Ο Matt Booty, επικεφαλής των Game Studios του Xbox, μίλησε σχετικά με διάφορα θέματα που ταλανίζουν τόσο το Xbox όσο και συνολικά την gaming βιομηχανία, κατά τη διάρκεια ενός Q&A στο PAX West 2022 το οποίο έλαβε χώρα το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Μεταξύ άλλων έκανε αναφορά στις δυσκολίες που επέφερε η πανδημία του Covid, στις συνεχόμενες καθυστερήσεις πολλών παιχνιδιών καθώς και στις νέες μεθόδους ανάπτυξης και συνεργασίας που πλέον ξεπερνούν τις μέχρι τώρα γνωστές στο κοινό διαδικασίες.
Πιο αναλυτικά, οι δηλώσεις του Booty ήταν:
Η πανδημία έπαιξε ξεκάθαρα καθοριστικό ρόλο στις καθυστερήσεις πολλών τίτλων, παρόλα αυτά υπάρχουν και άλλες πτυχές της σύγχρονης ανάπτυξης παιχνιδιών που κάνουν τις καθυστερήσεις πιο πιθανές.
Επίσης το πώς φτιάχνουμε παιχνίδια εξελίσσεται. Η ιδέα μιας ενιαίας ομάδας κάτω από μια στέγη δεν συμβαίνει πια τόσο συχνά. Θα χρησιμοποιήσω ένα παράδειγμα, την Perfect Dark ομάδα μας στη Santa Monica, την The Initiative.
Λοιπόν, μόλις κάναμε αυτή τη μεγάλη συνεργασία με την Crystal Dynamics διάβασα στο διαδίκτυο, ‘’α, αυτό πρέπει να σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή κάτι τέτοιο’’, είναι ακριβώς το αντίθετο, σωστά; Υπάρχει αυτή η ομάδα βετεράνων στην Crystal Dynamics, μια μεγάλη AAA team με πάνω από 100 άτομα που είναι διαθέσιμη. Φυσικά και θέλουμε να συνεργαστούμε μαζί τους.
Με τέτοιου είδους συνεργασίες, έχουμε κάνει τρομερή δουλειά. Αν σκεφτείτε το Age of Empires 4 που μόλις κυκλοφόρησε το περασμένο φθινόπωρο, αυτό δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τα Relic Studios στο Βανκούβερ. Και ακόμη και για κάτι σαν το Flight Simulator, δουλέψαμε με ένα studio στη Γαλλία που ονομάζεται Asobo. Και αυτού του είδους οι συν-αναπτύξεις, όταν εργάζεσαι με ομάδες όπως οι Certain Affinity, Iron Galaxy, Blackbird Interactive, όλα αυτά είναι τόσο βασικά για τα προϊόντα που φτιάχνεις.
Αυτό, ωστόσο, προσθέτει επίσης κάποια πολυπλοκότητα, όπου εάν ένα από αυτά τα studio έχει προβλήματα, τότε επηρεάζει συνολικά το πρόγραμμα. Έτσι οι μέρες που όλη η ομάδα μαζευόταν, για παράδειγμα στην καφετέρια, και κανονιζόταν κάτι, αυτή η διαδικασία έχει περάσει προ πολλού. Γενικά έχει γίνει πολύ πιο περίπλοκο από αυτό.
Σχόλια 1