Μια αρκετά σημαντική απώλεια καλείται να διαχειριστεί η BioWare, καθώς μια από τις πιο “παλιές καραβάνες” της εταιρίας αποχωρεί μετά από πολλά χρόνια ηγετικού ρόλου στην εταιρία.

Ο λόγος για τον Mac Walters, ο οποίος είναι ένας από τους αρχιτέκτονες και δημιουργούς του γνωστού τίτλου Mass Effect. Ο Walters λοιπόν, παραδέχτηκε δημόσια το Σαββατοκύριακο την αποχώρηση του, μέσω της προσωπικής του σελίδας στο Likedin, ύστερα από 19 συνεχόμενα έτη στην BioWare.
Με το νέο έτος έρχονται και νέες περιπέτειες. Όπως μερικοί από εσάς ήδη γνωρίζετε, στα τέλη του περασμένου έτους αποφάσισα να φύγω από την BioWare. Αυτά τα τελευταία 19 χρόνια ήταν μια εμπειρία που μου άλλαξε τη ζωή και έκανε την επιλογή μου αρκετά δύσκολη. Έχω δουλέψει με υπέροχους ανθρώπους στο πλευρό μου και είχα το προνόμιο να είμαι μέρος των πιο εκπληκτικών έργων και ομάδων. Το μόνο βέβαιο είναι ότι για τα επόμενα χρόνια θα τα σκέφτομαι όλα αυτά. Ευχαριστώ όλους όσους είχα τη χαρά να συνεργαστώ και εύχομαι σε όλους στη BioWare τα καλύτερα, σε ό,τι κι αν κάνετε. Ήταν πραγματικά μια χαρά μεγάλη που δούλεψα μαζί με όλους σας.
Ο Walters ξεκίνησε ως συγγραφέας στο Jade Empire και στην συνέχεια ανέλαβε έναν ηγετικό ρόλο στην δημιουργία του αρχικού Mass Effect. Κατόπιν υπηρέτησε ως κύριος σεναριογράφος για το δεύτερο και το τρίτο κεφάλαιο της τριλογίας. Πρόσφατα μάλιστα βρέθηκε ως διευθυντής παραγωγής στο επερχόμενο Dragon Age Dreadwolf, την επόμενη μεγάλη κυκλοφορία της BioWare και την πολυαναμενόμενη συνέχεια του Inquisition.
Επίσης ο Walters ήταν και αφηγητής στο The Anthem ενώ τέλος ήταν και ο διευθυντής έργου στην επιτυχημένη Mass Effect Legendary Edition η οποία έκανε remaster τα τρία κύρια παιχνίδια της Mass Effect τριλογίας.
Η αποχώριση του Walters έρχεται να προστεθεί σε μια λίστα ατόμων που το τελευταίο διάστημα εγκαταλείπουν το “πλοίο” της BioWare, όπως για παράδειγμα αυτές των Casey Hudson και του βετεράνου της Dragon Age σειράς παιχνιδιών, Mike Darrah. Ας ελπίζουμε ότι όλες αυτές οι αποχωρίσεις πάντως δεν θα επηρεάσουν, σε μεγάλο βαθμό τουλάχιστον, τα σχέδια της εταιρίας που αφορούν μελλοντικούς τίτλους και σειρές παιχνιδιών.
Διαβάστε ακόμη:
Ανακοινώθηκε η κυκλοφορία του Goblin and Coins II
Το Shadowgate θα λάβει sequel μετά από 35 χρόνια