Ο πρόεδρος της FromSoftware, Hidetaka Miyazaki, μίλησε πρόσφατα στο Xbox Wire Japan και όπως ήταν αναμενόμενο, αναφέρθηκε κυρίως στην επιτυχία του πιο πρόσφατου παιχνιδιού της εταιρίας, το Elden Ring. Όμως το Elden Ring δεν μονοπώλησε την συνέντευξη, καθώς ο Miyazaki αναφέρθηκε και στην αφοσίωση της FromSoftware στο να συνεχίζει να δημιουργεί ενδιαφέροντα παιχνίδια και ότι δεν πρόκειται να επαναπαυθούν πάνω στην επιτυχία του παιχνιδιού.
Κατά την διάρκεια της συνέντευξης αυτής, ανέλυσε επίσης τις διαφορές μεταξύ του Dark Souls και του Elden Ring, όπως τη μεγαλύτερη κλίμακα παραγωγής, λόγω του ότι είναι ένα παιχνίδι ανοιχτού κόσμου.
Όπως επίσης μας είπε πως το σύστημα Ash of War, δημιουργήθηκε ώστε να δώσει μεγαλύτερη ελευθέρια στους παίχτες, καταλήγοντας να δώσει μια μεγαλύτερη αίσθηση ποικιλίας, και ως αποτέλεσμα, κάνοντας το παιχνίδι αρκετά πιο διασκεδαστικό.
Ακόμα, αναφέρθηκε και στο σύστημα Spirit Ashes, μέσω του οποίου οι παίχτες μπορούν να καλέσουν διάφορα πνεύματα για να τους βοηθήσουν στη μάχη. Αναφορικά με αυτό λοιπόν, δήλωσε πως τα Spirit Ashes είναι βασισμένα σε χαρακτήρες παιχνιδιών, στα οποία όμως πρόσθεσαν και αρκετά ξεχωριστά χαρακτηριστικά, κάτι το οποίο ενίσχυσε αισθητά το στοιχείο του RPG κομματιού του τίτλου.
Όσο για το μέλλον των τίτλων της FromSoftware δήλωσε:
Ως ένας από τους δημιουργούς του Elden Ring, είμαι πολύ χαρούμενος και έκπληκτος που βλέπω ότι αυτό το έργο έχει παιχτεί από μία μεγάλη μερίδα της gaming κοινότητας. Πάντα ένιωθα πολύ τυχερός ως προγραμματιστής παιχνιδιών. Το νιώθω ακόμα πιο έντονα αυτό τώρα. Ωστόσο, δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στη στάση μας απέναντι στην παραγωγή παιχνιδιών. Πάντα εστιάζαμε στη δημιουργία παιχνιδιών που πιστεύουμε ότι είναι ενδιαφέροντα. Θα συνεχίσουμε να το κάνουμε και στο μέλλον. Πιστεύουμε ότι η δημιουργία νέων και συναρπαστικών τίτλων είναι ο καλύτερος τρόπος για να μεταφέρουμε τη χαρά και την ευγνωμοσύνη μας στους θαυμαστές μας.