Ένα απ’ τα πιο εμβληματικά AAA horror games της δεκαετίας του 2000 ήταν αναμφίβολα το Silent Hill, το οποίο γνώρισε μεγάλη επιτυχία, παρόλα αυτά όμως δεν συνεχίστηκε μιας και η Konami δεν επεδίωκε να εδραιωθεί σ’ αυτού του είδους τα βιντεοπαιχνίδια. Έχοντας πλέον περάσει παραπάνω από μία εικοσαετία από τότε, εν τέλει αποφασίστηκε απ’ την ιαπωνική εταιρεία η συνέχεια του story.
Οι λόγοι που οδήγησαν σ’ αυτή την αναβίωση, γνωστοποιήθηκαν απ’ την διευθύντρια Μάρκετινγκ του Bloober Team, Anna Jasińska η οποία μιλώντας στο DreadXP αναφέρθηκε τόσο στον ισχυρό ανταγωνισμό που υπήρξε σχετικά με άλλα studios, για το ποιο απ’ αυτά θα αναλάμβανε τελικά την ανάπτυξη του Silent Hill 2, όσο και στους λόγους που έκαναν την Konami να δώσει το πράσινο φως για την κατασκευή του.
Η ιδέα να δουλέψουμε σε αυτό το έργο ήταν επιθυμία μας για πολλά χρόνια και το 2019 λάβαμε μια πρόσκληση από την Konami ώστε να συμμετάσχουμε στο Tokyo Games Show. Προς μεγάλη μας χαρά, η Konami μας ζήτησε να προετοιμάσουμε μια ιδέα για ένα remake της δεύτερης δόσης του αρχικού παιχνιδιού με αντάλλαγμα την ευκαιρία να ζωντανέψει το concept. Φυσικά, δεν ήμασταν οι μόνοι υποψήφιοι. Πολλά άλλα studios διεκδικούσαν τη συνεργασία επίσης, αλλά τελικά, το project μας ήταν αυτό που έκλεψε την καρδιά της Konami. Αναγνώρισαν τη δέσμευσή μας και το πάθος μας για τα horror games, και αυτό από μόνο του ήταν μια τεράστια διάκριση για εμάς. Η εταιρεία μας ‘’κεραυνοβολήθηκε’’ όταν λάβαμε αυτή την εκστατική πληροφορία γιατί πολλοί εκ των εργαζομένων της Bloober Team είναι μεγάλοι θαυμαστές του τίτλου. Όσο για την ανησυχία, ναι, η πίεση είναι υψηλή, καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα από τα καλύτερα psychological horror games που έγιναν ποτέ. Θέλουμε να παραμείνουμε κοντά στο πρωτότυπο ώστε να μείνει στο προσκήνιο για πολλά χρόνια.
Όπως καταλαβαίνετε, αφού αναφερθήκαμε σε τίτλο Silent Hill, δεν γίνεται να μην πούμε (κλασσικά πλέον) και ότι ένα τέτοιο παιχνίδι, θέλει και τον κατάλληλο περιφερειακό εξοπλισμό. Φυσικά και δεν τον έχει ανάγκη, αλλά με τα κατάλληλα “εργαλεία” θα μπορέσετε να πάτε την εμπειρία που σας προσφέρει σε άλλο επίπεδο. Έτσι λοιπόν, εμείς σας προτείνουμε την Sound Blaster Katana V2X, την νέα ηχόμπαρα της Creative, η οποία, χάρη στο μικρό μέγεθός της, αλλά φυσικά και την ποιότητα του ήχου της, θα μπορέσει να σας βάλει για τα καλά στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, είτε αποφασίσετε να παίξετε σε μικρό και πιο κλειστό χώρο, είτε σε έναν πιο ανοιχτό, όπως για παράδειγμα το σαλόνι σας. Αν και εμείς, αν φυσικά έχετε όλο τον κατάλληλο εξοπλισμό, σας προτείνουμε να την συνδέσετε σε μια κονσόλα νέας γενιάς, και να “χαθείτε” για τα καλά στο παιχνίδι.
Διαβάστε ακόμη:
TLoZ: Majora’s Mask: Τα λόγια των NPC προέρχονται από τα συναισθήματα των καταπιεσμένων υπαλλήλων
Υπό ανάπτυξη βρίσκονται τόσο το VR2 mode του Gran Turismo 7 όσο και η πρώτη ταινία του franchise
Σχόλια 2