Σύμφωνα με τις δηλώσεις ενός εκ των προγραμματιστών που εργάζονται στη Ubisoft, του Louis de Carufel, η εταιρία αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή ενός μεγάλου της project.
Ο de Carufel, μέσω μιας σειράς από post στο Twitter, τα οποία βέβαια πλέον έχουν σβηστεί, μας ενημέρωσε ότι ήταν ένας τίτλος, χωρίς να δώσει κάποιο επίσημο όνομα, στον οποίο δούλευαν αρκετά χρόνια, πάνω από 200 άτομα.
Ευτυχώς όμως, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, κανείς από τα άτομα που εργάζονταν σε αυτό το project, δεν έχασε την δουλειά του, καθώς όλοι τους μετατέθηκαν σε διάφορα άλλα projects της εταιρίας.
Δεν έκρυψε όμως την δυσαρέσκειά του, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι η δουλεία τόσων χρόνων… πήγε χαμένη.
Αυτή η κίνηση της Ubisoft, πιθανών να οφείλεται στην απόφαση που πήραν, μετά και την μεγάλη αποτυχία του πρόσφατου Ghost Recon: Breakpoint, να αλλάξουν ριζικά τον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας.