Μπορούμε πλέον να πούμε πως είναι “μόδα” να καθυστερούν τίτλοι και να χάνουν τις αρχικές ημερομηνίες ή και παράθυρα κυκλοφοριών τους. Μια “μόδα” που όπως και να το κάνουμε, δεν αρέσει στους δημιουργούς και πόσο μάλλον στο gaming κοινό. Σε αυτή τη μεγάλη πλέον λίστα καθυστερήσεων έρχεται να προστεθεί και το Sea of Stars, από την Sabotage.
Το Sea of Stars αποτελεί τον prequel τίτλο του Messenger, που αναπτύχθηκε από την ίδια ομάδα. Τους λόγους για αυτή την καθυστέρηση παρέθεσε η Sabotage μέσω ενός tweet της, το οποίο κάνει λόγο πρωτίστως για την υγεία των εργαζομένων κι έπειτα για την παράδοση μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας στους παίκτες.
Για την ιστορία, το Sea of Stars θα είναι ένας rpg τίτλος που δανείζεται στοιχεία από διάσημα JRPGs, όπως είναι για παράδειγμα το θρυλικό Chrono Trigger. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το trailer του Sea of Stars παρακάτω.