Όσο πλησιάζει η κυκλοφορία του νέου παιχνιδιού Company of Heroes 3, που είναι το τρίτο παιχνίδι του πετυχημένου και εδραιωμένου στα RTS (real time strategy) παιχνίδια franshise Company of Heroes, τόσο περισσότερες λεπτομέρειες μας δίνονται για το παιχνίδι.
Έτσι, η Relic Entertainment, που είναι η εταιρία που έχει αναλάβει την υλοποίηση του παιχνιδιού, έδωσε στο φως της δημοσιότητας ένα post, σχετικά με ένα feature που είναι το σήμα κατατεθέν της σειράς. Και αυτό δεν είναι άλλο από τις εκρήξεις και το περιβάλλον που καταστρέφεται.
Καθώς τα δυο πρώτα παιχνίδια της σειράς είχαν εντυπωσιακά buldings destruction mechanics, αυτό δεν θα μπορούσε να λείπει και από το καινούριο παιχνίδι της σειράς. Έτσι λοιπόν και στο Company of Heroes 3 οι εκρήξεις και οι καταστροφές είναι άριστα οπτικά, για να θυμίζουν στους παίκτες την κόλαση του πολέμου την οποία ζουν.
Ας δούμε όμως τι δήλωσε ο lead enviroment artist της Relic, Patric Lopetrone:
Το πρώτο πράγμα που βλέπει κανείς στο CoH είναι το πόσο αληθοφανής είναι η καταστροφή του περιβάλλοντος του παιχνιδιού. Παρόλο που και τα προηγούμενα δυο παιχνίδια ήταν μπροστά από την εποχή τους, στον τομέα αυτό έλλειπε το πλεονέκτημα του real physics debris. Κάτι που πλέον υπάρχει και θα χρησιμοποιηθεί στο νέο μας παιχνίδι.
Όταν θα σφυροκοπάει το πυροβολικό σας ή οι βόμβες ενός βομβαρδιστικού αεροπλάνου σας ένα κτήριο θα έχουμε διάφορα επακόλουθα. Σκόνη θα αιωρείται στο αέρα, χαλάσματα από το κτήριο θα εκσφενδονίζονται παντού και θα έχουμε κάθε φορά, σε διαφορετικό τυχαίο μέρος του κτηρίου, τρύπες από τα θραύσματα από τις σφαίρες που θα πέφτουν. Και εν τέλει μετά από κάποιο σημείο, το κτήριο θα κατεδαφίζεται, πάλι με την μέγιστη αληθοφάνεια που μπορεί να δώσει η Essence Engine της εταιρίας.
Όπως μπορείτε να δείτε και μόνοι σας, μέχρι στιγμής έχουμε ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα, που όμως πιστεύουμε ότι θα γίνει κι ακόμα καλύτερο μέχρι την κυκλοφορία του παιχνιδιού, μιας και οι δημιουργοί του θα συνεχίσουν να δουλεύουν πάνω σε αυτό τομέα.