Πριν από μερικά χρόνια, όταν και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το The Last of Us, πολλοί ήταν αυτοί που το χαρακτήρισαν ως ένα αριστούργημα. Κάνοντας έτσι παράλληλα την Naughty Dog να είναι απόλυτα περήφανη για το δημιούργημά της, γεμίζοντας ταυτόχρονα τα ταμία της με ζεστό χρήμα.
Έτσι λοιπόν, η εταιρία πήρε την απόφαση να κυκλοφορήσει τον εν λόγω τίτλο και στα PC, θεωρώντας πως έτσι θα αυξηθεί η δημοτικότητα του παιχνιδιού, αλλά και οι παίχτες κατακόρυφα. Κάτι και το οποίο και έγινε, όχι όμως με το αποτέλεσμα που είχε στο μυαλό της η Naughty Dog. Καθώς, η κυκλοφορία του παιχνιδιού συνοδεύτηκε και με πάρα πολλά bugs, τα οποία, όχι μόνο χαλάνε την συνολική εμπειρία των παιχτών, αλλά μερικές φορές το καθιστούν και τελείως unplayable.



Και όπως είναι λογικό, οι παίχτες, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις και οι κριτικοί, το έχουν θάψει με τις βαθμολογίες τους κι όχι άδικα, μιας και το αποτέλεσμα που είδαν οι παίχτες στις οθόνες τους, δεν ήταν αυτό που περίμεναν. Και το πρόβλημα είναι ότι το περίμεναν για πάνω από 10 χρόνια, οπότε μπορεί εύκολα κανείς να καταλάβει ότι οι αντιδράσεις τους ήταν αρκετά, ας το πούμε ευγενικά, έντονες.
Βέβαια, η Naughty Dog έχει ήδη, από την πρώτη κιόλας μέρα της κυκλοφορίας του παιχνιδιού, κάνει διαθέσιμο ένα update, μέσω του οποίου έχει διορθώσει πολλά από τα προβλήματα του παιχνιδιού. Όμως, ο όγκος των προβλημάτων ήταν τόσο μεγάλος, που ακόμα και τώρα οι παίχτες συναντούν όλο και περισσότερα bugs, καταφεύγοντας σε διάφορα forums για να βρούνε κάποια λύση.
Πάντως, σύμφωνα με την εταιρία, οι προγραμματιστές του παιχνιδιού, συνεχίζουν να δουλεύουν ακατάπαυστα, ούτως ώστε να καταφέρουν να κάνουν την έκδοση του The Last of Us στο PC αντάξια αυτής της κονσόλας της Sony.
Διαβάστε ακόμη:
Το Eresys πρωταγωνιστεί στις κυκλοφορίες του Απριλίου
Το Netflix θέλει να κάνει “κονσόλα” την τηλεόραση μας
One comment
Pingback: Το Summer Game Fest σχολίασε την E3 και την ακύρωσή της - Gamelab.gr