Το patch 9.15 του Teamfight Tactics έφτασε φέρνοντας σαρωτικές αλλαγές με buffs, nerfs και επιδιορθώσεις σε προβλήματα που εμφανίστηκαν.
TFT 9.15 Patch
Το συγκεκριμένο patch αναδιαμόρφωσε πλήρως το παιχνίδι, με αμέτρητες αλλαγές στους χαρακτήρες και όχι μόνο. Τις σημειώσεις μπορείτε να τις βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Riot, εδώ, μαζί με τις αιτιολογήσεις που τις προκάλεσαν.
Αλλαγές συστήματος TFT patch 9.15
Μεγαλύτερη βαρύτητα σε αυτό το patch δόθηκε στον τρόπο που λειτουργεί η ζημιά από Critical Strike. Αυξάνει την ζημιά που προκαλείται όταν κάνει stack, από το να πολλαπλασιάζει την συνολική ζημιά που προκαλεί.
Σερί Νίκης/Ήττας
Οι πόντοι που κερδίζετε όταν βρίσκεστε σε κάποιο σερί νίκης ή ήττας αλλάζει ώστε να παίρνετε περισσότερο χρυσό στο πρώτο και στο δεύτερο breakpoint.
Σερί Νίκης/Ήττας breakpoint: 2/5/8 ⇒ 2/4/7
Breakpoints κατηγοριών
Σε ορισμένες κατηγορίες προστέθηκαν κάποιες νέες δυνατότητες. Μέχρι στιγμής μόνο αυτή των Blademasters μπορεί να επιτευχθεί, αν και πολύ δύσκολα. Αυτές οι αλλαγές μας προϊδεάζουν για ανερχόμενους χαρακτήρες του TFT, συνδυάζοντας τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται.
- 6 Gunslingers ⇒ Οι Gunslingersέχουν πιθανότητα να πυροδοτήσουν 3 επιπλέον επιθέσεις
- 6 Brawlers ⇒Όλοι οι Brawlers αποκτούν 1200 επιπλέον HP
- 6 Shapeshifters ⇒Οι Shapeshifters αποκτούν 120% επιπλέον ζωή κατά την μεταμόρφωση
- 9 Blademasters ⇒Οι Blademasters έχουν πιθανότητα να αποκτήσουν 4 επιπλέον επιθέσεις.
Ζημιά στους παίκτες
Όπως αποκαλύφθηκε στο συγκεκριμένο patch, η ζημιά που προκαλεί κάθε παίκτης στον αντίπαλο καθορίζεται από το επίπεδο του χαρακτήρα και τα αστέρια του. Τα αραχνάκια της Elise και το γκόλεμ από τους Elementalist προκαλούν ζημιά εφόσον έχουν επιβιώσει στην μάχη, αλλά μειώθηκε δίνοντας στην ευκαιρία στους παίκτες να διατηρήσουν την θέση τους στο παιχνίδι και ίσως να κάνουν το comeback.
- Ζημιά από αραχνάκια/Γκόλεμ: 2 ⇒1
- Tier 4 (1 Αστέρι): 3 ⇒2
- Tier 5 (1 Αστέρι): 4 ⇒3
- Tier 3 (2 Αστέρια): 4 ⇒3
- Tier 4 (2 Αστέρια): 5 ⇒4
- Tier 5 (2 Αστέρια): 6 ⇒5
- Tier 4 (3 Αστέρια): 7 ⇒6
Γύρος του Καρουζέλ
Τελευταία αλλαγή συστήματος αποτελεί η μείωση των διαθέσιμων χαρακτήρων που θα βρίσκονται στον γύρο του καρουζέλ. Άρα όσοι διαλέγουν τελευταίοι, θα έχουν ακόμα λιγότερες διαθέσιμες επιλογές.
Διαθέσιμες επιλογές: 10 ⇒ 9
TFT patch 9.15 αλλαγές χαρακτηριστικών
Με το τελευταίο patch βλέπουμε δραστικές αλλαγές όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των ομάδων. Οι Assassins δέχονται κάποιες προσαρμογές, οι Demons και οι Dragons δέχονται nerf, μεγάλες αλλαγές βλέπουμε και σε Voids, Knights, Guardians, και η λίστα συνεχίζει.
Assassins
- Πηδάνε πιο νωρίς και πιο γρήγορα
- Οι μη-Assassins έχουν χαμηλότερη ταχύτητα στην αρχή της μάχης
- Οι Assassins στοχοποιούνται πιο νωρίς
Demons
- Πιθανότητα για Mana Burn: 25%/50%/85% chance ⇒ 20%/35%/60%
Dragon
- Ανοσία στις μαγικές επιθέσεις: 100% ⇒ 83%
Guardians
- (2) Armor ανά stack: 40 ⇒ Δεν εφαρμόζεται στους ίδιους τους Guardians.
