Πριν λίγο καιρό, η EA έβγαλε μια ανακοίνωση λέγοντας πως τα single-player games δεν είναι πλέον δημοφιλή στο κοινό, ακυρώνοντας μάλιστα και ένα Star Wars τίτλο για τον ίδιο λόγο. Τελικά όμως, η EA φαίνεται να αναθεωρεί την άποψή της αυτή, μετά και από την κατακραυγή της gaming κοινότητας, λέγοντάς μας να περιμένουμε την κυκλοφορία περισσότερων single-player παιχνιδιών, αν και κάτι μας λέει πως είναι πολύ πιθανό αυτά τα παιχνίδια να βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα, συγκριτικά με τα Live services παιχνίδια, καθώς η δεύτερη κατηγορία είναι αρκετά πιο κερδοφόρα για την εταιρία.
Σε ένα πρόσφατο meeting με επενδυτές, ένα από τα θέματα που συζητήθηκε ήταν τα single-player games και ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, ο Andrew Wilson, τα περιέγραψε ως «πραγματικά, πραγματικά σημαντικό μέρος» του χαρτοφυλακίου της εταιρείας.
Όταν ρωτήθηκε για το τι να περιμένουμε από τα μελλοντικά single-player games, ο Wilson είπε μόνο ότι, «Το θέμα δεν είναι πιο παιχνίδι θα βγάλουμε, αλλά τι κίνητρο θα μας δώσει αυτό το παιχνίδι».
Όταν σκεφτόμαστε το χαρτοφυλάκιό μας και σκεφτόμαστε να το αναπτύξουμε, το σκεφτόμαστε πραγματικά σε δύο βασικούς φορείς. Πρώτον, πώς μπορούμε να πούμε απίστευτες ιστορίες και δεύτερον, πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε τεράστιες διαδικτυακές κοινότητες. Τέλος έχουμε και το θέμα του πώς μπορούμε να ενώσουμε αυτούς τους δύο παράγοντες.
Μέσα από αυτές τις δηλώσεις καταλαβαίνουμε πως η EA δεν έχει παρατήσει τα single player παιχνίδια, αλλά οι παίχτες θα πρέπει να περιμένουν κατά βάση online και multiplayer games από την εταιρία.