Η Embracer Group είναι μια Σουηδική εταιρία η οποία ασχολείται ενεργά με την gaming βιομηχανία, έχοντας στην κατοχή της αρκετά στούντιο παραγωγής, με αρκετές επιτυχίες στο βιογραφικό της. Ένα βιογραφικό που φαίνεται πως θέλει να το αναπτύξει ακόμα περισσότερο, μιας και έγινε γνωστό πως ήρθε σε συμφωνία με άλλα τρία μεγάλα στούντιο της βιομηχανίας, που θα ενταχθούν κι αυτά κάτω από την “ομπρέλα” της.
Ο λόγος για τις Square Enix Montreal, Eidos – Montreal και Crystal Dynamics, οι οποίες φέρνουν στην εταιρία όλες τους τις επιτυχίες, αλλά και 1,100 εργαζομένους και 8 studios με έδρες σε διάφορες περιοχές του πλανήτη.
Το ποσό που θα πρέπει να βγάλει από τα ταμία του, ο ανερχόμενος γίγαντας της gaming βιομηχανίας που ακούει στο όνομα Embracer, είναι περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια, αν και ακόμα, τα πάντα βρίσκονται σε προφορικό επίπεδο. Σύμφωνα όμως με πληροφορίες που διαρρέουν κι από την Embracer, αλλά κι από τα στούντιο παραγωγής, οι τελικές υπογραφές ίσως πέσουν μέσα στο δεύτερο μισό του έτους.
Όταν ολοκληρωθεί αυτή η συμφωνία, η Embracer Group θα έχει στο δυναμικό της 14 χιλιάδες εργαζομένους, 10 χιλιάδες developers και 140 εσωτερικά studios. Επίσης θα έχει πάνω από 230 παιχνίδια σε ανάπτυξη σε αυτά τα studios και πάνω από 30 AAA τίτλους παιχνιδιών.
Για την αγορά αυτή, μίλησε ο Lars Wingefors, συνιδρυτής και CEO της Embracer Group, ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων:
Αυτή η συμφωνία και η αγοραπωλησία φέρνει μια νέα εποχή για πολύ γνωστούς τίτλους κι αγαπημένα παιχνίδια σε παίχτες από όλο τον κόσμο, όπως για παράδειγμα το Tomb Raider. Αυτή η αγορά στοχεύει να φέρει την εταιρία μας (Embracer Group) πιο κοντά στον στόχο της, να γίνει δηλαδή πρωτοπόρος και να δημιουργήσει ένα ηγετικό και ανεξάρτητο gaming οικοσύστημα. Είμαστε εντυπωσιασμένοι από το πλούσιο βιογραφικό και χαρτοφυλάκιο της Square Enix με τους πολλούς 3Α και μοναδικών τίτλων παιχνιδιών που διαθέτει. Έτσι έχοντας την εμπειρία στην δημιουργία εξαιρετικών παιχνιδιών που είναι αγαπητά και αγαπημένα παιχνίδια πολλών ανθρώπων σε ολόκληρο το κόσμο θα μας βοηθήσει να πραγματοποιήσουμε βήματα προς τον στόχο που έχουμε θέσει.
Μπορεί λοιπόν κανείς εύκολα να καταλάβει, ότι όταν κι αν ολοκληρωθεί αυτό το deal, τότε θα έχουμε ακόμα έναν μεγάλο παίχτη της gaming βιομηχανίας. Το ερώτημα όμως είναι, ακόμα και έχοντας φτάσει αυτό το μέγεθος (μετά τις αγορές), θα μπορέσει η Embracer να σπάσει το δίπολο όλων αυτών των χρόνων και θα καταφέρει να χωθεί σφήνα μέσα στην (εικονική) μάχη των Sony και Microsoft;