Το Ubisoft Forward 2022 είχε μια ολόκληρη ενότητα αφιερωμένη στο Assassin’s Creed. Επειδή τα παιχνίδια είναι πολλά, παρακάτω θα τα δούμε ένα ένα, μαζεμένα και νοικοκυρεμένα.
Assassin’s Creed Mirage – Επιστροφή στις ρίζες!
Όπως είχε γίνει leak, επιβεβαιώθηκε και στο Ubisoft Forward, πως το νέο Assassin’s Creed έχει όνομα Assassin’s Creed Mirage και θα διαδραματίζεται στην Μέση Ανατολή, συγκεκριμένα στην Βαγδάτη του 9ου αιώνα.
Το Mirage είναι το τελευταίο παιχνίδι των «Period 2» παιχνιδιών, όπως τα αποκαλεί η Ubisoft, μετά τα Origins, Odyssey και Valhalla. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο το παιχνίδι θα είναι πολύ κοντά στο ύφος των πρώτων παιχνιδιών, θέλοντας να τιμήσει τα πρώτα παιχνίδια.
Ο Marc-Alexis Cote (Vice President Executive Producer των Assassin’s Creed), δήλωσε τα εξής:
Είναι ένας εορτασμός για όλα όσα έχουμε κάνει για αυτό το franchise, οπότε θα είναι λιγότερο RPG και περισσότερο action-adventure game, όπως τα games της Period 1. Είναι φτιαγμένο χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του Valhalla, αλλά προτιμήσαμε μια πιο οικεία εμπειρία για τους παίκτες με σκοπό να επιστρέψουν ξανά στις ρίζες, να επιστρέψουν στη Μέση Ανατολή. Περισσότερο stealth, περισσότερο parkour, πιο κοντινές μάχες.
Το παιχνίδι φτιάχνεται από την Ubisoft Bordeaux, ένα στούντιο που τώρα μαθαίνει το Assassin’s Creed ecosystem. Ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στο DLC του Valhalla, Wrath of the Druids και είχαν συνεργαστεί με εμάς παλαιότερα. Είναι ένα πολύ νεανικό στούντιο και ένα στούντιο που έχει την ενέργεια και την επιθυμία να αφήσει το στίγμα του. Μου θυμίζει πολύ το δικό μου στούντιο στο Κεμπέκ. Είναι ένα στούντιο που θέλει πραγματικά να εντυπωσιάσει τον κόσμο.
Assassin’s Creed Codename Red – Η χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου!
Εδώ έχουμε το επόμενο μεγάλο project, καθώς το Assassin’s Creed μεταφέρεται στην Ιαπωνία! Το παιχνίδι είναι υπό ανάπτυξη από την Ubisoft Quebec και έχει τον ίδιο creative director, Jonathan Dumont.
Το παιχνίδι θα δώσει ζωή στο Period 3 της Assassin’s Creed σειράς, κάτι που σημαίνει πως το παιχνίδι δεν θα είναι έτοιμο το 2024. Μάλλον πάει τουλάχιστον για το 2025 και μετά.
Ο Cote δήλωσε:
Θα ανακοινώσουμε ημερομηνίες αργότερα αλλά θα θέλαμε να σημειώσουμε πως θα γίνει μια αλλαγή στο gameplay αλλά και στον τεχνικό τομέα, αφού κάνουμε μια μετάβαση στο next-gen ή current gen, με τα PS5 και Xbox Series X.
Ένα από τα μεγάλα πράγματα που θέλουμε να έχουμε, είναι έναν πιο δυναμικό κόσμο, έναν κόσμο που εξελίσσεται γύρω από τον παίχτη και όλα όσα έχει ο παίχτης να εξελίσσονται, καθώς κινείται σε αυτό το περιβάλλον. Θέλουμε το παιχνίδι να φαίνεται πιο ρεαλιστικό από ποτέ, βελτιώνοντας το animation system μας.
Προσπαθούμε να φτιάξουμε τα γραφικά όσο πιο πειστικά γίνεται. Στο κοινό αρέσει να συγκρίνει screenshots και φωτογραφίες, για εμένα όμως το μέλλον δεν είναι να κοιτάς renders, γιατί όσο πιο σύνθετα γίνονται τα περιβάλλοντα, τόσο πιο δύσκολο γίνεται και η δημιουργία μιας τεχνίτης νοημοσύνης. Δεν θέλουμε απλά ωραία δέντρα με διαφορετικές εμφανίσεις.
Θέλουμε τα πάντα να είναι καλά ενσωματωμένα στο περιβάλλον, ώστε το περιβάλλον να γίνεται πιο δύσκολο στην πλοήγηση για τους παίκτες και για την AI. Εκεί είναι που έχουμε το πάνω χέρι στην τεχνολογία, και θα μας βοηθήσει να διαφοροποιηθούμε όταν βγάλουμε αυτά τα παιχνίδια σε πλατφόρμες επόμενης γενιάς. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τη δύναμή της τεχνολογίας, για να κάνουμε τα περιβάλλοντα που είναι οργανικά να αισθάνονται φυσικά. Το Red θα στηριχθεί για πολλά χρόνια με expansions και διάφορα άλλα πράγματα που δεν θα αποκαλύψω.
