Η εταιρία με έδρα το Τέξας, Six Foot, που είναι υπεύθυνη για την δημιουργία του Dreadnought, αναγκάστηκε λόγο εξόδων να απολύσει περίπου το 1/3 του προσωπικού της, που εργάστηκε πάνω στην δημιουργία του παιχνιδιού.
Το Dreadnought κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες στην πλατφόρμα του Steam, αλλά τόσο οι κριτικές όσο και οι πωλήσεις του παιχνιδιού δεν πλησίασαν καν το επιθυμητό αποτέλεσμα της εταιρίας.
https://www.youtube.com/watch?v=UskmcWK9rL8
Σύμφωνα με ανώνυμες πληροφορίες (που κάτι μας λέει ότι έρχονται μέσα από τον κύκλο της ίδιας της εταιρίας) τα συνολικά έξοδα της Six Foot για την συντήρηση, την βελτίωση και γενικά για να τρέχει το Dreadnought ομαλά, είναι υπέρ τριπλάσια από τα έσοδα που φέρνει στα ταμία τους, το συγκεκριμένο παιχνίδι.
Έτσι λοιπόν, η απόφαση αυτή, σύμφωνα με τον COO της Six Foot, Christian Svensson, ήταν μονόδρομος. Που βέβαια συμπλήρωσε ότι από πλευράς της εταιρίας, θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν έτσι ώστε αυτοί που έπρεπε να «κοπούν», να έχουν οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστούν τώρα που έμειναν άνεργοι.
Επίσης, μερικούς από αυτούς, τους ενημέρωσαν ότι όταν το Dreadnought φτάσει σε ένα ικανοποιητικό σημείο στο οποίο θα μπορεί να φέρνει περισσότερα χρήματα έτσι ώστε να μπορεί να συντηρεί περισσότερα άτομα η εταιρία, θα είναι οι πρώτες τους επιλογές για επαναπρόσληψη.