Η Ubisoft εισήγαγε ένα νέο update για το Assassin’s Creed Valhalla, που φέρνει αρκετά quality improvements.
Παρακάτω θα δούμε μια λίστα με τις αλλαγές που μας φέρνει το update 1.0.4.
CONTENT QUALITY/PERFORMANCE MODE INTRODUCTION
Προστέθηκε μια επιλογή στο παιχνίδι που επιτρέπει στους παίκτες να επιλέξουν μεταξύ απόδοσης ή οπτικής ποιότητας.
Feature breakdown:
- Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη για το Xbox Series X|S & PlayStation5.
- Η επιλογή απόδοσης επιτρέπει στο παιχνίδι να προσαρμόσει την ανάλυση και τις ρυθμίσεις γραφικών για να διατηρήσει 60 FPS.
- Η επιλογή ποιότητας επιτρέπει στο παιχνίδι να εκτελεί μέγιστη ανάλυση και ρυθμίσεις γραφικών διατηρώντας ταυτόχρονα 30 FPS.
- Οι προεπιλεγμένες τιμές από την έναρξη του παιχνιδιού είναι οι εξής:
- Xbox Series X / PlayStation 5: Απόδοση
- Xbox Series S: Ποιότητα
MISCELLANEOUS
- Προστέθηκε μια νέα εικόνα φόντου στην οθόνη τίτλου.
- Προστέθηκαν διάφορα VFX για την ενίσχυση των οπτικών.
- Προστέθηκε μια επιλογή αυτόματης εκχώρησης πόντων δεξιοτήτων που δεν δαπανήθηκαν. Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη από το κέντρο του δέντρου δεξιοτήτων / μοίρας.
- Προστέθηκαν “Weapon Runes” και “Armor Runes” ως τίτλοι στις αντίστοιχες ενότητες τους.
- Προστέθηκε μια προειδοποίηση κατά τη μετάβαση από μια γλώσσα που υποστηρίζει TTS σε μια γλώσσα που δεν το κάνει.
- Τα ρυθμιστικά μπορούν τώρα να μετακινηθούν με αριστερά / δεξιά βέλη στο M&K και τους ελεγκτές.
- Αυξήθηκε το όριο υφάσματος σε 82.
- Προστέθηκε ύφασμα στους εμπόρους μόλις ο διακανονισμός φτάσει στο επίπεδο 6.
- Προστέθηκε η προσφορά απαιτήσεων βωμού στον παγκόσμιο χάρτη.
BALANCING
- Ενημερωμένα gear quality και στις σωστές τιμές τους.
- Προστέθηκαν στατιστικά στοιχεία για τη ζημιά δολοφονίας στη σελίδα στατιστικών χαρακτήρων.
- Καταργήθηκαν τα duplicate gear από το inventory.
- Τα στατιστικά βαριάς και ελαφριάς επίθεσης τώρα θα προσαρμοστούν σωστά σύμφωνα με τους κόμβους δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν.
- Οι τροποποιητές βαριάς επίθεσης δεν θα εφαρμόζονται πλέον σε επιθέσεις εύρους.
GAME IMPROVEMENTS PERFORMANCE AND STABILITY
- Βελτιωμένη σταθερότητα και απόδοση.
- (Σειρά Xbox) Βελτιωμένη εμπειρία στο Xbox Series S|X κονσόλες, συμπεριλαμβανομένου του σχισίματος της οθόνης.
- (PC) Αντιμετωπίστηκε ένα πρόβλημα διαρροής VRAM / RAM κατά το alt tabing στην επιφάνεια εργασίας.
SAVE GAMES
- Διορθώθηκαν ορισμένες περιπτώσεις όπου το Load Game δεν θα εμφανίζει σωστά τα παιχνίδια αποθήκευσης.
- Η μετονομασία Cloud αποθηκεύει για να τις κάνει πιο διακριτές από τις κανονικές αποθηκεύσεις. (Προηγουμένως η αποθήκευση cloud επισημάνθηκε μόνο με ένα εικονίδιο Cloud).
- Το Cloud που καταργήθηκε αποθηκεύει από το μενού Αποθήκευση. Αυτό θα διασφαλίσει ότι δεν μπορεί να αντικατασταθεί ακούσια.
- Προστέθηκε μια ειδοποίηση όταν η ανάκτηση αποθήκευσης cloud απέτυχε.
GRAPHICS, AUDIO, ANIMATION
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα γραφικά ζητήματα γενικά.
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα ζητήματα συναλλάγματος.
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορες περιπτώσεις προβλημάτων αποκοπής.
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα οπτικά ζητήματα με τον μανδύα του Eivor.
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορες παρουσίες προβλημάτων αναπαραγωγής ή αναπαραγωγής NPC.
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα θέματα ήχου.
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα ζητήματα φωτισμού.
- Η ανάλυση σκιάς στο High θα χρησιμοποιεί τώρα σωστές τιμές.
