Our Streamers



Η Blizzard ζήτησε “συγγνώμη” από τους παίχτες του Overwatch 2

Το Overwatch 2 ήταν ίσως από τα παιχνίδια που είχαν δημιουργήσει την μεγαλύτερη ανυπομονησία στους παίχτες. Με αρκετούς να παίρνουν μια μικρή γεύση του παιχνιδιού στις δοκιμαστικές του περιόδους, πριν μερικούς μήνες, και να περιμένουν να κυκλοφορήσει επίσημα το παιχνίδι πώς και πώς.

Όμως τελικά, η κυκλοφορία αυτή, παρά την ανυπομονησία χιλιάδων, όπως αποδείχθηκε, παιχτών, δεν έγινε όπως την περίμεναν. Ούτε οι παίχτες, αλλά ούτε και η ίδια η Blizzard. Με τα προβλήματα να είναι τόσα πολλά, που ανάγκασαν την εταιρία να προβεί σε δηλώσεις, μέσω των οποίων ζήταγαν συγγνώμη από τους παίχτες, που δεν μπορούσαν, μέχρι εκείνη τη στιγμή, να μπουν καν στην αρχική σελίδα του παιχνιδιού.

Το κύριο πρόβλημα του παιχνιδιού, ήταν αρχικά οι ώρες αναμονής που έπρεπε να περιμένουν οι παίχτες, μόνο για να συνδεθούν στους servers του Overwatch 2. Με τα que times να φτάνουν τις 5 και 6 ώρες και τα άτομα “στην ουρά” να είναι πάνω από 40 χιλιάδες. Κάτι το οποίο, σύμφωνα με την Blizzard, οφειλόταν στην ύπαρξη δύο διαφορετικών λογαριασμών που είχαν οι παίχτες. Έναν για το Battle.net και έναν για το Overwatch 2 και έτσι δεν μπορούσε να γίνει κάποια ταυτοποίηση. Με την κυκλοφορία ενός patch όμως, το πρόβλημα λύθηκε, τουλάχιστον κατά ένα μεγάλο μέρος του, καθώς ακόμα είναι πολλά τα άτομα που προσπαθούν να συνδεθούν στο παιχνίδι.

Εν συνεχεία, μια σειρά από DDOS επιθέσεις έσπειραν ακόμα περισσότερο τον πανικό, με την Blizzard να δηλώνει πως, «Το DDOS δημιουργεί ένα back up στο σύστημα log in του παιχνιδιού και αυτό οδηγεί στο να βγαίνει κάποιος άθελά του από την σειρά αναμονής για να μπει σε ματς στο παιχνίδι ή να μην μπορεί καν να μπει στο lobby. Δεσμευόμαστε στην κυκλοφορία ενός stability patch για την καταπολέμηση του φαινομένου.»

Ένα ακόμα πρόβλημα του παιχνιδιού, ήταν το μπέρδεμα των παλιών λογαριασμών του Overwatch 1 με αυτών του Overwatch 2, με συνέπεια σε παλιούς παίχτες να τους βάζει στο first time user experience και το αντίστροφο. Επιπλέον, αυτό οδήγησε και στην εξαφάνιση αρκετών cosmetics που θα έπρεπε να είχαν οι παίχτες, τα οποία είχαν αποκτήσει όσο έπαιζαν στο Overwatch 1.

Όλα τα παραπάνω, ανάγκασαν τη Blizzard λοιπόν, να ζητήσει δημόσια συγγνώμη από τους παίχτες, λέγοντας:

Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους παίκτες του Overwatch 2. Περιμέναμε με σιγουριά ότι η κυκλοφορία του παιχνιδιού θα είναι ομαλή και δίχως προβλήματα. Εργαζόμαστε σκληρά να λύσουμε όλα τα προβλήματα και να απολαύσετε την εμπειρία του OW2 όπως σας αξίζει και όπως σας είχαμε υποσχεθεί.

Το ότι το παιχνίδι θα είχε μερικά προβλήματα, το περιμέναμε πάντως. Ήταν σίγουρο πως θα υπήρχαν ορισμένα θέματα, αφού, όπως αναφέραμε και πιο πριν, ήταν χιλιάδες τα άτομα που περίμεναν την επίσημη κυκλοφορία του, free-to-play πλέον, Overwatch 2. Όχι ότι αυτό είναι κάποιου είδους δικαιολογία, αλλά τουλάχιστον υπήρχε μια κατανόηση. Όμως, αυτό που έγινε με την κυκλοφορία του Overwatch 2 και την μη ετοιμότητα και ικανότητα της Blizzard να χειριστεί αυτή την κατάσταση, ήταν κάτι που κανείς δεν το περίμενε. Τουλάχιστον, ευτυχώς, φαίνεται πως τώρα, τα περισσότερα από τα προβλήματα που εμφανίστηκαν φαίνεται πως αποτελούν παρελθόν. Ένα παρελθόν όμως που επισκίασε για τα καλά την “γιορτή” που υποτίθεται πως θα είχαμε.

Σχόλια

About Gamelab.gr

Η ομάδα του GameLab απαρτίζεται από άτομα που ξέρουν τι κάνουν (ή τουλάχιστον το πιστεύουν αρκετά ώστε να πείσουν τους υπόλοιπους για αυτό) δημιουργώντας έτσι το ιδανικό σύνολο για ένα σωστό gaming site.

Check Also

Το Not For Broadcast έρχεται στις κονσόλες μαζί με νέο DLC

Οι NotGames και tinyBuild φέρνουν την καυστική σατιρική περιπέτεια επεξεργασίας ειδήσεων Not For Broadcast και …