Έφτασε άλλη μια σημαντική ενημέρωση του Teamfight Tactics ή ως γνωστόν “TFT”.
Επίκεντρό της είναι η εισαγωγή ενός ακόμα Origin, των “Hextech”. Μέχρι στιγμής η μόνη προσθήκη που έχουμε είναι ο Twisted Fate σαν Pirate και Sorcerer.
Με την ομάδα των Hextech θα έχουμε την επιλογή τεσσάρων ακόμα χαρακτήρων: της Camille, του Jayce, της Vi και της Jinx. H συγκέντρωση των συγκεκριμένων ηρώων δίνει το πλεονέκτημα ενάντια σε όσους συγκεντρώνουν τα αντικείμενά τους σε κάποιον χαρακτήρα, οπότε να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά στους πρώτους γύρους του παιχνιδιού για να λειτουργήσετε αντίστοιχα.
Επιπλέον αλλαγές έγιναν στους τομείς του matchmaking εντός του παιχνιδιού, ώστε οι παίκτες να μην παίζουν πολλές φορές με τον ίδιο αντίπαλο, αλλά και στον περιορισμό των ισοπαλιών με την προσθήκη του URF Overtime, το οποίο ενεργοποιείται στο τέλος των μακροχρόνιων μαχών. Ακολουθούν αναλυτικότερα οι σημειώσεις της ενημέρωσης.
Νέο Origin και Χαρακτήρες
Hextech Origin
Οι Hextech χαρακτήρες είναι πολύ ισχυροί και εξυπηρετούν τον σκοπό τους, αλλά όταν συνδυαστούν μπορούν να απενεργοποιήσουν τα αντικείμενα των αντιπάλων. Όμως, η χρήση τους μπορεί να λειτουργήσει ως δίκοπο μαχαίρι. Σίγουρα θα αποτελέσει μια ενδιαφέρουσα πινελιά στο παιχνίδι.
Χαρακτηριστικό: Μία βόμβα στοχεύει και σκάει σε έναν αντίπαλο χαρακτήρα που κατέχει κάποιο αντικείμενο και απενεργοποιεί όλα του τα αντικείμενα, αλλά και όλα τα αντικείμενα που έχουν οι χαρακτήρες που βρίσκονται δίπλα του, για 8 δευτερόλεπτα.
Camille
- Ικανότητα: Η ικανότητα της Camille, το Hextech Ultimatum, ακινητοποιεί έναν αντίπαλο και αναγκάζει τους κοντινούς συμμάχους της να στοχοποιήσουν όποιον πολεμάει εκείνη.
- Class: Blademaster
- Κόστος: 1 Gold
- Ζημιά Ικανότητας: 200/325/450
Jayce
- Ικανότητα: Διασπά την στρατηγική του αντιπάλου, σπρώχνοντας κάποιον αντίπαλο χαρακτήρα με το Thundering Blow. Στη συνέχεια αλλάζει σε Mercury Cannon όπου αποκτά αυξημένη ταχύτητα επίθεσης από απόσταση.
- Class: Shapeshifter
- Κόστος: 2 Gold
- Ζημιά Ικανότητας: 200/350/500
Vi
- Ικανότητα: Στοχεύει τον μακρινότερο αντίπαλο χαρακτήρα και ορμά προς το μέρος του, σπρώχνοντας στην άκρη όσους αντιπάλους βρίσκονται στον δρόμο της, προκαλώντας τους ζημιά. Όταν φτάσει στον στόχο της, τον εκτοξεύει στον αέρα και του προκαλεί ζημιά.
- Class: Brawler
- Κόστος: 3 Gold
- Ζημιά Ικανότητας: 250/450/650
Jinx
- Ικανότητα: Η Jinx αφού εξοντώσει τον πρώτο της αντίπαλο, βρίσκεται σε κατάσταση “Excited”, αποκτώντας επιπλέον ταχύτητα επίθεσης. Αν εξοντώσει και δεύτερο χαρακτήρα αλλάζει το όπλο της σε Fishbones, προκαλώντας AoE ζημιά.
- Class: Gunslinger
- Κόστος: 4 Gold
- Ζημιά ρουκέτας: 100/225/350 (Η ζημιά από τo Fishbones καλύπτει συνολικά 3 εξάγωνα.)
Συστήματα Παιχνιδιού
Εύρεση συμπαικτών
Έγιναν βελτιώσεις ώστε να μην αντιμετωπίζετε τον ίδιο αντίπαλο συνεχόμενες φορές, αλλά ούτε και το αντίγραφό του, όταν είναι δυνατό.
