Είναι γνωστό, τόσο στους κατόχους κονσόλας PlayStation, όσο και γενικότερα στην gaming βιομηχανία, πως από τον περασμένο Ιούνιο η Sony έφερε ριζικές αλλαγές στην συνδρομητική της υπηρεσία, ως μια απάντηση στο Game Pass του Xbox. Καθώς φαίνεται όμως, αυτή η αλλαγή δεν είχε και τα καλύτερα αποτελέσματα.
Πιο συγκεκριμένα, η τελευταία οικονομική αναφορά της Sony δείχνει πως το τρίμηνο από τον Ιούνιο μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου αποχώρησαν περίπου 2 εκατομμύρια χρήστες, πηγαίνοντας από τα 47.3 εκατομμύρια στα 45.4, οπότε γίνεται λόγος για μια σημαντική διαφορά. Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια που ίσως αξίζει να αναφέρουμε, είναι πως τα νέα συνδρομητικά πακέτα προτιμώνται περισσότερο από τους κατόχους PS5 παρά PS4.
Όπως και να έχουν τα πράγματα, είναι γνωστό σε όλους πως η κονσόλα της τελευταίας γενιάς της Sony πουλάει σαν ζεστό ψωμί, με περίπου 25 εκατομμύρια κονσόλες να έχουν πωληθεί μέχρι στιγμής, ένα σημαντικό νούμερο αν κρίνουμε και από την κρίση hardware που διανύουμε τα τελευταία χρόνια. Και έχοντας αυτή την πληροφορία είναι λογικό πως η εταιρία κολοσσός προσπαθεί αυτό το διάστημα να αυξήσει περισσότερο την παραγωγή νέων κονσολών, έτσι ώστε να καταφέρει να καλύψει αυτή τη χασούρα της τάξεως του 4%.
Διαβάστε ακόμη:
Ίσως τα παιχνίδια της Ubisoft να επιστρέψουν στο Steam
Το Gimmighoul είναι το νέο Pokémon που κρύβεται σε coin chests
Σχόλια 1