Η ιαπωνική πλευρά της Nintendo εφάρμοσε μια νέα πολιτική μέσω της οποίας μπορεί να αρνηθεί να επιδιορθώσει προϊόν, του οποίου ο κάτοχος παρενοχλεί ή βρίζει το προσωπικό της εταιρείας. Το νέο έδωσε στην δημοσιότητα το Kyodo News, λέγοντας πως η Nintendo άλλαξε την πολιτική της τον Οκτώβριο.
Όταν κάνετε μια ερώτηση για ένα επισκευασμένο προϊόν, αποφύγετε τη χρήση οποιωνδήποτε ενεργειών (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά αυτών που αναφέρονται παρακάτω) που υπερβαίνουν το κοινωνικά αποδεκτό ως μέσο για την εκπλήρωση του αιτήματός σας.
Εάν κρίνουμε ότι έχει πραγματοποιηθεί κάποια από αυτές τις ενέργειες, ενδέχεται να αρνηθούμε την αντικατάσταση ή την επισκευή του προϊόντος. Επιπλέον, εάν η εταιρεία κρίνει ότι η συμπεριφορά είναι κακόβουλη, θα επικοινωνήσει με την αστυνομία, έναν δικηγόρο κ.λπ. και θα προβεί στις κατάλληλες ενέργειες.
Με βάση το site, η Nintendo δεν θα φτιάχνει προϊόντα εάν υπάρχουν:
- εκφοβισμός ή απειλές
- προσβλητικά ή εξευτελιστικά σχόλια
- παραβίαση της ιδιωτικότητας
- υπερβολικές απαιτήσεις, όπως για δωρεάν επισκευή όταν έχει λήξει η εγγύηση
- απαιτώντας συγγνώμη από τη Nintendo ή το προσωπικό της χωρίς εύλογη αιτία
- επανάληψη υπερβολικά του ίδιου αιτήματος ή καταγγελίας
- δυσφημιστικά σχόλια σε κοινωνικά δίκτυα ή ιστοτόπους
Ένας PR της Nintendo ανέφερε μάλιστα χαρακτηριστικά στο Kyodo News:
Πήραμε την απόφαση αφού καταλάβαμε ότι οι πελάτες μας θα καταλάβαιναν, λόγω της φήμης που έχουμε δημιουργήσει, για να ανταποκρινόμαστε πιστά σε αυτούς.
Όπως αναφέρει το Kyodo News, δεν υπάρχουν νόμοι ενάντια στην παρενόχληση των εργαζομένων, αλλά οι εταιρείες έχουν ξεκινήσει και βάζουν όρους στα γνωστά «terms and conditions» της κάθε εταιρείας.
Διαβάστε ακόμη:
Το Sonic Frontiers έσπασε προσωπικό ρεκόρ αλλά ο διευθυντής του υπόσχεται ακόμα πιο λαμπρό μέλλον
Συνεργασία της Sony με MediaTek για το καινούριο PlayStation VR2