Το Dragon Age 4 θα είναι το τέταρτο παιχνίδι της σειράς Dragon Age και για όσους δεν γνωρίζουν, πρόκειται για ένα RPG παιχνίδι που την ανάπτυξη του έχει αναλάβει η BioWare ενώ πίσω από την κυκλοφορία του θα βρίσκεται η EA.
Γενικά και οι δύο εταιρίες, θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι αρκετά φειδωλές με τις δηλώσεις αναφορικά με την κατάσταση που βρίσκεται το Dragon Age 4, με την μόνη πληροφορία που έχουμε να είναι ότι το παιχνίδι δεν πρόκειται να είναι έτοιμο πριν το 2023, όπου κι αυτό, δεν έχει έρθει από κάποια επίσημη πηγή των εταιριών.
Πριν λίγες μέρες όμως, είχαμε την πρώτη επίσημη πληροφορία για το παιχνίδι, δια στόματος Gary Mckay, Γενικός Διευθυντής της BioWare, ο οποίος, μέσω ενός προσωπικού του blog, ανέφερε ότι το Dragon Age 4 θα είναι single player.
O Mackay δήλωσε επίσης ότι η τελευταία χρονιά ήταν δύσκολη με όλα αυτά τα γεγονότα που συμβαίνουν στο κόσμο, αλλά και ότι είναι περήφανος για την εταιρία του που κατάφερε να τα αντέξει όλα αυτά και πως εργάζονται ακατάπαυστα για τα δυο παιχνίδια που έχουν στα σκαριά, το Mass Effect και το Dragon Age 4.
Πιο συγκεκριμένα, για το ότι το Dragon Age θα βασίζεται κυρίως στο single player έγραψε:
Έχουμε μια ομάδα από βετεράνους και ταλαντούχους developers που εργάζονται πάνω στο νέο κεφάλαιο του franchise που θα έχει μια single player εμπειρία η οποία θα βασίζεται στις επιλογές που θα κάνει ο κάθε παίχτης.
Επίσης ο Mackay ανάφερε ότι στόχος της BioWare είναι να γίνει πρωτοπόρος εταιρία και να ηγηθεί στον χώρο των RPG games, έχοντας την πλήρη υποστήριξη της ΕΑ για αυτό το σκοπό.
Είμαστε επικεντρωμένοι στο να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των οπαδών και του Community μας και θα το πετύχουμε αυτό δημιουργώντας παιχνίδια με την καλύτερη ποιότητα και εμπειρία που υπάρχει. Αποστολή μας είναι να δημιουργήσουμε κόσμους με περιπέτεια, συγκρούσεις και συντροφικότητας, επιτρέποντας σε όλους σας να ζήσετε και να γράψετε τη δικιά σας μοναδική ιστορία. Θέλουμε τα παιχνίδια μας να γράψουν ιστορία και να προσφέρουν μοναδικές στιγμές σε εσάς και να έχουν την ιδιά αποδοχή και αγάπη που δείξατε στο Mass Effect Legendary Edition.
Τώρα, το τι οδήγησε την BioWare στο να πάρει την απόφαση να δημιουργήσει ένα single player παιχνίδι, δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε. Όμως μάλλον βασίστηκαν και στις πορείες που είχαν άλλα project τους, όπως η επιτυχία του Star Wars Jedi: The Fallen Order (single player), αλλά στον αντίποδα και η, κατά γενική ομολογία, αποτυχία του Anthem, ενός multiplayer παιχνιδιού με τεράστιο budget που όμως δεν κατάφερε ποτέ να τραβήξει τους αριθμούς που περίμενε η EA.