URF Overtime
Οι ισοπαλίες δεν έχουν πλάκα. Για αυτό από εδώ και πέρα μετά από τα 30 δευτερόλεπτα της μάχης, θα ξεκινάει το URF Overtime για 15 δευτερόλεπτα. Ισοπαλίες θα συνεχίσουν να υπάρχουν, αλλά θα είναι σίγουρα λιγότερες.
- Θα ενεργοποιείται μετά από τα 30 δευτερόλεπτα της μάχης
- +300% Ταχύτητα Επίθεσης
- +200% Ζημιά Ικανοτήτων
- -66% στην διάρκεια καταστολής πλήθους (Crowd Control)
- -66% Αναπλήρωση Ζωής
- +30% των προαναφερόμενων για τα θαλάσσια θηλαστικά (όπως οι φώκιες)
Αλλαγές στα παιχνίδια Κατάταξης
- Σύμφωνα με την αρχική πρόθεση της Riot όσον αφορά τα παιχνίδια κατάταξης, όσοι παίκτες χάνουν σε κάποιο παιχνίδι που ξεκίνησαν με 0 LP θα υποβιβάζονται.
- Όσοι παίκτες βρίσκονταν στις κατηγορίες Grandmaster και Challenger, όταν υποβιβάζονται θα πέφτουν κατευθείαν στο Diamond 1 και όχι στο Master. Όπως ισχύει πλέον στο League of Legends.
- Έγιναν κάποιες μικροβελτιώσεις στον τρόπο που κερδίζετε και χάνετε LP, αν και δεν θα παρατηρήσετε σημαντικές αλλαγές στον συγκεκριμένο τομέα.
Ζημιά Παίκτη
- Η βασική ζημιά αλλάζει αντίστοιχα με το στάδιο του παιχνιδιού.
- Στάδιο 1-2: 1 ζημιά
- Στάδιο 3-4: 2 ζημιά
- Στάδιο 5: 3 ζημιά
- Στάδιο 6: 4 ζημιά
- Στάδιο 7+: 5 ζημιά
Χαρακτηριστικά
Brawler
- Επιπλέον Ζωή: 300/700/1200 ⇒ 300/600/1000
Demon
- Οι βασικές επιθέσεις των Demons έχουν 40% πιθανότητα να κάψουν 20 mana από τον στόχο τους και να το επιστρέψουν 15/30/45 mana στον εαυτό τους.
Ninja
- Επιπλέον ζημιά επίθεσης και AP: 40/60 ⇒ 50/70
Noble
- Επιπλέον Armor και Magic Resist: 60 ⇒ 70
Sorcerer
- Επιπλέον AP: 45%/100% ⇒ 40%/100%
Wild
- Ταχύτητα επίθεσης: 10% ανά stack ⇒ 12% ανά stack
Χαρακτήρες 1ης βαθμίδας
Elise
- Ζωή: 450 ⇒ 500
- Ταχύτητα επίθεσης αραχνιδίων: 0,6 ⇒ 0,7
Kha’Zix
- Ζημιά Ικανότητας σε μη-απομονωμένους στόχους: 150/300/450 ⇒ 150/250/350
Mordekaiser
- Δεν χρησιμοποιεί πλέον την Ικανότητά του εάν δεν υπάρχουν εχθροί εντός εμβέλειας.
Nidalee
- Πλέον αναπληρώνει ζωή σε δύο συμμάχους όταν μεταμορφώνεται. Παλιότερα αναπλήρωνε μόνο στον εαυτό της, αν είχε την χαμηλότερη ζωή.
Vayne
- Ταχύτητα επίθεσης: 0,75 ⇒ 0,7
- Ζημιά Ικανότητας (% μέγιστης ζωής): 8%/10%/12% ⇒ 8%/12%/16%
Χαρακτήρες 2ης βαθμίδας
Braum
- Ζωή: 750 ⇒ 650
Lissandra
- Συνολικό mana (που απαιτείται για την χρήση της Ικανότητας): 150 ⇒ 125
Lulu
- Ζωή από Ικανότητα: 300/475/650 ⇒ 300/400/500
Zed
- Ζωή: 500 ⇒ 550
- Ταχύτητα Επίθεσης: 0,65 ⇒ 0,7
- Ζημιά Ικανότητας: 200/300/400 ⇒ 200/350/500
Χαρακτήρες 3ης βαθμίδας
Aatrox
- Δεν χρησιμοποιεί πλέον την Ικανότητά του αν δεν υπάρχουν εχθροί εντός εμβέλειας.
Evelynn
- Πλέον δίνει προτεραιότητα στον τρέχοντα στόχο της με την Ικανότητά της.
- Δεν χρησιμοποιεί πλέον την Ικανότητά της αν δεν υπάρχουν εχθροί εντός εμβέλειας.
