Όπως μας είχε υποσχεθεί η Riot, τα updates και γενικά το balance στις κάρτες του Legends of Runeterra, θα είναι συχνό φαινόμενο.
Και αυτό γιατί θέλουν να κρατάνε γενικά μια ισορροπία στο card game το οποίο είναι βασισμένο στην μυθολογία του League of Legends.
Κάτι που φαίνεται πως, για την ώρα τουλάχιστον, το κρατάνε. Καθώς μετά το “μάζεμα” που έγινε στα elusive units, τώρα στο στόχαστρο τους, με το patch 0.9.2, μπήκε γενικά το region των Shadow Isles.
Με πρώτο και καλύτερο… τον Hecarim.
Που δέχθηκε αρκετά μεγάλες αλλαγές.
Πριν όμως πάμε στις αλλαγές, πρέπει να αναφερθεί κάτι για τον Heca και τον λόγο πίσω από αυτές.
Γενικά, όσοι ασχολούνται με card games, θα ξέρουν ότι αν οποιαδήποτε κάρτα, μπαίνει σε όλα τα decks, είτε αυτά είναι aggro, είτε mid-range, είτε control, αλλά και όχι μόνο μπαίνει, αλλά είναι σε κάθε ένα από αυτά μια από τις καλύτερες κάρτες, τότε υπάρχει πρόβλημα, σοβαρό.
Πόσο μάλλον, όταν συγκεκριμένα στο LoR, θέλουν το κάθε deck να βασίζεται σε θεματικό στυλ παιξίματος.
Αυτός λοιπόν ο λόγος, οδήγησε την Riot να πει δυο λογάκια στον Hecarim.
Αρχικά, η συνολική αντοχή/ζωή του έπεσε από τα 6 στα 5, με σκοπό να τον κάνουν λίγο πιο ευάλωτο. Επιπλέον, τα minions που θα εμφανίζονται όταν κάνει επίθεση δεν θα είναι πλέον 3/2, αλλά 2/2.
Όπως είπαμε, θέλουν να κρατήσουν τον Hecarim σαν βασική κάρτα για τα Ephemeral Decks, έτσι λοιπόν, κάνανε το level up του να χρειάζεται 7 και όχι 8 επιθέσεις με Ephemeral units και πλέον στο level up τα υπόλοιπα Ephemeral θα παίρνουν +3 στην ζημιά τους και όχι +2.
Και περνάμε στην επόμενη μεγάλη αλλαγή που είχαμε αναφορικά με τους ήρωες. Την Kalista.
Μερικοί από εσάς τώρα θα αναρωτιέστε ποια είναι αυτή. Και με το δίκιο σας, καθώς είναι ο χαρακτήρας με το μικρότερο ποσοστό εμφάνισης στο παιχνίδι, με αρκετούς παίχτες να έχουν ξεχάσει ολοκληρωτικά την ύπαρξή της.
Έτσι, η Riot αποφάσισε να την δυναμώσει λίγο. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ίσος το παράκαναν.
Αρχικά έχουμε μια αύξηση της ζωής της, από 2 σε 3 hp, κάτι που αυτόματα την κάνει αρκετά πιο δυνατή.
Και πάμε στο κομμάτι που μας έκανε να αναρωτιόμαστε αν τελικά το παράκαναν. Και αυτό γιατί στο level up της, που πλέον πρέπει να “δει” 4 αντί για 3 συμμάχους της να πεθαίνουν, σε κάθε επίθεση που κάνει, θα αναγεννά τον πιο δυνατό σύμμαχο που έχει πεθάνει, θα του δίνει Ephemeral, αλλά και για όσο είναι στο bord αυτός ο σύμμαχος, θα δέχεται όποια ζημιά επρόκειτο να δεχθεί η Kalista.
Ουσιαστικά προσπάθησαν να την επαναφέρουν όπως ήταν πριν τη beta του παιχνιδιού, με την διαφορά όμως ότι πλέον το bond που κάνεις με κάποιο άλλο unit δεν σε περιορίζει για το late game, αφού κάθε φορά θα υπάρχει διαφορετικό bond.
Βέβαια, μπορεί σαν ήρωες να είχαμε ένα nerf και ένα buff, αλλά όπως είπαμε και πριν, τα Shadow Isles δέχθηκαν σοβαρό πλήγμα.
Γιατί είχαμε και τα nerf των Black Spear, από 2 mana πλέον κοστίζει 3, αλλά και του Mark of the Isles, που πλέον θα δίνει +2/+2 αντί για +3/+3. Δύο κάρτες που κι αυτές έμπαιναν σχεδόν σε κάθε παραλλαγή των Shadow Isles decks.
Αλλά αλλαγές δεν είχαμε μόνο στις κάρτες των Shadow Isles. Σε αρκετές ακόμα κάρτες έγινε ένα μικρό lifting, με τους 3 Mageseekers να γίνονται σχεδόν αγνώριστοι, τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε στην επίσημη σελίδα του παιχνιδιού.