Το νέο expansion του Destiny 2, Beyond Light, είναι εδώ, αλλά δυστυχώς μαζί του έφερε δυσάρεστα νέα. Όπως ήταν λογικό οι αλλαγές που φέρνει μαζί του είναι πολλές, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν περιμέναμε να μάθουμε τα νέα που ακολούθησαν με την κυκλοφορία του.
Μπαίνοντας λοιπόν στο ψητό, το expansion παίρνει από εμάς ουσιαστικά τέσσερις από τους πλανήτες στους οποίους παίζαμε και τους τοποθετεί στο «Vault». Χάνουμε λοιπόν την πρόσβαση σε αυτούς, και μας δίνει την νέα περιοχή στην οποία διαδραματίζεται η κεντρική ιστορία του, καθώς και το «Κοσμοδρόμιο», περιοχή που γνωρίζουμε από το Destiny.
Ίσως να αναρωτιέστε τώρα, «Μα καλά, για ποιον λόγο να αφαιρέσουν περιεχόμενο από το παιχνίδι;»
Η απάντηση ήρθε από την Bungie, η οποία είχε δηλώσει πως το περιεχόμενο του παιχνιδιού που μπαίνει στο «Vault», δεν αφαιρείται ουσιαστικά από το παιχνίδι, αλλά περνάει φάση ανανέωσης ώστε να κάνει και πάλι την εμφάνιση του μελλοντικά, ανανεωμένο και εμπλουτισμένο, γλυκαίνοντας το χάπι.
Έτσι λοιπόν, και με την επιστροφή του «Κοσμοδρομίου», υποθέσαμε πως η ίδια προσθήκη/επιστροφή περιοχών θα γίνεται σε κάθε νέο expansion, περιμένοντας με ανυπομονησία το επόμενο στην σειρά, «The Witch Queen».
Αμ δε!
Τα όνειρα μας τα γκρέμισε σε μια στιγμή ο creative director του Destiny 2, Luke Smith σε συνέντευξη του στο PC Gamer, όπου μεταξύ άλλων είπε πως το «The Witch Queen», δεν θα φέρει κάτι πίσω από το «Vault» μαζί του, και συνέχισε λέγοντας πως, για να επιστρέψει μία περιοχή πρέπει να έχει υποστεί τις κατάλληλες μετατροπές. Το «Κοσμοδρόμιο» επέστρεψε, αλλά όπως δηλώνει, δεν είναι το ίδιο.
Τέλος υποστήριξε πως το θέμα δεν είναι μόνο να επιστρέψουν περιοχές, ακόμα και αν η δουλειά πάνω τους έχει γίνει, αλλά να συνάδουν με την ιστορία του Destiny 2 και να υπηρετούν κάποιον σκοπό πέρα από τον εμπλουτισμό της ποικιλίας σε περιεχόμενο.