Katarina
- Δεν χρησιμοποιεί πλέον την Ικανότητά της αν δεν υπάρχουν εχθροί εντός εμβέλειας.
- Ζημιά Επίθεσης: 50 ⇒ 65
Kennen
- Δεν χρησιμοποιεί πλέον την Ικανότητά της αν δεν υπάρχουν εχθροί εντός εμβέλειας.
Shyvana
- Βελτιώθηκε το AI (Artificial Inteliggence) για να απομακρύνεται και να συνεχίσει να χτυπάει τον στόχο της από μακριά.
Χαρακτήρες 5ης βαθμίδας
Karthus
- Αρχικό Συνολικό Mana: 0/85 ⇒ 40/125
Kayle
- Ταχύτητα Επίθεσης: 1,1 ⇒ 1,0
Miss Fortune
- Ζωή: 650 ⇒ 700
- Συνολικό Mana: 100 ⇒ 75
Αντικείμενα
Hush
- Επανασχεδιάστηκε. Τώρα έχει πιθανότητα 33% ανά χτύπημα να εμποδίσει έναν αντίπαλο να αποκτήσει mana (Mana Lock) για 4 δευτερόλεπτα.
Infinity Edge
- Ζημιά από Critical Strike: 150% ⇒ 200%
Ionic Spark
- Ζημιά: 150 ⇒
- Πλέον κάνει stack κανονικά.
Locket of the Iron Solari
- Διάρκεια Ασπίδας: 4 δευτερόλεπτα ⇒ 6 δευτερόλεπτα
Morellonomicon
- Ζημιά από Burn: 20% της μέγιστης ζωής για 5 δευτερόλεπτα ⇒ 20% της μέγιστης ζωής για 10 δευτερόλεπτα
Red Buff
- Ζημιά από Burn: 13% της μέγιστης ζωής για 5 δευτερόλεπτα ⇒ 20% της μέγιστης ζωής για 10 δευτερόλεπτα
Redemption
- Αναπλήρωση Ζωής: 1000 ζωή ⇒ 1500 ζωή
Statikk Shiv
- Ζημιά και Αναπηδήσεις: 4 αναπηδήσεις, 90 ζημιά ανά αναπήδηση ⇒ 3 αναπηδήσεις, 100 ζημιά ανά αναπήδηση
Warmog’s Armor
- Αναπλήρωση Ζωής: Πλέον αναπληρώνει 400 ζωή ανά ενεργοποίηση. Έτσι, κυρίως μειώνει την επίδρασή της ενάντια στον Δράκο.
Guardian Angel
- Ενημερώθηκε ώστε κατά την ενεργοποίησή της να είναι πιο λειτουργική (δεν διακόπτει Ικανότητες ούτε αφαιρεί θετικές ενισχύσεις). Πλέον αφαιρεί την επίδραση των GreviousWoundsκαι ανασταίνει κανονικά.
Νέος μηχανισμός αντικειμένων
- Σε σπάνιες περιπτώσεις πλέον, είναι εφικτό να εμφανιστεί ένα ολοκληρωμένο αντικείμενο, παρά τα δύο αντικείμενα που το αποτελούν ξεχωριστά.
Διορθώσεις Σφαλμάτων
- Τα αραχνίδια της Elise και το Golem των Elementalist πλέον αποτελούν κανονικά στόχο των: Frozen Heart, Kindred, Swain, Karthus, Shen, Veigar.
- Ο Graves αποκτά κανονικά την επιπλέον εμβέλεια του Rapidfire Cannon.
- Το Frozen Hearth δεν προκαλεί πάρα πολλές επιβραδύνσεις όταν συσσωρεύεται.
- Διορθώθηκαν οι θέσεις αντικειμένων, όπου τα έκαναν να μην εμφανίζονται ή να βρίσκονται σε παράξενα σημεία.
- Διορθώθηκε το Win/Lose σερί χρυσού το οποίο απονέμεται μετά από γύρους PvE αντί μετά από τους PvP γύρους που συνέβησαν προηγουμένως (ο χρυσός από τα σερί θα πρέπει να απονέμεται στο τέλος μετά των PvP γύρων και όχι στους PvE γύρους).
- Διορθώθηκε το σφάλμα κατά το οποίο τα Little Legends συγκρούονταν μεταξύ τους μετά τον θάνατό τους (και κατά συνέπεια μπλόκαραν με το σώμα τους τους υπόλοιπους παίκτες στην ρουλέτα).
- Διορθώθηκε η προσπάθεια (και η αποτυχία) του Blitzcrank που στόχευε αντίπαλους που δεν μπορούσαν να αποτελέσουν στόχο, συνεπώς δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει την Ικανότητά του.