Assassin’s Creed Codename Hexe – Ένα διαφορετικο Assassin’s Creed
Το Assassin’s Creed Hexe φτιάχνεται από την Ubisoft Montreal με creative director τον Clint Hocking των Far Cry 2 και Watch Dogs: Legion. Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες πέραν από τις δηλώσεις του Cote παρακάτω,. Το μόνο που μπορεί να καταλάβει κάποιος, είναι πως το παιχνίδι θα είναι κάποιας μορφής horror, τι και πως μάλλον θα το μάθουμε στο μέλλον.
Το Hexe είναι κάτι διαφορετικό αλλά θα συνυπάρχει με το Red. Ένα από τα πράγματα που μάθαμε με τα Origins, Odyssey και Valhalla είναι ότι δεν χρειάζεται να βγάζουμε ένα RPG κάθε χρόνο. Αυτά τα παιχνίδια έχουν πολύ μεγαλύτερη ουρά και μπορούν να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των παικτών για μεγάλο χρονικό διάστημα, ειδικά αν τους υποστηρίξουμε καλά μέσω του post launch περιεχομένου μετά την κυκλοφορία.
Assassin’s Creed Invictus – Το multiplayer game του show
Το Assassin’s Creed Invictus είναι ένα standalone multiplayer game, και φτιάχνεται από έξι multiplayer specialist που έχουνε δουλέψει στα For Honor και Rainbow Six Siege.
Ο Cote δεν έμεινε σιωπηλός ούτε εδώ:
Θέλω να διαβεβαιώσω τους fans μας ότι είμαστε αφοσιωμένοι στα single player παιχνίδια μας, είτε είναι Red, είτε Hexe, τα οποία είναι δύο από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που έχουμε κάνει σε single player games στην εταιρεία.
Το σκεπτικό πίσω από την ύπαρξη ενός multiplayer παιχνιδιού, είναι ότι πιστεύω πως το Assassin’s Creed μπορεί να διακλαδωθεί σε διαφορετικά κανάλια. Έχουμε χαράξει μόνο την επιφάνεια του τι μπορούμε να κάνουμε με το Animus και το Assassin’s Creed. Είχαμε multiplayer στο παρελθόν, αλλά δεν ήταν πολύ προσβάσιμο.
Πώς μπορούμε να το επεκτείνουμε για να έχουμε κάτι πιο προσιτό, πιο μαζική αγορά και να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη γνώση που είχαμε σε παιχνίδια όπως το For Honor και το Rainbow Six για να έχουμε μια διασκεδαστική εμπειρία που θα αξιοποιηθεί από το franchise.
Αυτό θα δείξει περισσότερα για το παιχνίδι στο μέλλον. Αλλά υπάρχει πράγματι ένα άλλο παιχνίδι για κινητά που αναπτύσσουμε με το Netflix ως συνεργάτη για την πλατφόρμα τους. Θα είναι διαφορετικό από ό,τι τα open world παιχνίδια, θα είναι κάτι συγκεκριμένο, κάτι που θα μας πηγαίνει πίσω στις ρίζες μας. Είναι λοιπόν ένα διαφορετικό είδος παιχνιδιού και θα αποκαλύψουμε περισσότερα γι’ αυτό το φθινόπωρο.
Assassin’s Cree Codename Jade – Το mobile gaming αποκτά νέο φίλο
Το Assassin’s Creed Jade περιγράφεται ως ένα triple A RPG action adventure παιχνίδι για τις mobile συσκευές. Το παιχνίδι διαδραματίζεται στην αρχαία Κίνα. Οι παίχτες θα μπορούν να φτιάξουν τον χαρακτήρα τους όπως εκείνοι θέλουν και να ανακαλύψουν την ιστορία των πρώτων Assassins στην Κίνα. Επίσης, θα είναι free-to-play.
Πάνω στο Jade o Cote δήλωσε:
Θα έχουμε μια ομάδα εσωτερικά που θα συνεργάζεται με τον συνεργάτη μας για να διασφαλίσει ότι το παιχνίδι παραμένει πιστό σε αυτό που θέλουμε να είναι τα Assassin’s Creed παιχνίδια μας. Συνεργαζόμαστε εκεί όπου πιστεύουμε ότι χρειαζόμαστε τεχνογνωσία για να μπορέσουμε να προσφέρουμε την εμπειρία που αξίζουν οι fans μας.
Κλείνοντας, μπορείτε να δείτε όλες τις νέες ανακοινώσεις στο παρακάτω βίντεο από το Twitter account της Ubisoft.