WORLD
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα θέματα υφής ή τοποθέτησης αντικειμένων.
- Αντιμετωπιστήκαν ορισμένες περιπτώσεις όπου το πρόγραμμα αναπαραγωγής θα μπορούσε να κολλήσει σε συγκεκριμένες τοποθεσίες.
- Τα ψάρια στη Νορβηγία θα κάνουν spawn τώρα σε κακές καιρικές συνθήκες.
- Τα κοράκια δεν θα πέφτουν πλέον τυχαία από τον ουρανό στο Άσγκαρντ. Κακοί οιωνοί, ε;
GAMEPLAY, COMBAT, AI
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα ζητήματα με τον στόχο του τόξου.
- Βελτιωμένη συμπεριφορά NPC και Boss γενικά.
- Τα NPC θα αντιδράσουν τώρα στον παίκτη που κλέβει … οπότε σκεφτείτε δύο φορές πριν κλέψετε!
- Αντιμετωπίστηκε ένα πρόβλημα όπου τα σκυλιά θα άρχιζαν να αιωρούνται όταν ο Eivor άρχιζε να τα χαϊδεύει.
- Ο αποκλεισμός των βλημάτων Springald θα καταναλώνει πλέον αντοχή, όπως προορίζεται.
- Zealots που χτυπήθηκαν με ένα βέλος ύπνου δεν μπορούν τώρα να επιτεθούν σε αναισθητοποίηση.
- Οι Zealots δεν θα ανανεώνονται πλέον αμέσως σε πλήρη υγεία όταν ο παίκτης θεωρείται εκτός διένεξης, αλλά εξακολουθεί να βρίσκεται κοντά στο Zealot
- Οι φρουροί που είδαν τον Eivor να επιτίθεται στον σύμμαχό τους θα γίνουν εχθρικοί.
- Οι φρουροί θα μπορούν να ακούσουν τώρα τον αντίκτυπο των πτώσεων στο έδαφος.
- Βελτιωμένες αντιδράσεις φρουράς στο σφύριγμα.
- Βελτιωμένη συμπεριφορά μεταμφίεσης σε ζώνες δυσπιστίας.
- Η λήψη τόξων από το Longship καταναλώνει τώρα βέλη.
- Οι παίκτες θα είναι πλέον σε θέση να δολοφονήσουν NPC που κοιμούνται.
- Βελτιωμένη συμπεριφορά ψαρέματος.
- Αντιμετωπίστηκε ένα ζήτημα όπου το άλογο δεν θα χρησιμοποιούσε τον καλπασμό στην μάχη.
- Το πλήθος θα ευθυμεί τώρα κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών κατανάλωσης αλκοόλ.
QUESTS, WORLD EVENTS, SIDE ACTIVITIES
- Αντιμετωπίστηκε ένα πρόβλημα όπου η ακολουθία δολοφονίας δεν θα έπαιζε για ορισμένους στόχους.
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα θέματα υφής κατά τη διάρκεια των περικοπών.
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα ζητήματα με αποστολές ή παγκόσμια γεγονότα που εμπόδισαν τους παίκτες να τα ολοκληρώσουν.
- Οι παίκτες δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το εργαλείο ψαρέματος ή το κέρατο κατά τη διάρκεια της μεθυσμένης βόλτας με τον Tewdr – είστε μεθυσμένοι, πηγαίνετε σπίτι.
- Οι δευτερεύουσες αποστολές θα εμφανίζουν τώρα το σωστό “Μέρος του”.
- Η ροή μνήμης μπορεί τώρα να επιλεγεί κατά την έναρξη ενός νέου παιχνιδιού εάν η επιλογή Hold Alternative είναι ενεργοποιημένη.
- Αυξημένη συχνότητα έμπειρων ταξιδιωτών.
USER INTERFACE / HUD
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα ζητήματα με το περιβάλλον εργασίας χρήστη / HUD.
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα ζητήματα εντοπισμού.
- Αντιμετωπιστήκαν διάφορα ζητήματα εισαγωγής που σχετίζονται με ποντίκι και πληκτρολόγιο
- Τα μυστικά θα ανακαλυφθούν τώρα κατά το συγχρονισμό ενός Viewpoint. (Αυτό δεν ισχύει για δυσκολία Pathfinder)
- Οι έμπειροι ταξιδιώτες επισημαίνονται τώρα στον παγκόσμιο χάρτη και στην πυξίδα όταν βρίσκονται σε κοντινή απόσταση.
- Αντιμετωπίστηκε ένα πρόβλημα όπου ο χάρτης δεν θα ενημερώνεται όταν οι παίκτες λάβουν πληροφορίες από έναν έμπειρο ταξιδιώτη.
- Η αυξημένη ακτίνα και οι εχθροί του Odin Sight θα επισημαίνονται τώρα για περισσότερο.
- Βελτιωμένη ακτίνα στην οποία το Synin αποκαλύπτει πλήκτρα.
