Μέσα στο Καλοκαίρι, είχαμε αρχικά την ανακοίνωση της Capcom, που έψαχνε άτομα για να δοκιμάσουν ένα νέο τίτλο της που θα αποτελούσε μέρος της σειράς Resident Evil.
Και μαζί με αυτή τη ανακοίνωση, ήρθαν και φήμες και εικασίες για τον νέο αυτό τίτλο, με χιλιάδες άτομα ανά τον κόσμο να μην μπορούν να κρύψουν τον ενθουσιασμό τους.
Λίγο αργότερα, μάθαμε το όνομα του τίτλου (προσωρινό), το οποίο είναι Project Resistance.
Άλλη μια ανακοίνωση. που ήρθε να δυναμώσει την φωτιά της ανυπομονισίας των οπαδών της σειράς. Και αυτό γιατί, ξεφεύγοντας λίγο από την κλασσική ονομασία των τίτλων, κατάλαβαν όλοι ότι πρόκειται για κάτι τελείως καινούριο για το franchise.
Βέβαια, το καινούριο, μερικές φορές φέρνει και την δυσπιστία. Οπότε, δεν άργησαν να εμφανιστούν και οι πρώτες γκρίνιες.
Και φτάνουμε στην πρώτη μέρα του Tokyo Game Show, όπου και μάθαμε αρκετά για το Project Resistance. Και είδαμε ότι πρόκειται για κάτι εντελώς καινούριο. Το οποίο όμως, δίχασε την κοινότητα της σειράς. Με την μία μεριά να υποστηρίζει ότι χρειαζόταν κάτι φρέσκο (τώρα το πόσο φρέσκα μπορεί να είναι τα ζόμπι δεν το ξέρουμε) και απαραίτητο για το μέλλον του Resident Evil, με το αντίπαλο δέος όμως να θεωρεί, ότι με το Project Resistance και το στιλ του παιχνιδιού, η σειρά χάνει σιγά σιγά την ταυτότητά της, βαφτίζοντάς το μάλιστα, σε μερικές ακραίες περιπτώσεις, και σαν προδοσία, σε όλους αυτούς που περίμεναν χρόνια για ένα παιχνίδι, βασισμένο στο κλασσικό μοτίβο του Resident Evil (του παλιού, του καλού, όχι του 7).
Βλέποντας όλα αυτά τα αρνητικά σχόλια, ένας εκ των παραγωγών της Capcom, ο Matt Walker, δεν άργησε να πάρει θέση για το συγκεκριμένο θέμα.
Μέσω μιας σειράς από ποστ στο Twitter, δήλωσε ότι καταλαβαίνει απόλυτα όσους είναι ακόμα δύσπιστοι, αλλά τόνισε ότι είναι σημαντικό για την εταιρία και τον τίτλο, να εξελίσσεται και να δοκιμάζουν νέα πράγματα, γιατί με το να δίνουν στο κοινό τους συνέχεια παρόμοια παιχνίδια Resident Evil, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος οι παίχτες να χάσουν το ενδιαφέρον τους, μετά από κάποιο σημείο. Ξεκαθάρισε ότι το παιχνίδι, παραμένει πιστό στην κατηγορία survival horor, ότι δηλαδή ήταν και όλοι οι προηγούμενοι τίτλοι της σειράς, απλά αυτή τη φορά, το στιλ του θα είναι διαφορετικό, χωρίς όμως να χάνει την ταυτότητα του Resident Evil (είπαμε, του παλιού, του καλού, όχι του 7).
Ο Matt λοιπόν, καλεί όλους όσους έχουν την δυνατότητα, να μπουν στην beta περίοδο του παιχνιδιού, και να βοηθήσουν όλοι, στο να εξελιχθεί το Project Resistance, από ένα απλό εγχείρημα, σε ένα φανταστικό παιχνίδι.
Been seeing a lot of people who are not pleased with the idea that we’re making Project Resistance. It’s totally valid that people want more of that quality core experience offered in RE2 and RE7. My take- we as a company need to continue to branch out and try to offer up new
— Matt Walker (@retroOtoko) September 12, 2019
Gameplay in addition to refining the experiences people expect from us. If we just continue to offer up the same thing over and over again, people will gradually lose interest with what we’re making. Project Resistance offers up a really interesting way to do that. The most
— Matt Walker (@retroOtoko) September 12, 2019
Important part? That it’s a great survival horror experience, if non-traditional. I think we confuse things when we make things related to IP that don’t actually stay true to the core spirit of the IP, but this project happily doesn’t fall into that trap. I can’t wait till the
— Matt Walker (@retroOtoko) September 12, 2019
Closed beta to have more people actually play it and see how it is a refreshing new take, but very surely survival horror at its core. People who have played it have been positive, and I hope during CBT even more people will have fun playing it.
— Matt Walker (@retroOtoko) September 12, 2019
We’re also earnestly trying to get feedback from people who have played it so we can actually make it better, which I feel is fairly rare from a publisher of our size. Based on that feedback, it could grow from a project to a fantastic game.
— Matt Walker (@retroOtoko) September 12, 2019