Στα τέλη του περασμένου έτους, το Minecraft Dungeons μας σύστησε τα εποχιακά γεγονότα στα οποία οι σόλο παίκτες μπορούν να παλέψουν μέσα από κλιμακούμενους ορόφους ενός μεγάλου, μεταβαλλόμενου πύργου. Τώρα το δεύτερο εποχικό γεγονός είναι εδώ, ονομάζεται Luminous Night, και σας επιτρέπει να παλεύετε στον ίδιο πύργο τη νύχτα με νέα biomes, νέους εχθρούς και νέες ανταμοιβές.
Μεταξύ των αλλαγών στον πύργο είναι η εισαγωγή του Wildfire, ενός mob που ρίχνει φλεγόμενες μπάλες, και κάποτε ήταν υποψήφιος για να συμπεριληφθεί στο Minecraft Earth. Έχασε στην ψηφοφορία από έναν διαφορετικό mob, και τώρα κάνει το ντεμπούτο του στο Minecraft Dungeons.
Η Mojang συνεχίζει να προσαρμόζει τον τρόπο λειτουργίας της εξέλιξης στο παιχνίδι. Η πρώτη εποχιακή ενημέρωση εισήγαγε πόντους περιπέτειας, που κερδίζονταν για επιτυχημένες διαδρομές στο Tower και ξοδεύονταν σε emotes και διακοσμητικά αντικείμενα για τον χαρακτήρα σας. Όπως εξηγούν οι πλήρεις σημειώσεις της ενημέρωσης, οι πόντοι περιπέτειας πλέον “ανταμείβονται μετά την ολοκλήρωση κάθε ορόφου του Πύργου, ακόμα κι αν η ολοκλήρωση του Πύργου αποτύχει”.
Παρόλο που το Luminous Night είναι πλέον εδώ, μπορείτε ακόμα να αλλάξετε την σεζόν που παίζεται στην 1η σεζόν, ώστε όλοι οι πόντοι σας να κατευθύνονται προς το ξεκλείδωμα εκεινών των βραβείων.
Οι κριτικές του Minecraft Dungeons ήταν σε γενικές γραμμές θετικές κατά την κυκλοφορία, ταυτόχρονα όμως το αποδοκίμαζαν ως ένα αρκετά γενικό, χαμηλής δράσης, RPG.