Η Sony ανακοίνωσε ότι θα κάνει επιτέλους κάτι που οι παίκτες έχουν ζητήσει εδώ και χρόνια: Επιστροφή χρημάτων σε προπαραγγελίες και παιχνίδια που βρίσκονται στο PlayStation store.
Η σελίδα υποστήριξης στο PlayStation αναφέρει: “Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων στο Πορτοφόλι PSN εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της συναλλαγής σας.”
Ωστόσο υπάρχει μια σημαντική λεπτομέρεια.
Δε θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων αν έχετε ξεκινήσει λήψη ή streaming του παιχνιδιού.
Πιο συγκεκριμένα, “Το ψηφιακό περιεχόμενο που έχετε ξεκινήσει να κατεβάζετε ή να μεταδίδετε σε ροή και τα αναλώσιμα παιχνιδιών που έχετε ήδη κατεβάσει, δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για επιστροφή χρημάτων, εκτός κι αν το περιεχόμενο είναι ελαττωματικό”.
Για να βεβαιωθείτε ότι δε θα έχετε κάποιο θέμα, ίσως είναι καλό να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία Αυτόματης Λήψης στις ρυθμίσεις του συστήματός σας.
Για να το κάνετε αυτό, πηγαίνετε στο μενού [Settings] (Ρυθμίσεις) > [Systems] (Σύστημα) > [Automatic Downloads] (Αυτόματες λήψεις) > σβήνετε την τσεκαρισμένη επιλογή [Application Update Files] (Αρχεία ενημέρωσης εφαρμογής).
Αν θέλετε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για τις αγορές σας, μπορείτε να μάθετε περισσότερα στη σελίδα του PlayStation πατώντας εδώ.
Ή μπορείτε απευθείας να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας πατώντας εδώ.