Στο XboxEra podcast, ο Cliff Bleszinski ρωτήθηκε τι σχέδια είχε για το τέταρτο κεφάλαιο του Gears of War πριν το IP πωληθεί. Ο Bleszinski απάντησε πως είχε σκέψεις να συνεχίσει την σειρά σαν first-person shooter και αναρωτήθηκε, πώς θα ήταν άραγε αν σκότωνες με το πριόνι ένα Locust σε first-person.
Επίσης, ανέφερε πως όταν η Microsoft αγόρασε την IP, υπήρξε επιστροφή του παιχνιδιού στις horror ρίζες του, αφού ο Phil Spencer μίλησε με τον Rod Ferguson, υπεύθυνο για το project και του είπε, «ας επιστρέψουμε στο horror στοιχείο».
Για την ιστορία ο Bleszinski υπηρέτησε ως lead designer στα τρία πρώτα παιχνίδια της σειράς κατά τη διάρκεια μιας 20ετούς περιόδου στην Epic που έληξε το 2012, ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του Gears of War 3 και δύο χρόνια πριν η Microsoft αποκτήσει την IP.
Τον προηγούμενο μήνα, ξεκίνησαν φήμες πως η Coalition ξεκίνησε να δουλεύει πάνω στο Gears of War 6, αφού δυο από τα παιχνίδια που θα κυκλοφορούσε η εταιρεία ακυρώθηκαν.
Διαβάστε ακόμη:
Ξεκίνησε η προκριματική φάση του Esports League – Balkan Edition
Developers γνωστού Soulsike τίτλου κατηγορούνται για χρήση των animations του Elden Ring
Σχόλια 1