης σε αυτό το μέσο. Πολλά παιχνίδια εκεί έξω καταλαβαίνουν πώς να μιμηθούν την εμφάνιση των αγαπημένων σας παιχνιδιών, αλλά δεν προσφέρουν εκεί που πραγματικά μετράει. Πολλά από τα αληθινά παιχνίδια εκεί έξω πνίγονται σε μια θάλασσα μετριότητας. Χρειάζεσαι κάποιον που μπορεί να σε βοηθήσει να δεις. Θέλω η Bigmode να λειτουργεί ως η σφραγίδα της έγκρισής μου, κάτι που δεν το εφαρμόζω επιπόλαια. Δεν αναζητώ δημιουργικό έλεγχο στα παιχνίδια σας, αλλά θέλω να συμμετέχω. Βαρέθηκα να κάθομαι στο περιθώριο περιμένοντας να εμφανιστούν μεγάλα παιχνίδια. Τώρα θέλω να μπω εκεί και να βοηθήσω να γίνει αυτό.
Διαβάστε ακόμη:
Το Steam προσφέρει ένα δώρο σε όσους προ παραγγείλουν το Dead Space Remake
Πλύσιμο υπό πίεση στα PlayStation και Nintendo Switch στις 30 Γενάρη
Σχόλια 2