Πολλές φορές στο παρελθόν έχουν ακουστεί αρκετές φήμες, για ένα πιθανό remake του soul-like παιχνιδιού Bloodborne, ή άλλες εικασίες για μια μεταφορά του και στο PC, καθώς μιλάμε για ένα παιχνίδι που είναι αποκλειστικό για το PlayStation.
Έτσι λοιπόν αφού καθόμασταν και περιμέναμε ότι κάποια στιγμή θα έχουμε κάποια επίσημη ανακοίνωση για το remake του Bloodborne, σκάει μύτη η Lilith Walther και λέει, “Μάγκες, μπορεί να μην σας φέρνω νέα για το remake του παιχνιδιού, αλλά σας φέρνω ένα demake του Bloodborne σε γραφικά του PS1” (καλά, ίσως όχι έτσι ακριβώς).
H ιδέα για το συγκεκριμένο fan-made project ήρθε την εποχή που υπήρχε ένα “PS1 game development craze”, το 2015, έτσι η Lilith είδε μια ευκαιρία μπροστά της και την άρπαξε.
Η ανάπτυξη του παιχνιδιού γινόταν επί πολλούς μήνες, οπού η Lilith εργαζόταν μονή της στο project, ώσπου φέτος που δυσκολέψαν λίγο τα πράγματα έλαβε ένα χέρι βοήθειας από έναν άλλον προγραμματιστή, τον Corwyn Prichard.
Η ανάπτυξη του παιχνιδιού θα ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο και θα έχουμε την ευκαιρία να βιώσουμε ένα κομμάτι από το original game σε πιο pixelated και τετραγωνισμένα γραφικά, καθώς και να ανακαλύψουμε μερικά μυστικά κατά την πορεία μας στο παιχνίδι.
Επίσης αν κατέχετε γνώσεις προγραμματισμού, θα έχετε την ευκαιρία να ψάξετε τα αρχεία του source code που θα γίνουν διαθέσιμα κατά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, για να μάθετε πως φτιάχτηκαν όλα.
Το debut trailer εμφανίστηκε στις 31 Οκτωβρίου και δείχνει όλο το σκληρό και αιματηρό gameplay που έχουμε γνωρίσει και αγαπήσει από το πρωτότυπο παιχνίδι, με τα γραφικά αποτυπώνουν πολύ όμορφα την εποχή των PS1 παιχνιδιών.
Το τρέιλερ παρουσιάζει επίσης μερικές περιοχές, μάχες και εχθρούς από το πρωτότυπο παιχνίδι. Παρά το γεγονός ότι η μάχη του παιχνιδιού φαίνεται πιο αργή από την αρχική, φαίνεται σαν μια πιστή αναδημιουργία συνολικά. Στο τέλος του τρέιλερ, η ημερομηνία κυκλοφορίας αποκαλύφθηκε για τις 31 Ιανουαρίου 2022, όπως επίσης και ότι θα είναι δωρεάν για PC.