Όλοι, λίγο-πολύ, γνωρίζουμε το πως είναι να κατεβάζουμε ένα μεγάλο παιχνίδι. Ακόμα περισσότερο γνωρίζουμε το πως καταφέρνουμε να το «χωρέσουμε» στα αποθηκευτικά μας μέσα. Αλλά σίγουρα κανείς δεν θα φανταζόταν πόσα GΒ (gigabyte) έχουν χρησιμοποιηθεί για να εγκατασταθεί ένα παιχνίδι σε κάθε χρήστη παγκοσμίως.
Φυσικά, για να κάνουμε το νούμερο ακόμα μεγαλύτερο, είπαμε να εξετάσουμε τον «ελέφαντα» στο δωμάτιο, το Call of Duty Warzone.
Λίγο πολύ όλοι γνωρίζουμε ότι το Warzone είναι ένα μεγάλο παιχνίδι, ένα πολύ μεγάλο παιχνίδι, και δεν μιλάμε μόνο σε δημοτικότητα. Όπως μάθαμε από τον CEO της Activision, Bobby Kotick, σε συνέντευξή του στο VentureBeat, το παιχνίδι έχει «κατέβει» περίπου 80 εκατομμύρια φορές(!) και αν αυτό δεν έφτανε, μιλάμε για 250GB κάθε φορά, πράγμα που σημαίνει πως συνολικά το παιχνίδι παγκοσμίως καταλαμβάνει περίπου 20 δισεκατομμύρια Gigabytes!
Ασφαλώς να πούμε πως ο υπολογισμός έχει γίνει βάση του συνολικού μεγέθους που μπορεί να έχει το παιχνίδι συμπεριλαμβανομένου τόσο του Multiplayer όσο και του Single player, δηλαδή το Modern Warfare στο σύνολο του. Εδώ να σημειώσουμε πως η δωρεάν έκδοση του Warzone μετά από απαίτηση την κοινότητας διαχωρίστηκε από το σύνολο του παιχνιδιού και μπορεί να εγκατασταθεί μόνο του, καταλαμβάνοντας μόνο 100-110 GB, πράγμα που κάνει το παιχνίδι μικρότερο, αλλά τα νούμερα δεν παύουν να είναι αστρονομικά!
Αυτό βέβαια μας δείχνει πόσο μεγάλο είναι το παιχνίδι, με κάθε έννοια και φυσικά το γεγονός αυτό έχει επηρεάσει ακόμα και την ίδια την εταιρία σχετικά με τον τρόπο προσέγγισης της κοινότητας των παικτών. Αξιοσημείωτα είναι τα λόγια του Bobby Kotick στην πρόσφατη οικονομική παρουσίαση της εταιρίας, για το διάστημα που μας πέρασε, στο οποίο όπως ανέφερε η προσθήκη της «δωρεάν εμπειρίας του παιχνιδιού στους παίκτες» ήταν αυτή που τριπλασίασε των αριθμό παικτών σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ οι ώρες παιχνιδιού επταπλασιάστηκαν!
Αναφορά έγινε τέλος και στην πρόσβαση που είχαν οι παίκτες στο νέο Black Ops – Cold War, το οποίο παρουσιάστηκε στο κοινό και όπως είπε και ο Kotick, «Το να δίνουμε έτσι στους παίκτες μας και να έχουμε σαν σημείο αναφοράς αυτούς, είναι ότι πιο αποδοτικό μπορούμε να έχουμε σε σχέση με την διαφήμιση των παιχνιδιών μας.»
Βάση των παραπάνω λοιπόν, η Activision σκοπεύει να διευρύνει την στρατηγική αυτή και με το World of Warcraft Classic, όπου θα δώσει την δυνατότητα πρόσβασης στην Classic έκδοση σε παίκτες με δωρεάν Starter Edition, ενόψει και του επερχόμενου expansion με τον τίτλο «Shadowlands».
Μην ξεχνάμε πως το World of Warcraft: Shadowlands είναι προγραμματισμένο για τις 23 Νοεμβρίου, ενώ το Call of Duty: Black Ops – Cold War θα είναι διαθέσιμο στις 13 του ίδιου μήνα.