Υπάρχει μαγεία γύρω μας – και θα πρέπει να ενωθείτε με τους υπόλοιπους μάγους φίλους σας για να βεβαιωθείτε ότι θα παραμείνει κρυμμένη από τους ανυποψίαστους μάγκλ.
Αυτή είναι η ιδέα του Harry Potter: Wizards Unite, το επερχόμενο παιχνίδι για τα κινητά από τη WB Games (Warner Bros) και τη Niantic, τους δημιουργούς του Pokemon Go. Οι δύο εταιρείες κάλεσαν μια μικρή ομάδα δημοσιογράφων στο γραφείο της Niantic στο San Francisco για μία πρώτη ματιά στο gameplay του παιχνιδιού, το οποίο ανακοινώθηκε πρώτη φορά στα τέλη του 2017.
“Οι φαν του Χάρι Πότερ πιστεύουν ότι είναι πολύ λεπτή η γραμμή ανάμεσα στο μαγικό και τον αληθινό κόσμο” είπε στη διάρκεια της εκδήλωσης τύπου ο Jonathan Knight, αντιπρόεδρος και επικεφαλής στο WB Games San Francisco studio.
Το “Wizards Unite” βασίζεται σε αυτή την ιδέα εισάγοντας μια νέα ιστορία στο σύμπαν της σειράς, όπου ένα μυστηριώδες γεγονός οδήγησε στην εμφάνιση μαγικών αντικειμένων και πλασμάτων σε όλο τον κόσμο, και θέτει το μυστικό του μαγικού κόσμου σε κίνδυνο.
Το Υπουργείο Μαγείας ανταποκρίνεται καλώντας τους μάγους ανά τον κόσμο να βοηθήσουν να σωθεί ο κόσμος τους. “Το παιχνίδι πραγματικά ξεκινά με αυτό το κάλεσμα στα όπλα”, όπως είπε η εκτελεστική διευθύντρια Mary Casey.
Οι μάγοι που θα απαντήσουν στο κάλεσμα μπορούν να συμμετάσχουν στο παιχνίδι σχεδόν όπως οι παίκτες του Pokemon Go – περπατώντας και ανακαλύπτοντας μαγικές περιοχές στο χάρτη της γειτονιάς τους. Μόνο που εδώ αυτές οι περιοχές δεν είναι Pokestops και Gyms, αλλά πανδοχεία, θερμοκήπια, φρούρια και μαγικά ίχνη που οδηγούν σε συναντήσεις με διάφορα πλάσματα, από λυκανθρώπους μέχρι θανατοφάγους.
Όταν ένας παίκτης εμπλακεί σε μια τέτοια συνάντηση, βλέπει μια AR (Augmented Reality) άποψη του περιβάλλοντος, όπου εμφανίζονται πλάσματα σε πεζοδρόμια, πάρκα και δημόσια κτίρια, αόρατα στους υπόλοιπους παρευρισκόμενους. Οι παίκτες θα πρέπει να πολεμήσουν τις δυνάμεις του κακού με ειδικά ξόρκια που σχηματίζουν στην οθόνη αφής – πράγμα δύσκολο όταν βιάζεσαι να σώσεις την ψυχή του Χάρι από έναν πεινασμένο παράφρονα.
Δεν είναι όλες οι στιγμές του παιχνιδιού τόσο έντονες. Οι παίκτες μπορούν να ξοδέψουν χρόνο απλά συλλέγοντας αντικείμενα για να δημιουργήσουν νέα φίλτρα. Και κάθε τόσο, να δημιουργήσουν πύλες AR που οδηγούν σε έναν παράλληλο μαγικό κόσμο.
Η Niantic δουλεύει στην βελτίωση τέτοιων στοιχείων στο AR από τότε που πρωτοεισήγαγε το Pokemon Go το καλοκαίρι του 2016. Το Pokemon GO και ο προκάτοχός του Ingress, μοιράζονται μεγάλο μέρος της ίδιας τεχνολογίας, εξήγησε ο CEO της Niantic John Hanke. “Πιστεύουμε ότι υπάρχει μια ιστορία, μια περιπέτεια σε κάθε γειτονιά. Για εμάς, κοινωνικότητα δεν είναι το chat στο ίντερνετ, είναι οι άνθρωποι που συναντιούνται και κάνουν πράγματα μαζί στην πραγματική ζωή”. Ο Hanke είπε ότι οι παίκτες έχουν περπατήσει συνολικά πάνω από 23 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα με τα παιχνίδια της Niantic και προβλέπει ότι το νέο παιχνίδι θα το συνεχίσει αυτό με ταχύτερους ρυθμούς.
Δεν έχουμε νεότερα για την κυκλοφορία του παιχνιδιού, παρά μόνο ότι ο στόχος είναι για αυτή τη χρονιά. Το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο σε 20 γλώσσες από την αρχή, σε iOS και Android.