Σε συνέντευξη του στο IGN Japan, o Motoi Okamoto, ρωτήθηκε για το Silent Hill stream του Οκτωβρίου, μέσω του οποίου ανακοινωθήκαν πολλαπλοί Silent Hill τίτλοι, με το μεγαλύτερο μέρος των τίτλων να είναι υπό ανάπτυξη από indie developers.
Ο Okatomo λοιπόν, στις απαντήσεις που έδωσε αναφορικά με αυτό το θέμα, δήλωσε:
Υπάρχουν τόσα πολλά που πρέπει να κάνουμε, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να συνεργαστούμε με πολλούς διαφορετικούς indie developers, αν θέλουμε να φτιάξουμε πολλά και διαφορετικά Silent Hill παιχνίδια. Γι’ αυτό κάναμε κινήσεις να συνεργαστούμε με ανθρώπους από όλο τον κόσμο, που θέλουν να φτιάξουν παιχνίδια Silent Hill προσεγγίζοντας την ομάδα Bloober, την Anapurna Interactive και την No Code.
Ο Okamoto συνέχισε εξηγώντας ότι τα παιχνίδια που ανακοινώθηκαν δεν σηματοδοτούσαν το τέλος των σχεδίων της Konami για το Silent Hill και ότι τώρα δέχεται ιδέες από άλλα στούντιο.
Δυστυχώς, υπάρχουν κάποια projects που δεν ξεκίνησαν ποτέ. Ωστόσο, πιστεύω ότι ο αριθμός των projects που έχουμε θα συνεχίσει να αυξάνεται. Το γεγονός ότι αναβιώσαμε το Silent Hill ήταν μυστικό μέχρι τώρα, οπότε δεν μπορούσαμε να βγούμε έξω και να φωνάξουμε: Ναι καλησπέρα, στείλτε μας τις ιδέες σας για το Silent Hill! Πλέον μπορούμε να το κάνουμε αυτό, οπότε αν δημιουργοί από οπουδήποτε μέρος του κόσμου που αγαπούν το Silent Hill, μας φέρουν τα έργα τους, υπόσχομαι να κοιτάξω τον καθένα από αυτά ξεχωριστά. Είμαστε όλοι αυτιά.
Τέλος, ο Okatomo πρόσθεσε:
Ήξερα από την αρχή ότι μόνο ένα remake δεν θα ήταν αρκετό για να το θεωρήσουν οι παίκτες αναβίωση σειράς. Δυστυχώς, υπήρξαν κάποια projects που δεν ξεκίνησαν ποτέ, αλλά έχουμε μιλήσει με πολλούς δημιουργούς και συνεχίζουμε να συζητάμε για το τι πρέπει να κάνουμε στη συνέχεια. Χαίρομαι που βλέπω τους παίκτες να αντιδρούν θετικά στο Silent Hill f, το οποίο είναι ένα παιχνίδι τρόμου ιαπωνικού στιλ, με ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ό,τι περίμενα. Το μέλλον του Silent Hill θα συνεχιστεί. Νομίζω ότι αυτό που είναι σημαντικό για τη σειρά είναι ότι είναι μοναδική, άκρως καλλιτεχνική και πρωτότυπη και θα ήθελα να συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε σε αυτό.
Εμείς από την άλλη, όπως και κάθε άλλη φορά που αναφερόμαστε σε παιχνίδια τα οποία έχουν σαν βασικό ατού τους την ατμόσφαιρα που δημιουργούν στους παίχτες, θα σας πούμε ότι για να απολαύσετε ένα παιχνίδι σαν το Silent Hill, θα πρέπει να εξοπλιστείτε και με τα κατάλληλα “όπλα”. Κι αν και στο παιχνίδι, λογικά, δεν θα είναι διαθέσιμη, εμείς σας προτείνουμε μια κατάνα. Αλλά όχι οποιαδήποτε κατάνα. Αναφερόμαστε στην Sound Blaster Katana V2X της Creative, η οποία πιστέψτε μας, χάρη τόσο στην ποιότητα του ήχου της, αλλά και στις τεχνολογίες που περιέχει, πρόκειται να σας βάλει για τα καλά στο γκρίζο σκηνικό του παιχνιδιού.
Διαβάστε ακόμη:
Το Dominance κυκλοφόρησε στο Steam με σκοπό να “κυριαρχήσει” στον χώρο των battle royale τίτλων
Το Trenches βάζει και τους παίχτες κονσόλων στα χαρακώματα από τις 20 Ιανουαρίου