Τα τελευταία χρόνια, βλέπουμε όλο και περισσότερες εταιρίες, να αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα του Kickstarter, έτσι ώστε να καταφέρουν να μαζέψουν κάποιο χρηματικό ποσό για την ανάπτυξη των παιχνιδιών τους.
Βέβαια, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, αφού μερικά παιχνίδια μένουν για χρόνια εκεί, χωρίς καν να πετύχουν ούτε έναν από τους στόχους τους.
Από την άλλη μεριά όμως, υπάρχουν και μερικά, λίγα, όπου μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, καταφέρνουν να “πείσουν” το κοινό τους. Μέσα σε αυτά τα λίγα λοιπόν, μπήκε δυναμικά και το Die By the Blade.
Oi εταιρείες παραγωγής Triple Hill Interactive και Toko Midori, καθώς και η εκδότρια εταιρεία Grindstone, εκδήλωσαν τον ενθουσιασμό τους καθώς μέσα σε 5 μόνο μέρες το Die By the Blade κατάφερε να χτυπήσει το 50% του στόχου του σε χρήματα, και συνεχίζει να ανεβαίνει.
Το συγκεκριμένο campaign παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο για την πορεία του παιχνιδιού, καθώς ο στόχος του είναι να προσελκύσει παίκτες και να χτίσει ένα υγιές community το οποίο θα μεγαλώνει καθημερινά.
Τα χρήματα που μαζεύονται μέσω του Kickstarter Campaign πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για την επέκταση και την βελτίωση του παιχνιδιού μέχρι την επίσημη κυκλοφορία του για το ευρύτερο κοινό, με μοναδικό σκοπό την ευχαρίστηση των παικτών.
Αν λοιπόν θέλετε να πάρετε μια γεύση από το μοναδικό one-hit-kill παιχνίδι, θα πρέπει να περιμένετε μέχρι την κυκλοφορία του, το 2021, όπου θα μπορείτε να το βρείτε για PC, μέσω του Steam.