Knights
- Οι Knights εμποδίζουν 20/40/80 ζημιά από βασικές επιθέσεις
- Η ομάδα αγνοεί 15/30/55 ζημιά από όλες τις πηγές
Ninjas
- Η επιπλέον ζημιά των Ninja γίνεται: (1) 40% AD/(4) 80% AD ⇒ (1) +40 AD και AP/(4) +60 AD και AP
Nobles
- 100 Armor/+35 HP κατά το χτύπημα ⇒ 60 Armor και MR/+35 HP κατά το χτύπημα
Pirates
- Μέσος όρος χρυσού από σεντούκια: 1.6 ⇒75
Voids
- Το χαρακτηριστικό των Void γίνεται: Όλοι οι χαρακτήρες αγνοούν το 50% του Armor ⇒ Οι Void προκαλούν πραγματική ζημιά
Yordles
- Οι πιθανότητες να αποφύγουν κάποιο χτύπημα είναι: (3) 25%/(6) 60% ⇒ (3) 30%/(6) 55%. Ακόμα, μπορούν να αποφύγουν πιθανές επιδράσεις κατά το χτύπημα.
TFT patch 9.15 αλλαγές στους χαρακτήρες
Παρακάτω θα βρείτε τις αλλαγές που έγιναν στους χαρακτήρες με το patch 9.15. Οι χαρακτήρες που επωφελήθηκαν περισσότερο είναι η Evelynn, η Katarina, ο Rengar, ο Brand και η Lissandra, καθώς όλοι τους δέχτηκαν παραπάνω AD, AS, και AP (ως Ability Power Damage, APD).
Ο Aurelion Sol δέχτηκε μεγάλο χτύπημα σαν δράκος, όπου πλέον θα δέχεται μαγική ζημιά από τους αντιπάλους αλλά το επιπλέον AP τον δυναμώνει σε άλλες κατηγορίες. Από την άλλη, ο Garen είδε σημαντικές αλλαγές και βελτιώσεις που τον κάνουν πιο χρήσιμο κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.
Η Akali δέχτηκε nerf, ενώ η ζημιά από την ικανότητα του Kennen μειώθηκε δραστικά. Στο ίδιο κύμα μιζέριας βρίσκεται και ο Volibear με μειωμένο Armor και Attack Speed.
Evelynn
- AD: 60 ⇒ 70
- APD: 200/250/350 ⇒ 200/300/400
Katarina
- Στόχοι κατά την ικανότητα: 3/5/7 ⇒ 4/6/8
Rengar
- AD: 65 ⇒ 70
- AS: 55 ⇒ 0.60
- AS της ικανότητας του Rengar: 0.3/0.5/0.7 ⇒4/0.7/1.0
Varus
- APD: 400/600/800 ⇒ 300/550/800
Aatrox
- APD: 400/700/1000 ⇒ 250/600/950
- HP: 750 ⇒ 700
Morgana
- APD: 300/375/450 ⇒ 200/325/450
- Χρόνος χρήσης της Ικανότητας: 0.35 ⇒5, για να έρθει στα ίδια επίπεδα με τους άλλους χαρακτήρες
Shyvana
- Armor: 20 ⇒ 30
Aurelion Sol
- HP: 600 ⇒ 650
- APD: 250/450/650 ⇒ 250/500/750
Lissandra
- APD: 150/200/250 ⇒ 150/275/400
Brand
- APD: 175/325/475 ⇒ 200/375/550
Braum
- Armor: 25 ⇒ 75
Leona
- Armor: 55 ⇒ 100
Darius
- Armor: 25 ⇒ 40
Garen
- Armor: 35 ⇒ 40
- AD: 55 ⇒ 50
- AS: 0.55 ⇒ 6
- APD: 450/585/720 ⇒ 360/585/810
- Διορθώθηκε το Bug όπου κατά την διάρκεια της ικανότητάς τους δεν κουνιόταν
Mordekaiser
- Armor: 35 ⇒ 40
Sejuani
- Armor: 35 ⇒ 40
- Διάρκεια ακινητοποίησης αντιπάλων: 2/3.5/5 ⇒ 2/4/6
Kayle
- HP: 800 ⇒ 750
Shen
- AS: 0.6 ⇒ 0.7
Zed
- AS: 0.6 ⇒ 0.65
Kennen
- APD: 400/650/900 ⇒ 225/450/675
Akali
- APD: 200/375/550 ⇒ 150/275/400
Vayne
- AD: 45 ⇒ 40
