Πριν από λίγες μέρες, η Activision Blizzard, στην οικονομική της έκθεση για το πρώτο τρίμηνο του έτους, παρουσίασε κάποια, όχι και τόσο ενθαρρυντικά στατιστικά για την σειρά παιχνιδιών του Call of Duty.
Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα έκανε γνωστά η εταιρία, μέσα στον τελευταίο χρόνο, “χάθηκαν” από τα παιχνίδια της σειράς, πάνω από 50 εκατομμύρια παίχτες. Κάτι το οποίο κάνει τρομερή εντύπωση, μιας και μιλάμε για μια από τις πιο δημοφιλής shooting σειρές παιχνιδιών και σίγουρα τις ναυαρχίδες της ίδιας της εταιρίας.
Πιο συγκεκριμένα, οι περισσότερες απώλειες εντοπίζονται στα παιχνίδια, Vanguard και Warzone, ενώ παράλληλα, ακτίδα φωτός για την εταιρία είναι το Call of Duty: Mobile, το οποίο συνεχίζει να έχει μια σταθερή ανοδική πορεία στα νούμερά του.
Το Call Of Duty στις κονσόλες αλλά και στα PC τα τελευταία χρόνια έχει μια αρνητική τάση για το πρώτο εξάμηνο κάθε έτους και αυτό αντικατοπτρίζεται από τις χαμηλές πωλήσεις στα Premium αντικείμενα που υπάρχουν στα microtransaction in game. Οι χειρότεροι δείκτες εντοπίζονται στα Call of Duty: Vanguard και Call of Duty: Warzone ενώ από την άλλη το Call Of Duty: Mobile είναι σταθερό στις πωλήσεις του με αυξητικές τάσεις. Η οικονομική απόδοση των δύο κύριων τίτλων μας είναι αρνητική όσο περνάνε τα χρόνια, ενώ ο τίτλος για τα κινητά τα πάει αρκετά καλά.
Άξιο αναφοράς είναι ότι το παιχνίδι στα κινητά έχει 30 εκατομμύρια ενεργούς παίχτες κάθε μέρα, ενώ γύρω στα 210 εκατομμύρια παίχτες παίζουν το Call Of Duty: Mobile σύμφωνα με στατιστικές μελέτες.
Από την άλλη, ακόμα η εταιρία δεν έχει προβεί σε δηλώσεις που να αφορούν την αρνητική πορεία των δύο τίτλων, σε αντίθεση με την στάση που είχε όταν το παιχνίδι βρισκόταν στο ζενίθ του, όπου το διατυμπάνιζε συνεχώς.