- Βελτιώθηκε η αντικειμενική συμπεριφορά δέσμης.
- Οι δοκοί οικοδόμησης οικισμών μπορούν τώρα να φανούν χρησιμοποιώντας το Odin’s Sight.
- Βελτιωμένος μηχανισμός κλειδώματος εχθρού.
- Το “Sell all trinkets” θα είναι τώρα γκρίζο μετά την πώληση όλων των trinkets.
- Τα επίπεδα ισχύος των boss θα εμφανίζονται τώρα στον δείκτη υγείας τους. Αυτό δεν ισχύει για τους τακτικούς εχθρούς.
- Οι κανονικές ρυθμίσεις φωτεινότητας δεν θα ισχύουν πλέον για τις ρυθμίσεις έκθεσης HDR.
- Το Codex δεν θα προβάλλει πλέον ή θα χαλάσει κάποια γεγονότα.
- (A11y) Οι καταχωρήσεις και το περιεχόμενο της επιφάνειας εργασίας στον φορητό υπολογιστή της Layla διηγούνται τώρα όταν το μενού Naration είναι ενεργοποιημένο.
- (A11y) Τα φίλτρα Colorblind εφαρμόζονται τώρα σωστά στο αρχείο καταγραφής μίνι-αποστολής και στο πρόγραμμα επιδρομών
ABILITIES AND SKILLS
- Αντιμετωπίστηκε ένα ζήτημα όπου οι παίκτες δεν μπορούσαν πλέον να χρησιμοποιούν καθόλου ικανότητες όταν διακόπηκε η ικανότητα του Dive of the Valkyries.
- Τα συμμαχικά NPC ή τα άλογα δεν μπορούν πλέον να προκαλέσουν παγίδες σώματος.
- Αντιμετωπίστηκε ένα πρόβλημα προβολής όπου η παγίδα δηλητηριώδους σκόνης θα μπορούσε να γίνει αόρατη μετά τη χρήση του Synin.
- Προσαρμοσμένη συμπεριφορά αλυσίδας-δολοφονίας. Οι παίκτες δεν θα είναι πλέον σε θέση να δολοφονήσουν έναν στόχο που έχει πέσει στο έδαφος.
- Η υποδοχή δευτερεύοντος χεριού δεν θα είναι πλέον διαθέσιμη όταν είναι εξοπλισμένο ένα όπλο δύο χεριών.
- Οι παγίδες φλεγόμενης σκόνης θα εκρήγνυνται όταν περπατάτε πάνω από το βέλος.
RAIDS
- Το “Force Open” θα εμφανίζεται τώρα σωστά, ακόμη και αν οι κοντινοί σύμμαχοι βρίσκονται σε μάχη.
- Αντιμετωπίστηκε ένα ζήτημα όπου οι σύμμαχοι δεν θα βοηθούσαν τον Eivor να ανοίξει μια πόρτα κατά τη διάρκεια των Raids.
- Οι σύμμαχοι θα επιστρέψουν τώρα στο πλοίο όταν ολοκληρωθεί η επιδρομή.
- Προστέθηκε χρονόμετρο έως ότου οι παίκτες μπορούν να επανεκκινήσουν μια επιδρομή που μόλις ολοκληρώθηκε.
PHOTO MODE
- Οι τιμές του εφέ μπορούν τώρα να προσαρμοστούν με τα πλήκτρα βέλους ή WASD.
- Η επιλογή χωρίς φίλτρο θα λειτουργεί τώρα σωστά.
- Ο πίνακας περιοχής δεν εμφανίζεται πλέον στη λειτουργία φωτογραφίας.
- Η αλλαγή των φίλτρων θα λειτουργήσει τώρα όπως προορίζεται.
- Αντιμετωπίστηκε ένα πρόβλημα στο οποίο θα μπορούσε να προκύψει προσωρινά σφάλμα διαδικτυακής υπηρεσίας κατά την προβολή φωτογραφιών στον παγκόσμιο χάρτη.
- Το Snow FX θα επικεντρωθεί τώρα στην κάμερα αντί για το πρόγραμμα αναπαραγωγής στη λειτουργία φωτογραφίας.
SYSTEM
- PC) Ενημερώθηκαν τα αρχεία readme για εμφάνιση σωστών προδιαγραφών υπολογιστή.
- Προστέθηκαν επιπλέον σημεία ελέγχου σε μερικά boss fights
- Αντιμετωπίστηκε ένα πρόβλημα που έκανε τα controllers να δονούνται συνεχώς.
- Αντιμετωπίστηκε ένα πρόβλημα όπου οι παίκτες θα μπορούσαν να κολλήσουν σε μια μαύρη οθόνη μετά το κλείσιμο του μενού με την έναρξη.
- (PC) Ενημερώθηκε η ρύθμιση αυτόματης ανίχνευσης για το Nvidia Geforce 1650 S.