- AS: 0.65 ⇒ 0.75
Graves
- AS: 0.5 ⇒ 0.55
Twisted Fate
- Βελτιώθηκε η ταχύτητα χρήσης της ικανότητας
- APD: 100/150/200 ⇒ 150/250/350
Kassadin
- AD: 45 ⇒ 55
- AS: 0.65 ⇒ 0.6
Kha’Zix
- Ζημιά ικανότητας σε μη απομονωμένους στόχους: 150/250/350 ⇒ 150/300/450
- AD: 50 ⇒ 55
Rek’Sai
- AD: 40 ⇒ 50
- APD: 150/250/350 ⇒ 200/350/500
- Healing: 300/400/500 ⇒ 150/300/450
Cho’Gath
- AS: 0.55 ⇒ 0.6
- APD: 200/400/600 ⇒ 250/500/750
- Διάρκεια knockup: 1.5/2/5 ⇒ 1.5/1.75/2
Lulu
- Armor: 25 ⇒ 20
Veigar
- HP: 450 ⇒ 500
Gnar
- AD: 45 ⇒ 50
Blitzcrank
- Mana: 150 ⇒ 125
Ashe
- AD: 60 ⇒ 65
Kindred
- AD: 55 ⇒ 60
Yasuo
- AD: 65 ⇒ 75
Karthus
- APD: 350/600/850 ⇒ 400/700/1000
- Στόχοι της Ικανότητας: 4/7/10 ⇒ 5/9/13
TFT patch 9.15 αλλαγές στα αντικείμενα
Άλλες τόσες αλλαγές θα δούμε και στα αντικείμενα του παιχνιδιού, αν και επηρεάζουν μόνο 4 από αυτά. Το Locket of the Iron Solari συνεχίζει να κυριαρχεί σε σχέση με τα άλλα αντικείμενα, οπότε η Riot αποφάσισε να εξισορροπήσει τα πράγματα δυναμώνοντας την ασπίδα που προσφέρει, αλλά μειώνοντας την διάρκειά της.
Το Ionic Spark δίνει μειωμένο AD, η διάρκεια του silence από το Hush μειώθηκε και μαζί με αυτά το Statikk Shiv προκαλεί λιγότερη ζημιά.
Γενικώς:
- Locket of the Iron Solari: Ασπίδα 200 HP ⇒ Ασπίδα 250 HP που διαρκεί 4 δευτερόλεπτα
- Ionic Spark Damage: 200 ⇒ 150
- Διάρκεια Hush Silence: 5 δευτερόλεπτα ⇒ 3 δευτερόλεπτα
- Statikk Shiv Damage: 100 ⇒ 90
TFT patch 9.15 σαφήνεια, αλλαγές στα εφέ και επιδιορθώσεις σφαλμάτων
- Τα εφέ της ικανότητας της Akali προσαρμόστηκαν ώστε να δείχνουν καλύτερα το πραγματικό πλαίσιο του χτυπήματος.
- Τα βαρέλια του Gangplank έχουν πιο λογική τοποθέτηση και παραμένουν στον αγώνα εφόσον έχει ανάψει το φυτίλι τους.
- Όσον αφορά την Kayle, προστέθηκαν εφέ χρήσης και ρυθμίστηκαν του βλήματος κατά την αυτόματη επίθεση.
- Άλλαξε το animation στην ικανότητα του Kennen και της Sejuani.
- Άλλαξε το animation στα Critical Strikes του
- Η Rek’sai πλέον θα δέχεται heal ακόμα και όταν βρίσκεται κάτω από το έδαφος.
- Το αντικείμενο Darkin δεν θα δίνει mana στους Demons αν το εξοπλίσετε κατά την διάρκεια της μάχης.
- Η Vayne δεν μπορεί πλέον να ρίχνει Silver Bolts σε όσους βρίσκονται μέσα στο Spirit Refuge του Shen.
- Το Frozen Heart δεν θα σταματάει να λειτουργεί αν πουλήσετε τον χαρακτήρα που ήταν εξοπλισμένο.
- Το Dragon’s Claw δεν θα μειώνει πλέον την ζημιά από τις ικανότητες που προκαλούν πραγματική ζημιά.
- Το κουμπί «Play Again» θα σας βάλει στο ίδιο queue που μόλις παίξατε.
- Το Voice Chat και το Group Chat θα συνεχίζουν σε πολλαπλά παιχνίδια.