Έναν νέο τρόπο διοχέτευσης διαφημίσεων κατά την διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης, δοκιμάζει το Twitch αυτές τις μέρες.
Ο λόγος για το Multiplayer Ads, το οποίο έχει γίνει διαθέσιμο σε περιορισμένο αριθμό δημιουργών, για να δοκιμαστεί, τόσο από τους ίδιους, όσο και από τους θεατές.
Σύμφωνα λοιπόν με την εταιρία, η οποία δήλωσε πως «Θέλουμε οι δημιουργοί και οι οπαδοί τους να έχουν την δυνατότητα να ζουν τα πάντα μαζί και να μπορούν να μπορούν παράλληλα να υποστηρίξουν τους αγαπημένους δημιουργούς τους», οι συγκεκριμένες διαφημίσεις θα εμφανίζονται στην πλειοψηφία των θεατών του εκάστοτε δημιουργού ταυτόχρονα, έχοντας ως γνώμονα μεταβλητές όπως η τοποθεσία του θεατή και η γλώσσα του, ενώ με το πέρας της διαφήμισης θα μπορεί ο δημιουργός να “τρέξει” μία ψηφοφορία αναφορικά με την διαφήμιση και θα μπορεί να κερδίσει «bits» βάση του αριθμού των απαντήσεων.
Από την μέχρι τώρα εικόνα, γνωρίζουμε πως οι δημιουργοί που συμμετέχουν στην δοκιμαστική αυτή περίοδο, θα πρέπει χειροκίνητα να ενεργοποιούν τις διαφημίσεις την στιγμή που το θέλουν αυτοί, αλλά με όριο συγκεκριμένο αριθμό διαφημίσεων ανά κανάλι.
Με λίγα λόγια, δεν θα μπορεί ένας δημιουργός να «ανοίξει» όσες διαφημίσεις θέλει, ενώ όπως γίνεται και τώρα, οι διαφημίσεις αυτές δεν θα εμφανίζονται στους συνδρομητές των καναλιών.
Φυσικά, καταλαβαίνουμε όλοι πως οι διαφημίσεις είναι η μεγαλύτερη πηγή εσόδων, τόσο της πλατφόρμας του Twitch, όσο και των δημιουργών που δραστηριοποιούνται σε αυτήν. Από την άλλη πλευρά βέβαια, αυτό το σύστημα σημαίνει πως ο δημιουργός θα πρέπει να γνωρίζει την κατάλληλη στιγμή για να «ρίξει» μια διαφήμιση, ώστε οι θεατές του να είναι έτοιμοι να την δεχθούν ώστε να μην νιώθουν πως πιέζονται από τον δημιουργό για να του αποφέρουν κέρδη.
Σιγουρά σε κανέναν μας δεν αρέσουν οι διαφημίσεις, αλλά πιστεύουμε πως οι τυχαίες, αυτές που διακόπτουν την ροή μίας μετάδοσης, είναι ακόμα πιο ενοχλητικές, τι λέτε?