Πριν από λίγες μέρες, είχαμε σχολιάσει το πόσο επιτυχημένη ήταν η καμπάνια Kickstarter, του Die By The Blade, καθώς μέσα σε λίγες μόνο μέρες είχε φτάσει το 50% του στόχου του.
Αλλά τί νομίζατε, εκεί θα έμενε; Όχι βέβαια.
Μόλις 10 μέρες μετά, το KickStarter Campaign του Die By The Blade έφτασε το 100% του στόχου του και οι εταιρίες παραγωγής του, Triple Hill Interactive και Toko Midori, είναι έτοιμες να αυξήσουν σταδιακά κι άλλο το ποσό των χρημάτων που επιθυμούν να μαζέψουν.
Τα έσοδα τους θα διατεθούν για την ανάπτυξη και βελτίωση του παιχνιδιού, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης στον κόσμο που ήδη τους στηρίζει, αλλά και σαν πάτημα να τραβήξουν κι άλλο κόσμο στο one hit kill παιχνίδι τους.
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε να πιάσουμε τον αρχικό μας στόχο στο Kickstarter και θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους στήριξαν την καμπάνια του Die by the Blade, αλλά και όσους μας βοήθησαν δίνοντάς μας χρήσιμες συμβουλές στην ανάπτυξη του παιχνιδιού”, δήλωσε ο Peter Nagy, CEO της GrindStone Publisher.
Σε παρόμοιο στιλ, ήταν και τα όσα είπε ο Peter Adamondy, υπεύθυνος ανάπτυξης της Triple Hill Interactive, ο οποίος με την σειρά του ευχαρίστησε όλους όσους στήριξαν το παιχνίδι.
Το Die By The Blade έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει μέσα στο 2021, για κονσόλες και για PC, μέσω του Steam.