Πριν κάποιες ώρες ο Phil Spencer (CEO της Xbox), έστειλε ένα email σε όλους τους εργαζομένους της εταιρείας. Το mail βρέθηκε στην κατοχή του Kotaku από έναν εν ενεργεία εργαζόμενο της Xbox και αναφέρει:
Ήταν μια δύσκολη εβδομάδα στη Microsoft και για τις ομάδες μας. Τώρα που έχουν γίνει πολλές από τις συνομιλίες, ατομικές και ομαδικές, θέλω να αφιερώσω λίγο χρόνο για να επαναλάβω το μήνυμα που ακούσατε από τους προϊστάμενούς σας.
Αυτή είναι μια δύσκολη στιγμή στην επιχείρησή μας και οι ενέργειες αυτής της εβδομάδας ήταν επώδυνες. Η ομάδα ηγεσίας παιχνιδιών έπρεπε να λάβει αποφάσεις που πιστεύαμε ότι μας βοήθησαν για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία των προϊόντων και της επιχείρησης μας, αλλά τα μεμονωμένα αποτελέσματα αυτών των αποφάσεων είναι πραγματικά. Ξέρω ότι πονάει. Σας ευχαριστούμε που υποστηρίζετε τους συναδέλφους σας καθώς επεξεργάζονται αυτές τις αλλαγές.
Τις επόμενες εβδομάδες θα έχουμε πολλές ευκαιρίες να συνδεθούμε και να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας, συμπεριλαμβανομένης της Μηνιαίας Ενημέρωσης Παιχνιδιού την επόμενη εβδομάδα για τις ομάδες που θα παρευρεθούν σε αυτή τη συνάντηση και είμαι σε στενή επαφή με τις ομάδες της ZeniMax για να παρέχω υποστήριξη. Η GLT και εγώ δεσμευόμαστε να είμαστε όσο πιο διαφανείς μπορούμε. Το να προχωρήσουμε με ασάφεια είναι πρόκληση, αλλά είμαι βέβαιος ότι μαζί, θα ξεπεράσουμε αυτή τη δύσκολη στιγμή.
Το Xbox έχει μακρά ιστορία επιτυχίας χάρη στη δουλειά που κάνετε στην υπηρεσία των παικτών, των δημιουργών και ο ένας με τον αλλον. Η δουλειά σας εκτιμάται σε αυτούς τους καιρούς αλλαγών και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής μας δυναμικής. Είμαι σίγουρος για το μέλλον μας και περήφανος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας, συνειδητοποιώ ότι αυτή είναι μια δύσκολη περίοδος και θέλω να σας ευχαριστήσω για όλα όσα κάνετε εδώ.
Phil.
Το email αναφέρεται στις 18 Ιανουαρίου, ημερομηνία που η Microsoft απέλυσε 10.000 υπαλλήλους σε όλη την εταιρεία. Αυτές οι απολύσεις περιλάμβαναν στούντιο παιχνιδιών όπως τα 343 Industries, The Coalition, ZeniMax Media και Bethesda Game Studios. Η Xbox δυσκολεύτηκε να κυκλοφορήσει first party τίτλους πέρυσι και βρίσκεται υπό τεράστια πίεση για να κυκλοφορήσει φανταχτερούς τίτλους blockbuster όπως το Starfield.
Διαβάστε ακόμη:
Ανακαλύψτε την ιστορία ενός origami κόσμου μέσα από το νέο δωρεάν παιχνίδι της Epic Games
Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας για το Endless Dungeon