Ο πολυαναμενόμενος εδώ και αρκετά χρόνια, τίτλος της Ubisoft, με την ονομασία Beyond Good and Evil 2 που σχεδιαζόταν να αποτελέσει το prequel του πρώτου παιχνιδιού, ξεκίνησε να αναπτύσσεται με αργούς ρυθμούς το 2017 κι έκτοτε η κατάστασή του έχει περάσει από πολλά στάδια. Κάπου μέσα στο 2018 εμφανίστηκε κι ένα demo με την υπογραφή της Ubisoft όμως έκτοτε σταμάτησαν όλες οι σχετικές αναφορές.
Πρόσφατα λοιπόν, η καναδική εταιρεία ανακοίνωσε την πρόσληψη σεναριογράφου για το Beyond Good and Evil 2, κάτι που δείχνει απ’ την μία τις προθέσεις της για πλήρη ανάπτυξη ενώ απ’ την άλλη αποδεικνύει πως είτε δεν υπήρχε έτοιμο story είτε εκείνο που υπήρχε θα αλλάξει δραστικά.
Και παρά την αρχική αναθάρρηση των fans, ο δημοσιογράφος Tom Henderson, με εκτενές άρθρο του, ήρθε να βάλει τέλος στις όποιες προσδοκίες είχαν δημιουργηθεί.
Πιο συγκεκριμένα ο Henderson τόνισε πως με βάση ορισμένα πλάνα τα οποία διέρρευσαν από μια εξωτερική δοκιμή αναπαραγωγής, έμοιαζαν αρκετά ημιτελή ενώ παράλληλα υπάρχει πρόβλημα ελλείμματος σκηνοθεσίας και στόχου, μιας και ο παίκτης που κλήθηκε να δοκιμάσει το ‘’demo’’ δεν μπορούσε να καταλάβει ακριβώς τι έπρεπε να κάνει όσο έπαιζε.
Συνεπώς γίνεται άμεσα κατανοητό πως ενδεχόμενη διάθεση του Beyond Good and Evil 2 απέχει αρκετά χρόνια μακριά καθώς οι δοκιμές και οι προσπάθειες των developers βρίσκονται, όπως όλα δείχνουν, σε πολύ πρώιμο στάδιο.