Δύο εταιρίες από τις πιο γνωστές εταιρίες, η κάθε μία στον τομέα της, θα συνεχίσουν να πορεύονται μαζί και για τα επόμενα χρόνια. Αναφερόμαστε στην Ubisoft, που δεν νομίζουμε ότι χρειάζεται συστάσεις, και στην πρόσφατη ανακοίνωσή της, με την οποία γνωστοποίησε πως θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την διαφημιστική εταιρία Anzu.
Κάτι που εκ πρώτης όψεως φαίνεται απόλυτα λογικό, μιας και τα αποτελέσματα της μέχρι τώρα συνεργασίας τους, έχουν φέρει αύξηση τόσο σε κύρος και αναγνωσιμότητα, όσο και στην αύξηση των χρηματικών εσόδων των δύο αυτών εταιριών.
Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, η Ubisoft ξεκίνησε να συνεργάζεται με την Anzu στο παιχνίδι της πρώτης, Trackmania, όπου η Anzu είχε αναλάβει όλες τις διαφημίσεις που περιέχονταν μέσα στο παιχνίδι. Η Anzu λοιπόν με τη σειρά της, κατάφερε να προσελκύσει αρκετά μεγάλα ονόματα, όπως για παράδειγμα η Vodafone, η Microsoft, η Samsung και πολλές ακόμα, των οποίων οι διαφημίσεις προστέθηκαν μέσα στο παιχνίδι, με την μορφή αρκετών διαφημιστικών πινακίδων και banner. Μάλιστα, μερικές από αυτές τις διαφημιστικές καμπάνιες, έφτασαν να έχουν μέχρι και 170% απήχηση, ενώ μερικές διαφημιζόμενες εταιρίες είχαν μέχρι και 20% αύξηση στη δημοτικότητά τους.
Γενικά, η Ubisoft και η Anzu, έδειξαν τον τρόπο που αυτοί οι δύο τομείς (gaming και marketing), μπορούν να εναρμονιστούν άψογα, προσφέροντας αρκετά κερδοφόρα αποτελέσματα, χωρίς μάλιστα να χαλάνε ούτε στο ελάχιστο την εμπειρία των παιχτών μέσα στο παιχνίδι.
Στην επέκταση της συνεργασίας αυτής, αναφέρθηκε ο CEO της Anzu, Itamar Benedy, λέγοντας:
Μέχρι στιγμής είμαστε σε ένα μαγικό ταξίδι παρέα με την Ubisoft. Ήταν από τα πρώτα μεγάλα gaming studios που ήθελαν να δουλέψουν μαζί μας, αναγνωρίζοντας τα όσα μπορούσαμε να προσφέρουμε στο Trackmania, με διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού, που όχι μόνο δεν θα αλλοίωναν το gameplay του, αλλά θα το έκαναν να φαίνεται ακόμα πιο ρεαλιστικό. Έτσι λοιπόν είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι που ανανεώνουμε την συνεργασία μας και ευελπιστούμε να μπορέσουμε να ενσωματώσουμε τα in-game ads σε ακόμα περισσότερους μεγάλους τίτλους της Ubisoft.
Τώρα, το ποια θα είναι αυτά τα παιχνίδια που ανέφερε ο Benedy ή και το πότε θα δούμε να εμφανίζονται διαφημίσεις σε αυτά δεν το γνωρίζουμε. Αυτό όμως που πιστεύουμε, είναι ότι μερικά από τα franchise της Ubisoft, όπως τα Far Cry και Watchdogs, τα οποία έχουν “χώρο” στον κόσμο τους για διαφημιστικές πινακίδες κτλ, ίσως αποτελέσουν έναν ψηφιακό παράδεισο, τόσο για την Anzu, όσο και για αυτούς που θα επιλέξουν να διαφημιστούν σε αυτά.