Στις αρχές Μαρτίου, ο χρήστης του Github tostercx ή αλλιώς t0st, ισχυρίστηκε ότι είχε ανακαλύψει έναν τρόπο να μειώσουν τους χρόνους φόρτωσης του GTA Online, έως και 70 τοις εκατό.
Για όσους ενδιαφέρονται για τις τεχνικές απόψεις τέτοιων πραγμάτων, η tostercx έγραψε μια λεπτομερή ανάλυση του τι ήταν λάθος και πώς να το διορθώσουν. Ήταν αρκετά τεχνικό, αλλά η σύντομη εκδοχή είναι ότι η επιβράδυνση προκλήθηκε από “ένα σημείο συμφόρησης CPU κατά την εκκίνηση του GTA Online” (bottleneck), ένα πρόβλημα που εκτιμούσαν ότι “δεν χρειάζεται πάνω από μια ημέρα για να το φτιάξει ένας προγραμματιστής μόνος του.”
Στην πραγματικότητα, χρειάστηκε λίγο περισσότερο χρόνο από αυτό, αλλά η Rockstar επιβεβαίωσε ότι τα ευρήματα του tostercx ήταν ακριβή και ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία επιδιόρθωσης του θέματος.
Μετά από διεξοδική έρευνα, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι ο παίκτης t0st, πράγματι, αποκάλυψε μια πτυχή στον κώδικα του παιχνιδιού που σχετίζεται με τους χρόνους φόρτωσης για την έκδοση υπολογιστή του GTA Online που θα μπορούσε να βελτιωθεί. Ως αποτέλεσμα αυτών των ερευνών, κάναμε κάποιες αλλαγές που θα εφαρμοστούν σε μια μελλοντική ενημέρωση.
Η Rockstar δεν είπε πότε θα μπορέσει να είναι διαθέσιμη η επιδιόρθωση, ούτε επιβεβαίωσε την εκτίμηση του t0st για μείωση κατά 70 τοις εκατό στους χρόνους φόρτωσης. Ωστόσο, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία ήταν σε επαφή με τον t0st, “και θα ήθελε να τον ευχαριστήσει ξανά για τις προσπάθειές του”.